دانلود رایگان نرم افزار

Microsoft Office 2010 Professional Plus SP1 May 2013 x86/x64 - آفیس 2010

نويسنده : admin | تاريخ : 14:9 - 3 / 3 / 1392

Microsoft Office 2010 Professional Plus SP1 May 2013Microsoft Office 2010 تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید. شما بالاترین ابزارها را برای پیش بردن پروژه ها و اسناد خود می توانید در این نسخه داشته باشید.با استفاده از Microsoft Excel 2010 می توانید تمامی مسائل مالی خودتان را طبقه بندی نموده و با یک نگاه به وضعیت عمومی آن ها پی ببرید.با استفاده از Microsoft Excel و یا Microsoft PowePoint می توانید تمامی تحقیق ها و اندوخته های خود را به روایت تصویر برای همکاران و یا مهندسان دیگر به نمایش در آورید.با استفاده از Template های جدیدی که در نسخه جدید Microsoft Word افزوده شده است می توانید اسنادی به صورت فوق العاده حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز جهان ایجاد نمایید.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود Microsoft Office 2010 Professional Plus SP1,

BiniSoft USB Flash Drives Control 3.2.0.0 - کنترل و مدیریت درایوهای USB

نويسنده : admin | تاريخ : 14:6 - 3 / 3 / 1392

BiniSoft USB Flash Drives Control 3.2.0.0USB Drive ابزاری کم حجم و رایگان که بعد از اجرا در نوار وظیفه و در کنار ساعت سیستم قرار می گیرد و امکان دسترسی سریع و کنترل درایوهای USB فلش رایانه را برای شما فراهم می کند. این نرم افزار دسترسی به چند تنظیم قدرتمند را برای شما فراهم می سازد تا شما برای درایوهای ذخیره سازی فلش خود از آنها استفاده کنید .


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: کنترل و مدیریت درایوهای USB, BiniSoft USB Flash Drives Control 3, 2, 0, ,

USB Disk Security 6.3.0.10 + Portable - حفاظت از حافظه های جانبی

نويسنده : admin | تاريخ : 14:0 - 3 / 3 / 1392

USB Disk Security 6.3.0.10USB Disk Security یک نرم افزار امنیتی کامل برای جلوگیری از نفوذ ویروس های حافظه های یو اس بی و بهترین آنتی ویروس برای یافتن و پاک کردن ویروس ها از این حافظه ها می باشد که به شما اطمینان کامل برای اتصال هر حافظه یو اس بی بدون اینکه هیچ خطری کامپیوتر شما را تهدید کند به وجود می آورد. USB Disk Security به عنوان یک آنتی ویروس برای حافظه هایی مانند حافظه فلش یا کول دیسک بدون نیاز به بروز رسانی برای یافتن ویروس های جدید به کار می رود و با تشخیص آن ها از وجود ویروس شما را مطلع می کند.

 

 

 

USB Disk Security 6.1.0.432, USB Disk Security 6.0.0.126, USB Disk Security 6.0.0.126, USB Disk Security 6.2.0.18,  نرم افزار USB Disk Security,

دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: USB Disk Security 6, 1, 0, 432, USB Disk,

Launcher 8 v1.3.0 - آندروید با طرح ویندوز فون 8

نويسنده : admin | تاريخ : 13:56 - 3 / 3 / 1392

یک تجربه ی کاملا متفاوت برای گوشی های اندروید است. با نصب این لانچر بر روی اندرویدتان ، شما طرح ویندوز فون 8 را روی گوشی خواهید داشت.

در این لانچر شما می توانید به سبک ویندوز فون 8 :

  • تایل ها و کاشی هایی با سایزهای مختلف را بسازید
  • رنگ تایل ها را عوض کنید
  • می توانید طرح صفحه هوم اسکرین را ویرایش کنید
  • می توانید ویجت اندروید را روی هر تایل پیاده سازی کنید
  • و …
  • قابل نصب به روی آندروید نسخه 2.2 به بالا

دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: Launcher 8 v1, 3, 0 - آندروید با طرح ویندوز فون 8 ,

Opera Mobile Web Browser 14.0.1074.57768 - مرورگر اپرا برای آندروید

نويسنده : admin | تاريخ : 13:54 - 3 / 3 / 1392

Opera Mobile web browser androidنرم افزار Opera Mobile Web Browser 14.0.1074.57768 یکی از معروف ترین و پرسرعت ترین مرورگرهای وب می باشد که این بار برای گوشی های اندروید ورژن 1.6 و بالاتر ارائه شده است.

قابلیت های نرم افزار Opera Mobile Web Browser :

  • افزایش سرعت بارگذاری صفحه ها تا 50% نسبت به ورژن قبلی
  • پشتیبانی از زوم و قابلیت panning pages
  • فشردگی صفحه ها وب تا 70% برای کاهش ترافیک
  • پشتیبانی از قابلیت ایجاد New tab
  • اضافه کردن صفحه های وب به علاقه مندی ها
  • ذخیره صفحه های وب و قابلیت مشاهده صفحه ها به صورت آفلاین
  • قابلیت auto completion برای تسریع در وارد نمودن آدرس سایت
  • پشتیبانی کامل از گوشی های با صفحه لمسی
  • امکان به روز رسانی
  •  و ....

دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: مرورگر اپرا برای آندروید,

Tracks Eraser Pro 8.9 Build 1000 - پاکسازی ردپا در ویندوز

نويسنده : admin | تاريخ : 13:51 - 3 / 3 / 1392

Tracks Eraser Pro 8.9 Build 1000soft98  نام نرم افزاری می باشد که قادر به پاکسازی ردپاهای باقی مانده در قسمت های مختلف سیستم عامل  ویندوز می باشد و بدین شکل دیگر کاربران قادر نخواهند بود تا از فعالیت های شما در قسمت های مختلف ویندوز و یا در حین کار با اینترنت مطلع گردنند. این ابزار که از سافت 98 دانلود میکنید قادر به پاکسازی بخش های مختلف سیستم که امور مختلف در آن ذخیره سازی می شوند می باشد که از این بخش ها می توان به قسمت هایی نظیر Temporary Internet File که تعدادی از فایل ها در هنگام کار با  اینترنت در این قسمت ذخیره سازی می شوند ، Cookies که یکی از مهمترین بخش ها در ویندوز می باشد و ممکن است توسط کوکی ها و سو استفاده دیگران از کوکی های شما ، مشکلاتی برایتان پدیدار شودکه از این مشکلات می توان به دزدی های هویت و حملاتی نظیر Hijacking اشاره نمود ، پاکسازی فایل های موجود در Recent History که دیگر کاربران بدین شکل قادر نخواهند بود تا آخرین فایل های اجرا شوده توسط شما را مشاهده نمایند و ...


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: پاکسازی ردپا در ویندوز,

PDFZilla 1.3.1 - تبدیل PDF به فرمتهای دیگر

نويسنده : admin | تاريخ : 13:49 - 3 / 3 / 1392

PDFZilla 1.3.1

اگر شما قصد تبدیل فرمت PDf به فرمت HTML را داشته باشید باید یک نرم افزار مخصوص اینکار نصبPDFZillaکنید و اگر هم بخواهید فرمت PDf را به word تبدیل کنید، به نرم افزاری جداگانه برای اینکار نیازمندید. نرم افزارهای قدرتمندی به بازار عرضه شده اند که می توانید PDF ها را به فرمت های گوناگون تبدیل و ذخیره نمایید. اینکار شما را از نصب چندین نرم افزار برای تبدیل فایل های PDF بی نیاز می کند. اگر به دنبال نرم افزاری کامل هستید تا تمام مبدل ها را یک جا داشته باشد نرم افزار PDFZilla انتخاب خوبی برای شما می باشد. نرم افزار PDFZilla برنامه دسکتاپ جهت تبدیل فایل های PDF به هر نوع فرمتی مانند اسناد مایکروسافت ورد، فرمت های متنی همچون RTF و TXT، تصاویر، فایل های HTML، فایل های فلش SWF و... را با نهایت دقت و کیفیت می باشد. این برنامه از فرمت های DOC ،RTF ،TXT ،BMP ،JPG ،GIF ،PNG ،TIF HTML ،SWF و... به طور کامل پشتیبانی می کند و قادر به ذخیره فایل های PDF در این فرمت ها می باشد. همچنین نرم افزار این امکان را برای کاربران فراهم نموده است تا این توانایی را داشته باشند که هر محدوده ای که در نظر دارند برای تبدیل اختیار کنند، به طور مثال صفحات 5 تا 10 یک فایل PDF فقط تبدیل شود. استفاده از نرم افزار هم بسیار ساده می باشد و هر کاربری قادر به کار با آن است .


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: تبدیل PDF به فرمتهای دیگر,

PhotoAcute Studio 3.012 Final x86/x64 - افزایش کیفیت تصاویر

نويسنده : admin | تاريخ : 13:38 - 3 / 3 / 1392

PhotoAcute Studio 3.012 Final x86/x64

نرم افزار فوق العاده ای برای علاقمندان به عکاسی و یا حتی عکاسان

PhotoAcute Studio

 

حرفه ای است تا قادر باشند به راحتی کیفیت عکاس هایی را که توسط دوربین های دیجیتال و یا دوربین های تلفن همراه می گیرند، بالا ببرند. از دیگر امکانات مفیدی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد می توان به افزایش وضوح تصویر، کاهش نویز، حذف خطاهای رنگی، تصحیح روشنایی و هندسه تصویر و گسترش محدوده دینامیکی را بدون از دست رفتن جزئیات تصویر را نام برد. یکی دیگر از ویژگی های قابل ذکر PhotoAcute Studio پشتیبانی از پردازش دسته ای عکاس هایی است که با حالت عکسبرداری پیوسته (Continuous Mode) گرفته شده اند .


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: PhotoAcute Studio 3, 012 Final,

دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:27 - 2 / 3 / 1392

اگر با موجودات افسانه ای مانند گرگ نماها، خون آشام ها، ارواح و… آشنایی داشته باشید، حتماً شکارچی قدیمی این موجودات که آبراهام ون هلسینگ (Abraham Van Helsing) نام دارد را نیز می شناسید. برای او مبارزه با دراکولا یا یک گرگ نما تفاوتی ندارد. ون هلسینگ دارای قدرت ها و تجهیزات منحصر به فردی است که همیشه به او در این مبارزات کمک می کنند. استودیوی NeocoreGames مدتی است که در حال ساخت بازی ای بر اساس این شخصیت است. The Incredible Adventures of Van Helsing یک بازی Hack and Slash مانند God of War یا Castlevania نیست، بلکه یک عنوان نقش آفرینی به سبک Diablo و Torchlight است. بخش داستانی بازی دارای ۳ بخش مختلف است که بازیکنان بین آن ها در گردش خواهند بود و شهرها، ساختمان ها و مأموریت های گوناگونی را پشت سر خواهند گذاشت. در این بین، باید با موجودات بسیار قدرتمندی مبارزه کنید که برای پیروزی بر آن ها باید کارهای زیادی انجام دهید تا بسیار قوی شوید. هر چقدر که دشمنان را از بین ببرید، Level Up خواهید شد و به نیروهای فراوانی دسترسی پیدا می کنید. سیستم ارتقاء قدرت ها به صورت درختی است و شما می توانید هر کدام را که دوست دارید، برای شخصیت خود انتخاب کنید. هر بار که کسی را می کشید، آیتم هایی را بدست می آورید که می توانید آن ها را در زمان مبارزه ها فعال کنید.

The Incredible Adventures of Van Helsing PC-RELOADED

 

Van Helsing pc cover دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing برای PC

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی The Incredible Adventures of Van,

دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:25 - 2 / 3 / 1392

سری Call of Juarez عمر کوتاهی دارد، اما یکی از پرفراز و نشیب ترین مجموعه های نسل هفتم است. نسخه اول این بازی در سال ۲۰۰۷ برای PC و Xbox 360 عرضه شد و با توجه به اینکه جزو اولین عناوین اول-شخص ساخته شده برای نسل کنونی بود، با استقبال نسبتاً خوبی مواجه شد. استودیوی Techland بلافاصله کار روی نسخه دوم را شروع کرد و قسمت دوم این بازی را با عنوان Bound in Blood عرضه کرد. با اینکه CoJ: BiB بازی خوبی بود، اما اظهارات عجیب و غریب سازندگان و Ubisoft مبنی بر اینکه بهترین بازی Western تاریخ را ساخته اند، باعث شد تا این بازی بیشتر شبیه یک Hype دیگر از سوی Ubisoft باشد و نه تنها بهترین بازی Western تاریخ نباشد، بلکه در سال بعد و با عرضه Red Dead Redemption عمر این سری پایان یابد.در حرکتی عجیب تر، Ubisoft ساخت قسمت سوم CoJ را در دنیای مدرن تأیید کرد. The Cartel سومین نسخه از این بازی بود که جز یک شکست تلخ، چیز دیگری به ارمغان نیاورد. با این حال، Ubisoft همچنان به ساخت نسخه دیگری از این سری اصرار دارد و در همایش PAX 2012 نسخه جدیدی با عنوان Gunslinger را معرفی کرد. اخیراً نمایشی از بخش های مختلف گیم پلی توسط سازندگان نشان داده شده که در یک نگاه کلی، می توان تغییراتی را در آن مشاهده کرد. بزرگ ترین حرکت مثبت Techland بازگشت به سبک و سیاق نسخه اول بازی است.

 

Call of Juarez Gunslinger-RELOADED | 4.5 GB

 

Call of Juarez Gunslinger دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای PC

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی Call of Juarez 2013,

دانلود موزیک ویدئو جدید سامی یوسف به نام Wherever Are You

نويسنده : admin | تاريخ : 17:23 - 2 / 3 / 1392

موزیک ویدئوی جدید سامی یوسف با عنوان Wherever Are You را برای شما آماده کرده ایم که این نسخه ورژن فارسی می باشد . سامی یوسف (زاده تیر ۱۳۵۹ در تهران) تهیه‌کننده، آهنگساز، ترانه‌سرا و خواننده اهل بریتانیا است که در ترانه‌هایش به مضامین اسلامی می‌پردازد. او از سوی مجله تایم به عنوان «بزرگترین ستارهٔ راک اسلام» و از سوی مجله گاردین «ستاره راک مقدس» معرفی شده‌است. در ادامه می توانید این موزیک ویدئوی زیبا را با کیفیت ۱۰۸۰p و ۷۲۰p از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Wherever You Are دانلود موزیک ویدئو جدید سامی یوسف به نام Wherever Are You

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود آهنگ Wherever Are You سامی یوسف,

دانلود فصل اول انیمیشن Avengers Assemble 2013

نويسنده : admin | تاريخ : 17:23 - 2 / 3 / 1392

 

Avengers Assemble WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Avengers Assemble cover small دانلود فصل اول انیمیشن Avengers Assemble 2013

 

نام انیمیشن: Avengers Assemble – گردآوری انتقام جویان

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی Avengers Assemble نام سری جدید از انیمیشن معروف با همین نام می باشد که بر اساس کمیک های کمپانی Marvel ساخته شده است. این انیمیشن به دنباله ی سری Earth's Mightiest Heroes می باشد. در این سری، Falcon (جدیدترین عضو اونجرز) به عنوان شخص اول در می باشد که به نبرد با شیاطین می پردازد و جهان را با هم تیمی هایش (که شامل مرد آهنی، کاپیتان امریکا، هالک و… می باشد) نجات می دهد و …

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود رایگان Avengers Assemble 2013,

دانلود بازی Fast And Furious: Showdown برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:21 - 2 / 3 / 1392

Fast and Furious: Showdown – بازی مسابقه ای برگرفته از نسخه ششم فیلمی با همین عنوان است که هم اکنون نسخه ی PC آن نیز منتشر شده است و پلیرها می توانند نقش کاراکتری خود را بین راننده، تفنگدار، رزم آرا و شیطان صفت انتخاب کنند! وعده وعیدهای بسیار زیادی سازندگان تحویل بازیبازها داده اند. از جمله اینکه بازی دارای بهترین و قدرتمندترین ماشین های موجود در دنیاست و در بهترین لوکشین های دنیا مسابقات صورت می گیرد. این بازی از حالت های تک نفره ، ۲ نفره تیمی (Coop) و حالت چالشی (Challenge) بهره می برد. این بازی در حالی انتشار یافته است که تاریخ انتشار رسمی آن ۵روز دیگر یعنی ۲۲ می بوده و فیم این بازی که Fast & Furious 6 باشد در تاریخ ۶ ژوئن عرضه خواهد شد. برای دانلود بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Fast and Furious Showdown-RELOADED | 1.8 GB

 

Fast and Furious Showdown دانلود بازی Fast And Furious: Showdown برای PC

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی Fast and Furious: Showdown,

ضبط فعالیت های خود با Movavi Screen Capture SE 4.3.0

نويسنده : admin | تاريخ : 17:20 - 2 / 3 / 1392

مهم نیست که هدف شما از ضبط تصویر نمایش کامپیوتر خود چیست – ایجاد ویدیوهای آموزشی، آماده سازی یک پروژه دانشگاهی، ضبط یک مکالمه ی تصویر از دوست خود در دوردست، یا مستند سازی باگ های یک نرم افزار – نرم افزار فوق حرفه ای Movavi Screen Capture با قابلیت فیلم برداری ۶۰ فریم بر ثانیه از صفحه نمایش شما با امکاناتی انعطاف پذیر به شما اجازه می دهد تا تمامی فعالیت های صفحه نمایش خود را ذخیره نمایید و با بهترین کیفیت آن ها را ذخیره کنید. شما می توانید توسط این نرم افزار حتی در حالت تمام صفحه نیز به ضبط تصاویر بپردازید. همچنین در حالی که شما به ضبط ویدیوهای خود پرداخته اید می توانید صداهای آن ها را نیز ذخیره نمایید تا به این منظور هیچ نیازی به نرم افزارهای دیگر نداشته باشد.

 

Movavi Screen Capture SE 4.3.0 ضبط فعالیت های خود با Movavi Screen Capture SE 4.3.0

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: نرم افزار برای ریکورد صفحه نمایش,

طراحی مدل های ۳بعدی خود با Trimble SketchUp Pro 2013 13.0.3689

نويسنده : admin | تاريخ : 17:19 - 2 / 3 / 1392

Trimble Sketchup Pro خلاقانه ترین راه برای طراحی، مستند سازی و ارتباط با ایده های شما به صورت ۳بعدی می باشد. صدها هزار نفر از حرفه ای ها در زمینه های معماری، شهرسازی، مهندسی، طراحی داخلی، نورپردازی، معماری طبیعت، طراحی آشپزخانه و حمام، طراحی بازی های رایانه ای، فیلم و صحنه، چوب کاری، و بسیاری از زمینه های دیگر از نرم افزار Sketchup Pro همیشه استفاده کرده اند. این نرم افزار در مقابل نرم افزار گران و پیچیده CAD به مقابله برخواسته است. شما با این نرم افزار می توانید به طراحی، ویرایش، اندازه گیری، چرخش و مقیاس بندی فضای طراحی خود بپردازید، تکسچرهای از قبل آماده شده را به مدل های خود اضافه کنید و یا تکسچرهای جدیدی طراحی نمایید، مکان های دوربین های فیلم برداری خود را شبیه سازی کنید، تصاویر ۲بعدی خود را وارد نرم افزار نمایید و یا از مدل طراحی شده ی خود یک تصویر ۲بعدی ذخیره سازی نمایید، به راه رفتن در مدل طراحی شده ی خود بپردازید و …

 

Trimble SketchUp Pro 2013 13.0.3689 طراحی مدل های 3بعدی خود با Trimble SketchUp Pro 2013 13.0.3689

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود آخرین آپدیت Trimble SketchUp Pro 2013,

طراحی وبسایت با LMSOFT Web Creator Pro 6.0.0.12

نويسنده : admin | تاريخ : 17:17 - 2 / 3 / 1392

Web Creator Pro نرم افزاری حرفه ای برای طراحی وبسایت است .رابط کاربری آسان وبصری در این نرم افزار همراه ابزارهای متععد برای یک طراحی فوق العاده میتواند نظر شما را به خودش جلب کند.از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار که آن را نسبت به سایر نرم افزار های طراحی وب متمایز میسازد ایجاد افکت و جلوه ها بدون استفاده از پلاگین و یا نوشتن کوچکترین خط برنامه نویسی است.در میان ویژگی های جدید اضافه شدن قابلیت تب برای مدیریت بهتر صفحات و همچنین ساخت صفحات غنی همراه با اضافه شدن تکنولوژی لایه بندی منحصر به فرد و قدرتمند  از جمله عوامل کمی هستند که میتوانیم به عنوان ویژگی این نرم افزار به حساب آوریم.

 

LMSOFT Web Creator Pro 6.0.0.12 طراحی وبسایت با LMSOFT Web Creator Pro 6.0.0.12

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود نرم افزار طراحی سایت با css3,

انیمیشن سازی از تصاویر با Abrosoft FantaMorph Deluxe 5.4.2

نويسنده : admin | تاريخ : 17:16 - 2 / 3 / 1392

FantaMorph Deluxe نام نرم افزار بسیار جالبی از شرکت Abrosoft است که با استفاده از افکتهای بسیار جالب به ایجاد عملیات Morphing میان تصاویر و تبدیل آنها طی یک انیمیشن زیبا می پردازد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر به نمایش هرچه زیباتر فرایند های مختلف تکامل و تبدیل همراه با افکتهای زیبا و جذاب هستید و می توانید به آسانی هرچه بیشتر یک هواپیما را به یک مرغابی در حال پرواز تبدیل کنید، یا صورت یک انسان و یک یوزپلینگ را در طی نمایش فرایند تغییر به هم تبدیل نمایید، و یا چهره های چند هنر پیشه را به هم متصل کنید و انیمیشن زیبایی خلق کنید! در نسخه جدید لایه ها به صورت حرفه ای تری به یکدیگر تبدیل میکند. فرمت هایی نظیر BMP, JPEG, TIFF, PNG, GIF, TGA, PCX پشتیبانی می شوند و در فایل خروجی نیز میتواند به صورت فایل های انیمیشن gif ، avi ، Quicktime ، فرمت قابل اجرای exe ، فرمت فلش swf و همچنین به عنوان اسکرین سیور استفاده شوند

 

FantaMorph انیمیشن سازی از تصاویر با Abrosoft FantaMorph Deluxe 5.4.2

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: جدیدترین ورژن نرم افزار fantamorph,

حرفه ای ترین کپی DVD با OpenCloner DVD-Cloner 2013 10.40.1207

نويسنده : admin | تاريخ : 17:14 - 2 / 3 / 1392

امروزه با توجه به ازدیاد دستگاه های DVD و افزایش این دیسک ها در میان کاربران، آن ها را وادار داشته تا فایل ها و اطلاعات خود را بر روی این نوع دیسک ها قرار دهند. نرم افزارهای مختلفی را می توان نام برد که قابلیت کپی فایل ها و فرمت های دی وی دی را داشته که در این میان نرم افزار DVD-Cloner پیشرفته ترین برنامه کاربردی است که به آسانی DVD را بر روی DVD-R/RW  کپی می کند. این نرم افزار با کاربرد ساده به شما امکان رایت DVD، فیلم و کپی های سفارشی را می دهد. شما می توانید DVD تان را در ۲-۳ دقیقه با همان کیفیت نسخه اصلی کپی کنید. DVD کپی شده می تواند در هر DVD Player اجرا شود. DVD-Cloner از معدود نرم افزارهای backup است که ریپر CSS/DVD دارد. و شما نیازی به دانلود برنامه های دیگر مانند DVD43 یا AnyDVD ندارید. موتور رایت جدید می تواند کپی ۱:۱ انجام دهد، هوشمندانه نوع دیسک را شناسایی کند و مدل های کپی را برای انتخاب شما نمایش دهد. از Blu-ray  ،HD DVDs پشتیبانی می کند و مرحله به مرحله شما را برای رایت آسان راهنمائی می کند.

 

OpenCloner DVD Cloner 2013 10.40.1207 حرفه ای ترین کپی DVD با OpenCloner DVD Cloner 2013 10.40.1207

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود آخرین نسخه نرم افزار DVD-Cloner,

زیباسازی تصاویر خود با Photo Collage Max 2.2.0.6

نويسنده : admin | تاريخ : 17:13 - 2 / 3 / 1392

Photo Collage Max نام نرم افزار بسیار مفید و جذاب برای قرار دادن قاب بر روی تصاویر می باشد ، با  استفاده از این نرم افزار می توانید قاب های بسیار زیبایی را بر روی تصاویر خود قرار دهید و از آن لذت ببرید ، این نرم افزار دارای ۷۰ نوع قاب مختلف و زیباست و به شما اجازه می دهد تا با چند کلیک ساده قاب ها را بر روی تصاویر قرار دهید علاوه بر قرار دادن قاب می توانید جلوه های ویژه ی دیگری را نیز به عکس خود اضافه کنید و همچنین قادر خواهید بود که تغییر اندازه و چرخش عکس را نیز بر روی عکس خود اعمال کنید.

 

photo زیباسازی تصاویر خود با Photo Collage Max 2.2.0.6

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود رایگان Photo Collage Max 2, 2, 0, 6,

دانلود انیمیشن زندگی حشرات – Minuscule 2006

نويسنده : admin | تاريخ : 17:12 - 2 / 3 / 1392

 

Minuscule DVDRip (2006) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت های ۴۶ الی ۶۰ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

minuscule cover دانلود انیمیشن زندگی حشرات   Minuscule 2006

 

نام انیمیشن: Minuscule – زندگی خصوصی حشرات

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۰۶

مدت زمان: هر قسمت ۶ دقیقه

حجم: هر قسمت ۲۴ مگابایت

کیفیت: DVDRip

WiKi

خلاصه داستان: موجودات کوچک – زندگی خصوصی حشرات یک سریال انیمیشن کوتاه تولید کشور فرانسه می باشد که نگاهی بر زندگی روزمره ی حشرات می اندازد. شخصیت های این انیمیشن به صورت  3بعدی طراحی شده اند و در دنیای واقعی قرار گرفته اند. هر قسمت موضوع مربوط به خود را داشته و روایتی طنزآمیز را بیان می کند. صدای انیمیشن ترکیبی از صداهای طبیعی ضبط شده از حشرات و جلوه های ویژه ی صوتی مصنوعی می باشد. مجموعه شامل ۷۸ قسمت می باشد که در پارت های ۱۵ قسمتی برای دانلود هر هفته حاضر خواهد شد.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود 78 قسمت کارتون زندگی حشرات,

SolveigMM Video Splitter 3.6.1305.22 Final - حذف قسمتی از فیلم

نويسنده : admin | تاريخ : 15:46 - 2 / 3 / 1392

SolveigMM Video Splitter 3.6.1305.22 FinalSolveigMM Video Splitter ویرایشگر ویدئویی قدرتمند برای کار با فایل های MPEG-2 ،AVI ،WMV ASF ،MP3 ،WMA بدون از دست دادن کیفیت می باشد. توسط این ویرایشگر به سرعت قسمت های ناخواسته از فیلم را تنها با چند کلیک موس جدا نمایید. به وسیله این نرم افزار می توانید آن قسمت از فیلم را که نیاز ندارید جدا کرده و یا فیلم مورد نظر را به تکه های مختلف تقسیم کنید.

قابلیت های كلیدی نرم افزار SolveigMM Video Splitter :

  • تکه تکه کردن فیلم
  • ویرایش دسته ای فایل ها
  • توانایی تقسیم فیلم مورد نظر به تکه های مختلف
  • پشتیبانی از فایل های MPEG-2 ،AVI ،WMV ،ASF ،MP3 ،WMA
  • توانایی بریدن چندین قسمت از فیلم در یک زمان
  • امکان تعمیر فایل های آسیب دیده

دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: حذف قسمتی از فیلم,

مراسم کامل معرفی ایکس باکس وان A Next Generation Xbox Revealed

نويسنده : admin | تاريخ : 17:32 - 1 / 3 / 1392

A Next Generation Xbox Revealed – امشب یکی از مهم ترین شب های صنعت بازی بود ، در این شب مایکروسافت رسما نسل بعدی کنسول گیم خود را معرفی کرد . ایکس باکس جدید با نام Xbox One با قابلیت های جدید و شگفت انگیزی معرفی شد تا عرصه ی رقابت بین این کنسول و PS4 داغ تر شود . ظاهر این کنسول با تمام تصورات منتقدین و فن های ایکس باکس متفاوت بود ، سادگی را به وضوح می توان در طراحی این کنسول مشاهده کرد . علاوه بر خود کنسول ، بازی های جدیدی نیز به نمایش درآمد که مهم ترین آن ها سری جدید بازی ندای وظیفه با نام Call Of Duty: Ghosts بود . در ادامه می توانید این مراسم را به صورت کامل و با کیفیت HD از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Xbox One مراسم کامل معرفی ایکس باکس وان A Next Generation Xbox Revealed

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود مراسم 21 می مایکروسافت, دانلود مراسم A Next Generation Xbox Revealed,

دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:30 - 1 / 3 / 1392

Resident Evil: Revelations – شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

Resident Evil: Revelations PC-FLT

 

Resident Evil Revelations pc cover small دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC

 

dvd دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۹۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود Resident Evil: Revelations برای کامپیوتر,

دانلود مستند Ice Bear 2013

نويسنده : admin | تاريخ : 17:28 - 1 / 3 / 1392

 

Ice Bear BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Ice Bear Cover دانلود مستند Ice Bear 2013

 

نام مستند:  Ice Bear

سال انتشار: ۲۰۱۳
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۴ دقیقه
حجم: ۴۱۳ مگابایت
کیفیت: BDRip 720p

IMDB

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : در این مستند با Mark Coreth همراه شوید تا جوهره ی زندگی در قطب شمال را این بار در شکل زندگی یک خرس قطبی که زندگی اش با یخ های آن شکل گرفته را به نمایش بگذارد. وقتی که این یخ های قطبی آب شوند، باعث مرگ این خرس های می شوند، دریایی از آب را ایجاد می کنند و یک پیغام زیست محیطی بسیار مهم را با خود می آورند و …


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود رایگان Ice Bear 2013,

دانلود مستند Planet Ocean 2012

نويسنده : admin | تاريخ : 17:26 - 1 / 3 / 1392

 

Planet Ocean BDRip_Proper (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Planet Ocean cover دانلود مستند Planet Ocean 2012

 

نام مستند:  Planet Ocean

سال انتشار: ۲۰۱۲
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۹۴ دقیقه
حجم: ۷۶۵ مگابایت
کیفیت: BDRip 720p

IMDB

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : با یک تیم از سینماگران زیر آبی برای سفری به اعماق سیاره ی خود با رازهای عجیبش همراه شوید. هنگامی که آن ها روابط شگفت انگیزی بین بشریت و اقیانوس را بررسی می نمایند و …

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود مستند درباره اقیانوس ها,

دانلود بازی Reus برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:25 - 1 / 3 / 1392

در بازی Reus، شما کنترل موجودات عظیم الجثه ای که به شما در شکل دهی سیاره ی مورد نظر شما کمک می کنند را در دست خواهید گرفت. شما می توانید کوه ها، اقیانوس ها، جنگل ها و … را ایجاد کنید. سیاره ی خود را با گیاهان، معادن و حیات وحش غنی نمایید. تنها یک چیز بر روی سیاره ی شما است که شما حق کنترل آن را ندارید: انسان ها! با تمام خوبی ها و بدی هایشان! شما می توانید دنیای آن ها را زینت ببخشید، اما در مورد خواسته های آن ها چنین نیست. نیازهای آن ها را مهیا کنید و آن ها می توانند رشد کنند. به آن ها بیش از حد اگر لطف کنید، آن ها حریص شده و بیشتر می خواهند! برای دانلود این بازی که جزو بازی های فکری-معمایی می باشد می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

Reus PC-VACE

 

Reus Pc Cover Small دانلود بازی Reus برای PC

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی رئوس برای کامپیوتر,

دانلود بازی Rite of Passage 2 Child of the Forest برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:23 - 1 / 3 / 1392

Rite of Passage 2 Child of the Forest – شهر ریج مدتهاست که طلسم شده و در دل یک جنگل تاریک روشنی روز را تجربه نمی کند.تنها یک فانوس بزرگ از مردم شهر در مقابل اهریمنان تاریکی محافظت می کند.آلن که در این بازی در نقش شوهر شما وظیفه سنگینی را به عهده گرفته دل را دریا زده برای نجات شهر به دل جنگل می رود تا با سرکرده اهریمنان گفتگو کند.اما در آغاز راه گرفتار می شود.اکنون نجات شهر و آلن به عهده شماست.از امکاناتی که در اختیار دارید به بهترین نحو استفاده کرده و این بازی هیجان انگیز را به پایان برسانید. در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید. 
 

Rite Cover دانلود بازی Rite of Passage 2 Child of the Forest برای PC

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازي هاي هيدن آبجکت,

مجموعه ۷۵ رینگتون هشدار زنگ Alarm Alert RingTones

نويسنده : admin | تاريخ : 17:21 - 1 / 3 / 1392

این پک شامل ۷۵ هشدار زنگ جدید و زیبا می باشد که با توجه به فرمت آن ها (Mp3) در اکثر گوشی های موبایل و یا کامپیوتر قابل استفاده هستند . از این رینگتون ها می توانید به عنوان زنگ هشدار خواب و … استفاده کنید که امیدواریم از آن ها لذت ببرید .

 

Alarm Alert RingTones مجموعه 75 رینگتون هشدار زنگ Alarm Alert RingTones

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود آهنگ هشدار زنگ موبایل,

آموزش کار با ادوبی ایلوستریتور Adobe Illustrator CS6 Learn By Video

نويسنده : admin | تاريخ : 17:17 - 1 / 3 / 1392

نرم‌افزار Adobe illustrator CS6 یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای طراحی و ویرایش به صورت برداری می‌باشد، که کار کردن با آن مشابه کار کردن با نرم‌افزارهایی پیکسلی مانند فتوشاپ است. این نرم‌افزار ابزار طراحی قدرتمند جهت خلق آثار وکتور و افکت‌های زیبا به همراه براش-Brushهای متفاوت و ابزار کنترل رنگ که در این نسخه کامل تر شده به همراه محیط سازگار با فتوشاپ و سایر محصولات Adobe را در اختیار طراحان قرار می‌دهد. در این ویدئوهای آموزشی Chad Chelius و Angie Taylor به شما روش های کار با این برنامه حرفه ای را آموزش می دهند . شما می توانید از این فیلم ها برای یادگیری تکنیک های پیشرفته برای کار با اشکال، transformations ، تایپوگرافی و … استفاده نمایید .

 

Adobe Illustrator Cs6 آموزش کار با ادوبی ایلوستریتور Adobe Illustrator CS6 Learn By Video

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: آموزش حرفه ای ادوبی ایلوستریتور Cs6,

مدیریت حرفه ای هارد با Paragon Hard Disk Manager 12 Professional 10.1.19.16240

نويسنده : admin | تاريخ : 17:16 - 1 / 3 / 1392

Paragon Hard Disk Manager Professional نرم افزاری قدرتمند از سری محصولات شرکت Paragon Software است، تمام ابزارهای لازم که شما برای مدیریت و پشتیبانی هاردتان نیاز دارید در این نرم افزار پشرفته قرار دارد. این نرم افزار به شما امکان پارتیشن بندی پیشرفته بدون از دست دادن داده، بازیابی منظم سیستم و داده، رفع هرگونه مشکل بوت سیستم، مدیریت و تعویض بین چند سیستم عامل، قرار دادن درایو جدید در سرویس، تنظیم محیط بوت دوتائی مطمئن، اجرای بی عیب سیستم عامل چند گانه در کامپیوتر های مشابه، کپی هارد قدیمی و ایجاد هارد جدید و پشتیبان گیری منظم و مدیریت اتوماتیک آنها را می دهد. این پکیج انعطاف پذیر بوده و محدوده وسیعی از نرم افزار و سخت افزار را پشتیبانی می کند.

 

Paragon Hard Disk Manager 12 Professional مدیریت حرفه ای هارد با Paragon Hard Disk Manager 12 Professional 10.1.19.16240


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود Paragon Hard Disk Manager 12, دانلود آخرین آپدیت نرم افزار Paragon Hard Disk Manager 12,

دانلود بازی Sanctum 2 برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:13 - 1 / 3 / 1392

Sanctum 2 نسخه ی دوم از بازی خلوتگاه یا همان Sanctum می باشد . این بازی مخلوطی از ژانر استراتژیکی و اکشن اول شخص است . تمام تلاش خود را برای محافظت از هسته های تولید اکسیژن انجام دهید ، بیگانگان در پی نابود سازی این مکان ها هستند که با نابودی آنها ، بشر نیز نابود می شود . نسخه ی جدید با قابلیت های بیشتری در دسترس است ، می توانید به صورت سفارشی برج ها، سلاح ها و سایر ابزارهای جنگی را در اول بازی انتخاب نمایید ، اما آن ها را عاقلانه و درست انتخاب کنید ، زیرا شما تنها خط دفاع بشریت در مقابل بیگانگان هستید ! ساخت دیوار و برج قبل از حمله دشمن از جمله وظایف شما هستند . در مراحلی از بازی ، گیم پلی بازی به صورت اکشن اول شخص دنبال می شود .

 

Sanctum 2-RELOADED | 1.5 GB

 

Sanctum 2 دانلود بازی Sanctum 2 برای PC

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی Sanctum 2,

دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PS3

نويسنده : admin | تاريخ : 17:10 - 1 / 3 / 1392

Resident Evil: Revelations – شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

Resident Evil Revelations PS3-ANTiDOTE

 

RERevelations ps3 cover small دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PS3


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود Resident Evil: Revelations برای Ps3, ,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد