دانلود رایگان نرم افزار

دانلود بازی Constant C برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 23:11 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی Constant C برای PC

دانلود بازی Constant C

دانلود بازی کم حجم فکری برای کامپیوتر

 

بازی Constant C یک بازی کم حجم فکری و جدید برای کامپیوتر می باشد . اکثر ما علاقه ی زیادی به تست های هوش و بازی های فکری داریم از این رو یکی از محبوب ترین سبک های بازی های رایانه ای و کنسول های گیم ، سبک فکری می باشند . بازی Constant C را که توسط شرکت International Games System CO تولید شده است ، متشکل از بازی و نوعی تست هوش است که در آن شما می توانید علاوه بر بازی و سرگرمی هوش خود را نیز بسنجید .

بازی Constant C متشکل از تعداد زیادی پازل و معماهای حل نشده است ، جایی که داستان آن شما را در نقش یک ربات و در یک ایستگاه فضایی قرار داده است ، زمان متوقف شده است و تمام امیدها به شما است تا با هوش خود دشمنان را نابود کنید . فضای تاریک و مرموز بازی باعث نمیشود که گرافیک زیبای آن را فراموش کنیم ، صدا گذاری و طراحی مراحل فوق العاده هستند و می توانیم به جرات بگوییم که شما با یک شاهکار روبرو هستید . پیشنهاد می کنیم بازی Constant C را از سایت یاس دانلود دریافت کرده و از آن لذت ببرید .


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی هالک – نسخه کم حجم بازی Hulk

نويسنده : admin | تاريخ : 23:10 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود رایگان نسخه کامپیوتری و کم حجم بازی هالک سبز Hulk

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

افتخار این را داریم که برای اولین بار در بین سایت های ایرانی بازی معروف و محبوب هالک را که حجم کمی نیز دارد برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. هالک یا همان غول عظیم الجثه سبز رنگ جزو یکی از قهرمانان و شخصیت های کارتونی محبوب است که با حرکات و تکنیک های جالب جنگی که نشان از قدرت بدنی بالاست باعث شده است تا افراد زیادی مجذوب این ابر قهرمان شوند. در این بازی نیز هالک را مثل سابق پرقدرت و بی باک خواهید دید که نابود کردن رقیبان که شامل سپاه جنگی، تانک های بزرگ و هلیکوپترهای جنگنده ...

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Plight of the Zombie برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 23:2 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی Plight of the Zombie برای PC

 

دانلود بازی Plight of the Zombie برای PC

 

بازی Plight of the Zombie یک بازی کم حجم و جدید با ترکیبی از سبک های فکری ، ماجرایی و استراتژیکی می باشد. سبک بازی Plight of the Zombie مقداری متفاوت از سایت بازی های است که تا به حال درباره زامبی ها دیده اید. شما بیشتر زامبی را یک شخصیت ترسناک که در پی کشتن نقش اول بازی است دیده اید ولی در بازی Plight of the Zombie شما زامبی های فقیر و گرسنه ای را خواهید دید که در پی بدبختی خود و پیدا کردن غذا هستند.

فکرتان را به کار بیندازید و به بازی گرفتاری زامبی قدم بگذارید. حس سیری ناپذیر انها و ارضا نشدن آنها از خوردن مغز انسان همه یک مخمصه بزرگ است زیرا شما در بازی Plight of the Zombie یک زامبی خواهید شد و بایست به دنبال مغز گشته و خود را سیر کنید. چندین شخصیت زامبی در بازی Plight of the Zombie موجود است. شما در این بازی یکی از شخصیت های زامبی موجود خواهید شد و در پی  غذای مورد علاقه یعنی مغز انسان می روید. شما هم اکنون می توانید بازی Plight of the Zombie  با حجم کم برای کامپیوتر را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

امکانات در دسترس بازی Plight of the Zombie:

-       بیش از ۵۰ مرحله زیبا و صد البته خوشمزه در مقابل شما خواهد بود
-       کسب امتیاز و خوشگذرانی با سیر کردن زامبی بازی
-       دارا بودن فروشگاه اشتهای بازی با لوازم اضافه برای رفع گرسنگی
-       شخصیت های کاملا طبیعی و متحرک و طنزآمیز


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Rescue Team 3 برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:21 - 28 / 2 / 1392

دانلود بازی Rescue Team 3 برای PC

 

دانلود بازی Rescue Team 3 برای PC

دانلود بازی کم حجم تیم نجات

 

بازی Rescue Team 3 یک بازی کم حجم استراتژیک و مدیریتی فوق العاده زیبا می باشد که می تواند ساعت ها شما را  پای رایانه سرگرم کند که حتی متوجه گذر زمان نیز نشوید . بازی Rescue Team 3 به خاطر داشتن داستانی  زیبا و گرافیک فانتزی و جذاب ، به یکی از جذاب ترین بازی های کامپیوتری تبدیل شده است .

داستان بازی Rescue Team 3 به این صورت است که گردباد بزرگی در یک جزیره ی بسیار سرسبز آمده و باعث ویرانی این جزیره ی زیبا شده است ! شما در بازی Rescue Team 3 رهبر گروه امدادی هستید که به وسیله ی یک کشتی نجات به این جزیره فرستاده شده اید که وظیفه دارید این جزیره ی ویران شده را بازسازی کنید و سعی کنید جزیره را به حالت سابق خود بازگردانید . شما هم اکنون می توانید بازی Rescue Team 3 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی pc, بازی استراتژیک,

دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:19 - 28 / 2 / 1392

دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

 

 دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

 

بازی Dont Starve یک بازی کم حجم ماجرایی و استراتژیک جدید توسط کمپانی Klei Entertainment برای کامپیوتر ساخته شده است. بازی Dont Starve 2.0  یک بازی survival در دنیایی که علم و جادو با هم آمیخته شده اند می باشد. شما در نقش Wilson به عنوان یک دانشمند هستید که توسط دیو به دام افتاده و به این دنیای عجیب وارد شده اید. شما باید با استفاده از محیط و موجودات اطراف خود راه فراری برای خودتون بسازین و به خانه برگردید.

در بازی Dont Starve 2.0 شما  به جهانی پر از موجودات عجیب و غریب ، خطرات  و شگفتی های غریب و ناشناخته گام نهاده اید. شما باید با استفاده از وسایل اطراف خود راز و رمز بقای خود در این جهان رو بدست بیاورید. شما هم اکنون می توانید بازی Dont Starve 2.0 را با حجم کم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های کلیدی بازی Dont Starve 2.0 :

-       یک بازی در سبک جدید

-      هیچ دستورالعمل و کمکی برای بازی وجود ندارد. شما خودتون باید همه چیز رو تحقیق و کشف کنید
-      دارای محیطی عجیب و غریب
-      دارای شخصیت های ۲D که در جهان ۳D زندگی می کنند
-      گیم پلی و گرافیک خوب در عین کم حجم بودن
-      قابل اجرا در تمام ویندوزها از جمله ویندوز ۷ و ۸


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلوئد بازی pc, دانلود, رایگان,

دانلود بازی جذاب Ms Splosion Man برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 23:47 - 27 / 2 / 1392

Ms Splosion Man – یکی از بازی های آرکید و زیبا که قبلا برای شبکه Xboxlive عرضه شده است بازی Splosion Man میباشد که خیلی زود در سبک پلاتفرمی و دو بعدی جایگاه ویژه ای پیدا و علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرد. نقطه ی قوت بازی معما ها و چاشنی ظنز بود که در بازی دیده می شد. حال پس از مدتی تاخیر از شماره ی اول، سازندگان به فکر تغییر شخصیت بازی و مراحل افتادند و این بار به جای آقایی که فقط منفجر می شود. نسخه ی PC این عنوان دارای ۵۰ مر حله تک نفره، ۵۰ مرحله همکاری آنلاین یا لوکال تا ۴ نفره، و بخش های متعدد دیگری است.

 

Ms Splosion Man-RELOADED | 2.2 GB

 

Ms Splosion Man دانلود بازی جذاب Ms Splosion Man برای PC

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی pc, بازی فکری, بازی ماجرایی,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد