دانلود رایگان نرم افزار

دانلود بازی اکشن ، محبوب و فوق العاده زیبای Gears of War 3 برای XBOX360

نويسنده : admin | تاريخ : 23:48 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی اکشن ، محبوب و فوق العاده زیبای Gears of War 3 برای XBOX360

 

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی COMPLEX بازی|


 

داستان نسخه ی سوم Gears of War 3 بیشتر به معرفی شخصیت قهرمانان بازی میپردازد . همچنین شما ماموریت های بسیار زیبا و نفس گیری نیز مانند نسخه های قبل شاهد خواهید بود . داستان بازی به دو ، سه سالی بعد از پایان نسخه دوم برمی گردد جایی که قهرمان اصلی بازی که مارکوس نام داشت به این پی برد که شاید پدر او زنده باشد و به جستجو او می پردازد. زیبایی و امتیاز بالای این بازی به ویژگی های خوبی که دارد برمی گردد  امتیاز هایی مانند گرافیک بالا، سلاح های پیشرفته و با تکنولوژی بالا و همچنین امکانات خوبی که به مخاطب داده میشود. وجود بازی گروهی و داشتن چندین یار در مراحل بازی ، که شما دیگر در این بازی از گذراندن مراحل یکنواخت تک نفره بازی های دیگر رنج نمی برید . بازی بر روی یک ناو بازسازی شده‌ی بسیار بزرگ آغاز می‌شود، جایی که انسان به عنوان پناهگاهی برای مقابله با دشمنان زیر زمینی خود از آن استفاده می‌کنند، ما در ابتدای بازی کنترل مارکوس فینکس را بر عهده می‌گیریم که به دنبال Dom میگردد. پس از گشت و گذاری درون ناو به Dom که اکنون ریش در آورده و موهایش سفید شده است می‌رسید. شما هم اکنون می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Thunder Wolves برای کامپیوتر

نويسنده : admin | تاريخ : 23:33 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی Thunder Wolves برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Thunder Wolves برای کامپیوتر

 

بازی Thunder Wolves از جدیدترین عنوان های بازی اکشن در زمینه جنگ هوایی محسوب می شود که به تازگی برای کامپیوتر روانه بازار شده است . در بازی Thunder Wolves شما در نقش خلبان هلیکوپترهای جنگی ظاهر می شوید که باید سعی کنید با تاکتیکهای درست و استفاده از سلاحهای مختلفی که هلیکوپترتان دارد . در بازی Thunder Wolves حدود ۹ هلیکوپتر مختلف وجود دارد که با پیشروی در بازی میتوانید از آنها استفاده نمایید و در ۱۳ ماموریت مختلف بازی از آنها کمک بگیرید .

از دیگر ویژگی های بازی Thunder Wolves می توان به تنوع ماموریتها و محیطهای Thunder Wolves اشاره کرد که بازی را از حالت یکنواختی خارج کرده است . ماموریت های بازی Thunder Wolves در ۴ منطقه مختلف دنیا پیگیری میشود که در آنها باید به جنگ با تروریستهای مختلف بپردازید و آنها را از رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارید . اگر از علاقمندان به بازی های اکشن و جنگ هوایی هستید فرصت دانلود بازی Thunder Wolves را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید .


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Metal Slug Collection – مجموعه تمام بازی های سرباز کوچولو

نويسنده : admin | تاريخ : 23:19 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی Metal Slug Collection   مجموعه تمام بازی های سرباز کوچولو

 

دانلود بازی Metal Slug Collection

دانلود بازی Metal Slug 1 & 2 & 3 & 4 & 5 & 6

 

امروز برای شما کاربران عزیز ، مجموعه با ارزش بازی Metal Slug Collection را آماده کرده ایم که شامل مجموعه ای از ۷ عنوان از بیادماندنی ترین سری بازی های Metal Slug و یا همان سرباز کوچولوی خودمان است ! سری بازی سرباز کوچولو از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار هستند که در کشور ما نیز یکی از پرطرفدار ترین بازی های کنسول محبوب و قدیمی پلی استیشن ۱ می باشد .

بازی Metal Slug Collection شامل نسخه های مختلفی از این بازی زیباست که اولین نسخه ی آن در سال ۱۹۹۶ و یا نام Metal Slug منتشر شد و پس از استقبال فوق العاده ای که از این بازی به عمل آمد ، دومین نسخه آن نیز در سال ۱۹۹۸ و با نام Metal Slug 2 و همینطور به ترتیب در سال های ۱۹۹۹ ، ۲۰۰۰، ۲۰۰۲ ، ۲۰۰۳ و ۲۰۰۵ دیگر نسخه های بازی Metal Slug روانه ی بازار شد .

در رابطه با گرافیک و گیم پلی این بازی به سختی میتوان نظر داد . بازی Metal Slug Collection آنقدر گیم پلی زیبا و اعتیاد آوری دارد که میتواند ساعت ها شما و دوستانتان را سرگرم نماید ، گرافیک ۲ بعدی اما فوق العاده جذاب بازی ، هنوز هم یادآور خاطرات گذشته است و هنوز هم جذابیت های خاص خود را دارد . حالت مولتی پلیر بازی همچنان جذاب است و میتواند در ایام نوروز ! سرگرمی فوق العاده ای برای شما باشد . امیدواریم از بازی Metal Slug Collection – دانلود بازی زیبای سرباز کوچولو برای PC لذت ببرید .

 

برخی ویژگی های بازی Metal Slug Collection :

-   مجموعه ی شامل ۷ نسخه از این بازی زیبا
-   مناسب برای تمامی رده های سنی
-   قابل اجرا برروی اکثر نسخه های ویندوز
-   امکان اجرای بازی در حالت مولتی پلیر
-   گرافیک و صداگذاری فوق العاده زیبا و خاطره انگیز
-   و …


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی هالک – نسخه کم حجم بازی Hulk

نويسنده : admin | تاريخ : 23:10 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود رایگان نسخه کامپیوتری و کم حجم بازی هالک سبز Hulk

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

افتخار این را داریم که برای اولین بار در بین سایت های ایرانی بازی معروف و محبوب هالک را که حجم کمی نیز دارد برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. هالک یا همان غول عظیم الجثه سبز رنگ جزو یکی از قهرمانان و شخصیت های کارتونی محبوب است که با حرکات و تکنیک های جالب جنگی که نشان از قدرت بدنی بالاست باعث شده است تا افراد زیادی مجذوب این ابر قهرمان شوند. در این بازی نیز هالک را مثل سابق پرقدرت و بی باک خواهید دید که نابود کردن رقیبان که شامل سپاه جنگی، تانک های بزرگ و هلیکوپترهای جنگنده ...

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Post Apocalyptic Mayhem 2013 برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 23:4 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی Post Apocalyptic Mayhem 2013 برای PC

 

دانلود بازی Post Apocalyptic Mayhem 2013 برای PC

بازی Post Apocalyptic Mayhem MULTi8-PROPHET

 

فکر نمی کنم کاربرانی که به بازی های رایانه ای علاقه دارند ، بازی های ماشین جنگی را ندیده و یا اسم آن را نشنیده باشند . بازی Post Apocalyptic Mayhem 2013  که به بازی ماشین جنگی مشهور شده است یکی از جذاب ترین بازی های سبک مسابقه ای است که برای کامپیوتر تولید شده است . چند وقت پیش نسخه ناقص و نیمه تمام بازی منتشر شده بود و هم اکنون نسخه نهایی با تمامی DLC های آن منتشر شد. بازی Post Apocalyptic Mayhem در میان تمامی بازی خورهای سراسر جهان محبوبیت خاصی دارد ، نمی توان کسی را پیدا کرد که از تجربه ی این بازی لذت نبرده باشد .

بازی ماشین جنگی محصول سال ۲۰۱۳ می باشد که حجم مناسبی نسبت به گرافیک خود دارد . در بازی Post Apocalyptic Mayhem شما می توانید با سلاح های مختلف و جالبی که در اختیار دارید ، اتومبیل خود را آماده ی یک نبرد خیابانی بزرگ کنید ، نکته ی مثبت دیگر بازی کنترل روان و زیبای اتومبیل ها در بازی است که حس جالبی را به شما خواهد داد. شما هم اکنون می توانید بازی Post Apocalyptic Mayhem 2013 را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Plight of the Zombie برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 23:2 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی Plight of the Zombie برای PC

 

دانلود بازی Plight of the Zombie برای PC

 

بازی Plight of the Zombie یک بازی کم حجم و جدید با ترکیبی از سبک های فکری ، ماجرایی و استراتژیکی می باشد. سبک بازی Plight of the Zombie مقداری متفاوت از سایت بازی های است که تا به حال درباره زامبی ها دیده اید. شما بیشتر زامبی را یک شخصیت ترسناک که در پی کشتن نقش اول بازی است دیده اید ولی در بازی Plight of the Zombie شما زامبی های فقیر و گرسنه ای را خواهید دید که در پی بدبختی خود و پیدا کردن غذا هستند.

فکرتان را به کار بیندازید و به بازی گرفتاری زامبی قدم بگذارید. حس سیری ناپذیر انها و ارضا نشدن آنها از خوردن مغز انسان همه یک مخمصه بزرگ است زیرا شما در بازی Plight of the Zombie یک زامبی خواهید شد و بایست به دنبال مغز گشته و خود را سیر کنید. چندین شخصیت زامبی در بازی Plight of the Zombie موجود است. شما در این بازی یکی از شخصیت های زامبی موجود خواهید شد و در پی  غذای مورد علاقه یعنی مغز انسان می روید. شما هم اکنون می توانید بازی Plight of the Zombie  با حجم کم برای کامپیوتر را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

امکانات در دسترس بازی Plight of the Zombie:

-       بیش از ۵۰ مرحله زیبا و صد البته خوشمزه در مقابل شما خواهد بود
-       کسب امتیاز و خوشگذرانی با سیر کردن زامبی بازی
-       دارا بودن فروشگاه اشتهای بازی با لوازم اضافه برای رفع گرسنگی
-       شخصیت های کاملا طبیعی و متحرک و طنزآمیز


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Rescue Team 3 برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:21 - 28 / 2 / 1392

دانلود بازی Rescue Team 3 برای PC

 

دانلود بازی Rescue Team 3 برای PC

دانلود بازی کم حجم تیم نجات

 

بازی Rescue Team 3 یک بازی کم حجم استراتژیک و مدیریتی فوق العاده زیبا می باشد که می تواند ساعت ها شما را  پای رایانه سرگرم کند که حتی متوجه گذر زمان نیز نشوید . بازی Rescue Team 3 به خاطر داشتن داستانی  زیبا و گرافیک فانتزی و جذاب ، به یکی از جذاب ترین بازی های کامپیوتری تبدیل شده است .

داستان بازی Rescue Team 3 به این صورت است که گردباد بزرگی در یک جزیره ی بسیار سرسبز آمده و باعث ویرانی این جزیره ی زیبا شده است ! شما در بازی Rescue Team 3 رهبر گروه امدادی هستید که به وسیله ی یک کشتی نجات به این جزیره فرستاده شده اید که وظیفه دارید این جزیره ی ویران شده را بازسازی کنید و سعی کنید جزیره را به حالت سابق خود بازگردانید . شما هم اکنون می توانید بازی Rescue Team 3 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی pc, بازی استراتژیک,

دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:19 - 28 / 2 / 1392

دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

 

 دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

 

بازی Dont Starve یک بازی کم حجم ماجرایی و استراتژیک جدید توسط کمپانی Klei Entertainment برای کامپیوتر ساخته شده است. بازی Dont Starve 2.0  یک بازی survival در دنیایی که علم و جادو با هم آمیخته شده اند می باشد. شما در نقش Wilson به عنوان یک دانشمند هستید که توسط دیو به دام افتاده و به این دنیای عجیب وارد شده اید. شما باید با استفاده از محیط و موجودات اطراف خود راه فراری برای خودتون بسازین و به خانه برگردید.

در بازی Dont Starve 2.0 شما  به جهانی پر از موجودات عجیب و غریب ، خطرات  و شگفتی های غریب و ناشناخته گام نهاده اید. شما باید با استفاده از وسایل اطراف خود راز و رمز بقای خود در این جهان رو بدست بیاورید. شما هم اکنون می توانید بازی Dont Starve 2.0 را با حجم کم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های کلیدی بازی Dont Starve 2.0 :

-       یک بازی در سبک جدید

-      هیچ دستورالعمل و کمکی برای بازی وجود ندارد. شما خودتون باید همه چیز رو تحقیق و کشف کنید
-      دارای محیطی عجیب و غریب
-      دارای شخصیت های ۲D که در جهان ۳D زندگی می کنند
-      گیم پلی و گرافیک خوب در عین کم حجم بودن
-      قابل اجرا در تمام ویندوزها از جمله ویندوز ۷ و ۸


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلوئد بازی pc, دانلود, رایگان,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد