دانلود رایگان نرم افزار

دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:19 - 28 / 2 / 1392

دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

 

 دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

 

بازی Dont Starve یک بازی کم حجم ماجرایی و استراتژیک جدید توسط کمپانی Klei Entertainment برای کامپیوتر ساخته شده است. بازی Dont Starve 2.0  یک بازی survival در دنیایی که علم و جادو با هم آمیخته شده اند می باشد. شما در نقش Wilson به عنوان یک دانشمند هستید که توسط دیو به دام افتاده و به این دنیای عجیب وارد شده اید. شما باید با استفاده از محیط و موجودات اطراف خود راه فراری برای خودتون بسازین و به خانه برگردید.

در بازی Dont Starve 2.0 شما  به جهانی پر از موجودات عجیب و غریب ، خطرات  و شگفتی های غریب و ناشناخته گام نهاده اید. شما باید با استفاده از وسایل اطراف خود راز و رمز بقای خود در این جهان رو بدست بیاورید. شما هم اکنون می توانید بازی Dont Starve 2.0 را با حجم کم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های کلیدی بازی Dont Starve 2.0 :

-       یک بازی در سبک جدید

-      هیچ دستورالعمل و کمکی برای بازی وجود ندارد. شما خودتون باید همه چیز رو تحقیق و کشف کنید
-      دارای محیطی عجیب و غریب
-      دارای شخصیت های ۲D که در جهان ۳D زندگی می کنند
-      گیم پلی و گرافیک خوب در عین کم حجم بودن
-      قابل اجرا در تمام ویندوزها از جمله ویندوز ۷ و ۸


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلوئد بازی pc, دانلود, رایگان,

دانلود بازی Master of Defense – بازی کم حجم و استراتژیکی دفاع از قلعه

نويسنده : admin | تاريخ : 17:17 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی Master of Defense   بازی کم حجم و استراتژیکی دفاع از قلعه

 

دانلود بازی Master of Defense

 

بازی Master of Defense یکی دیگر از بازی های استراتژیکی و کم حجم و جذابی است که برای شما آماده دانلود کرده ایم . بازی Master of Defense در حقیقت یک میدان نبرد از نوع ویژه است ! شما باید در این بازی از مردم در مقابل هیولاها دفاع کنید ، برای این کار ابزار مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد ، باید هر طور شده مانع از عبور هیولا ها شوید . برای این کار شما می توانید از ۵ نوع برج دفاعی که در اختیار شما قرار میگیرد استفاده کنید ، البته نگران نباشید ! با عبور از مراحل مختلف و کسب امتیاز بیشتر ، برج های دفاعی و ابزار آلات جنگی بهتری را کسب خواهید کرد .

سعی کنید در بازی Master of Defense استراتژی و یا شیوه ی چیدمان برج ها و ابزار دفاعی خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که هیولاها نتوانند از آن به سادگی عبور کنند . بازی Master of Defense گرافیک و گیم پلی جالبی دارد ، می تواند شما را ساعت ها سرگرم خود نماید ، در ابتدای بازی شاید جذابیت آن براییتان زیاد نباشد اما زود قضاوت نکنید ! سعی کنید با بازی بیشتر آشنا شده ، تا از مراحل مختلف بازی لذت ببرید . امیدواریم از بازی Master of Defense لذت ببرید .

 

برخی ویژگی های بازی Master of Defense :

-   حجم بسیار مناسب بازی
-   گیم پلی و مراحل اعتیاد آور و جذاب
-   قابل اجرا بر روی اکثر سیستم ها ، حتی سیستم های با سخت افزار معمولی
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندزو ، از جمله ویندزو ۷
-   امکان ارتقای ابزار جنگی با بالا بردن امتیاز


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی pc, بازی فکری, بازی ماجرایی,

دانلود بازی Rescue Frenzy برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 12:55 - 28 / 2 / 1392

دانلود بازی Rescue Frenzy برای PC

 

دانلود بازی Rescue Frenzy v 1.2.1 برای کامپیوتر

 

بازی Rescue Frenzy یک بازی کم حجم استراتژیک که برای کامپیوتر منتشر شده است . در بازی Rescue Frenzy شما وظیفه دارید که کارگرها و اهالی یک شهر را از وقایع و اتفاقت طبیعی مانند طوفانهای ویرانگر ، زلزله های فاجعه بار و آتش سوزی نجات دهید و اجازه ندهید آسیبی به کسی وارد شود . در بازی Rescue Frenzy باید سعی کنید با بازسزی بیمارستانها ، پلها و ایستگاههای برق مردم و حیوانات را از خطرات حتمی نجات دهید و با  استفاده از ماشینهای قدرتمند هموار کردن زمینهای ناهموار ، از بسیاری از خطرات جلوگیری کنید .

در بازی Rescue Frenzy شما ۴۵ مرحله پر از خطر و هیجان پیش رو دارید و می توانید از ۷ وسیله نقلیه غول پیکر کمک بگیرید برای راه سازی و ساخت و سازهای مختلف استفاده کنید. تنها ابزاری که در بازی Rescue Frenzy در اختیار دارید موس تان هست و باید سعی کنید با مدیریت درست زمان اوضاع را روبراه کنید


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی استراتژیک, بازی کم حجم, دانلود بازی,

دانلود بازی استراتژیکی Anomaly 2 برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 23:50 - 27 / 2 / 1392

عنوان یک بازی استراتژیکی real-time می باشد . داستان بازی در سال ۲۰۱۸ در حال جریان است ، جایی که بیگانه ها با ماشین آلات خود قصد تخریب زمین را دارند و نسل بشر در خطر انقراض قرار دارد . شما می بایست با کاروان خود به مبارزه با بیگانگان بپردازید . شما به عنوان فرمانده گروه را رهبری خواهید کرد که نام شما Yukon می باشد . با تاکتیکی های تیمی برج های بیگانه ها را نابود کنید که بازی قابلیت درگیری تک و چند نفره را به شما می دهد .

 

Anomaly 2-RELOADED | 2.6 GB

 

Anomaly 2 Cover دانلود بازی استراتژیکی Anomaly 2 برای PC


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی pc, بازی استراتژیک ,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد