دانلود رایگان نرم افزار

Internet Download Manager 6.18 Build 11 Final Retail + Portable

نويسنده : admin | تاريخ : 22:41 - 5 / 10 / 1392

Internet Download Manager 6.18 Build 11 Final RetailInternet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد.

 اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را افزايش دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.


دسته بندي : <-CategoryName->


Ashampoo Anti-Virus 1.0.7 Final آنتی ویروس قدرتمند و 2 موتوره

نويسنده : admin | تاريخ : 22:38 - 5 / 10 / 1392

Ashampoo Anti-Virus 1.0.7 FinalAshampoo Anti-Virus کمپانی فعال و موفق Ashampoo یکی از زیر مجموعه های شرکت GmbH آلمان می باشد که از سال 1999 پا به عرصه تولید و ارائه نرم افزارهای کاربردی و مالتی مدیا گذاشته است و تا امروز چندین و چند نرم افزار کاربردی و معروف تولید کرده است. مقر اصلی این شرکت در شهر Oldenburg آلمان می باشد. محصول امنیتی جدید، قدرتمند و دو موتوره ی این شرکت Ashampoo Anti-Virus 2014 نام دارد که از موتور آنتی ویروس های Emsisoft و Bitdefender استفاده می کند و با تلفیقی اصولی حداکثر امنیت را برای شما به ارمغان می آورد. این آنتی ویروس قدرتمند سیستم شما را در برابر تمامی تهدیدات امنیتی، روکیت ها، تروجان ها، ویروسها و مالوارها واکسینه میکند و با آپدیت های روزانه و مداوم همواره ویروس های جدید را شناسایی و شما را در برابر آنها محافظت می کند. این نرم افزار با قابلیت Real-Time به محض ورود ویروس به سیستم شما آنها را خنثی و پاکسازی میکند. همچنین این نرم افزار شما را در برابر سایتهای مخرب و ویروسی کاملا حفاظت می کند. این آنتی ویروس با ویندوزهای XP , 7 , 8 , 8.1 سازگار است .


دسته بندي : <-CategoryName->


دانلود فلش پلیر جدید Adobe Flash Player 11.9.900.170 Final x86/x64 تمامی مرورگرها

نويسنده : admin | تاريخ : 21:38 - 5 / 10 / 1392

 

دانلود فلش پلیر جدید Adobe Flash Player 11.9.900.170 Final x86/x64 تمامی مرورگرها

 دانلود فلش پلیر Adobe Flash Player x86/x64

 

Adobe Flash Player 11.9.900.170 Final فلش پلیر نرم افزار معروفیست که مورد نیاز تمام مرورگر هاست. شما برای مشاهده کلیپ های سایت های اشتراک ویدیو، تبلیغات سایت ها، انجام بازی های آنلاین و … به  نرم افزار فلش پلیر نیاز دارید.

برنامه فلش پلیر برای مرورگرهای گوگل کروم Google Chrome ، موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox، نت اسکیپ Netscape، سافاری Safari، اینترنت اکسپلورر Internet Explorer، اپرا Opera،  AOL، + اجرای فایلهای فلش در ویندوز XP و ۷ و ۸ مورد نیاز و قابل نصب می باشد. شما می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن فلش پلیر را به صورت رایگان از سایت دریافت نمایید.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: download Flash Player Adobe Flash Player Adobe Flash Player 11 Adobe Flash Player 11, 9, 900, 152 Adobe Flash Player 11, 9, 900, 170 Final flash player آخرين ورژن فلش پلير باز کردن فیلم های یوتیوب باز کردن ویدیو های یوتیوب برنامه فلش پلیر جدیدترین نسخه فلش پلیر دانلود 11 Flash player,

مجموعه ۵۰ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت Landscapes HD Walpapers

نويسنده : admin | تاريخ : 12:55 - 26 / 4 / 1392

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

LHW مجموعه 50 والپیپر زیبا با موضوع طبیعت Landscapes HD Walpapers


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: عکس براي دسکتاپ, عکس براي دسکتاپ با کيفيت HD,

دانلود مسنجر قدرتمند و زیبای ICQ 8.0 Build 6019

نويسنده : admin | تاريخ : 15:9 - 29 / 2 / 1392

ICQ نام نرم افزاری است که ساخت شرکت Mirabilis می باشد و یکی از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزار های چت و گفتوگوی اینترنتی می باشد که به صورت آنلاین افراد را جستوجو کرده و امکان چت و ارسال فایل و عکس و فیلم از شما به دیگران و بالعکس را فراهم می کند. امکان ارسال ایمیل و فراهم کردن پنجره های و اتاق های Chat Room از دیگر قابلیت های این نرم افزار کاربردی می باشد. این برنامه تقریبا شبیه به Yahoo! Messenger کار می کند.این نرم افزار هم اکنون از سایت دانلودها ، آماده دریافت می باشد.

 

ICQ دانلود مسنجر قدرتمند و زیبای ICQ 8.0 Build 6019

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود آي سي كيو, دانلود برنامه مسنجر, دانلود برنامه مسنجر برای PC, دانلود مستجر گوگل تالک, دانلود مستقیم ICQ 8, 0 Build 6019, دانلود مسنجر, دانلود مسنجر برای فیسبوک, دانلود مسنجر قوي, دانلود مسنجر كامپيوتر, دانلود نرم افزار مسنجر برای فیسبوک,

ایجاد وبکم مجازی و افکت گذاری WebcamMax 7.6.7.8

نويسنده : admin | تاريخ : 15:8 - 29 / 2 / 1392

WebcamMax نرم افزار کاربردی برای آنهایی است که تماس های تصویری را از طریق وب کم کامپیوتر خودشان انجام میدهند. این نرم افزار دارای صدها افکت زیبا و انیمیشن هایی است که میتواند هنگام چت ضمن اینکه محیط شادی را پدید اورد ، گاهی باعث تعجب و ترس طرف مقابل نیز گردد! به هرحال نرم افزار بیشتر جنبه تفریحی دارد ولی با داشتن قابلیت های مانند ضبط کردن ویدیو چت و همچنین ایجاد وب کم مجازی و در نتیجه امکان اینکه بتوانید برای طرف مقابل ویدیوهای دلخواه را پخش کنید و بدون داشتن وب کم به چت ویدیویی بپردازید را عملی میکند. در امکانات این نرم افزار وجود افکت های تصویری بسیار حائز اهمیت است و میتوان هنگام چت برای مثال قاب برای تصویر گذاشت یا تصویر را سیاه و سفید کرد و صدها نوع افکت دیگر. همچنین نرم افزار دارای انیمیشن هایی است که میتواند باعث زیبایی شوند ، مثلا میتوان دستور داد که پروانه ای در میان تصویر به پرواز در آید! امکانات دیگری نظیر نوشتن متن روی ویدیو در حال ارسال نیز جالب و کارامد است. در پایان باید ذکر است که این نرم افزار با  Windows Live Messenger, Skype, Yahoo Messenger, ICQ, Paltalk, Camfrog, YouTube, Ustream, JustinTV و… سازگاری دارد.

 

webcammax ایجاد وبکم مجازی و افکت گذاری WebcamMax 7.6.7.8


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود WebcamMax, دانلود کرک WebcamMax, نرم افزار ارسال فیلم به جای وبکم, نرم افزار ارسال وبکم جعلی, نرم افزار افکت گذاشتن روی وبکم, نرم افزار ایجاد وبکم مجازی, نرم افزار درست کردن وبکم جعلی مجازی, نرم افزار ذخیره فیلم وبکم, نرم افزار ساخت وبکم مجازی جعلی, نرم افزار سیو کردن فیلم وبکم, نرم افزار ضبط ویدیو وبکم, نرم افزار نمایش تصویر جعلی در وبکم,

تماس صوتی و تصویری رایگان Skype 6.0.0.120

نويسنده : admin | تاريخ : 15:7 - 29 / 2 / 1392

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.

 

skype2 تماس صوتی و تصویری رایگان Skype 6.0.0.120


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: تماس اینترنتی رایگان, تماس صوتی رایگان, تماس ویدیویی رایگان, دانلود آخرین نسخه Skype, دانلود جدیدترین نسخه Skype, چت تصویری رایگان, چت ویدیویی رایگان,

ضبط مکالمات صوتی و تصویری Evaer Video Recorder for Skype 1.2.9.35

نويسنده : admin | تاريخ : 15:4 - 29 / 2 / 1392

Evaer Video Recorder for Skype نرم افزاری کامل و کاربردی برای ذخیره و ضبط مکالمات صوتی و تصویری که با نرم افزار skype انجام می شود ، می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی با شروع مکالمات خود با نرم افزار skype میتوانید آنها را در فرمت های صوتی mp3 و ویدویی avi ذخیره نمایید. مکالمات دوستانه و یا مکالمات کاری جهت تهیه پادکست های صوتی و تصویری با اسکایپ بسیار با کیفیت انجام خواهد شد که این نرم افزار به راحتی آنها را ضبط و ذخیره خواهد کرد بدون اینکه کیفیت آنها کاهش یابد. امکاناتی نیز برای تنظیمات کیفیت درون نرم افزار تعبیه شده است. امکان ضبط مکالمات تصویری گروهی که همزمان با چندین نفر انجام می شود نیز وجود دارد و نرم افزار به صورت ساید بای ساید آنها را ذخیره خواهد کرد. 

evaer video recorder for skype ضبط مکالمات صوتی و تصویری Evaer Video Recorder for Skype 1.2.9.35


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود Evaer Video Recorder for Skype, ذخیره چت مکالمه تصویری اسکایپ skype, ذخیره چت مکالمه صوتی اسکایپ skype, ذخیره چت مکالمه ویدیویی اسکایپ skype, ضبط مکالمه تصویری اسکایپ skype, ضبط مکالمه صوتی اسکایپ skype, ضبط مکالمه ویدیویی اسکایپ skype, ضبط چت تصویری اسکایپ skype, ضبط چت صوتی اسکایپ skype, ضبط چت ویدیویی اسکایپ skype,

نسخه جدید مروگر سریع فایرفاکس Mozilla FireFox 21.0 Final

نويسنده : admin | تاريخ : 15:1 - 29 / 2 / 1392

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

Mozilla Firefox نسخه جديد مروگر سريع فايرفاكس Mozilla FireFox 21.0 Final


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: برنامه Mozilla Firefox, برنامه وبگردی سریع, بهترین برنامه مرورگر وب, دانلود, دانلود Mozilla Firefox, دانلود آخرین نسخه فایرفاکس, دانلود اخرين ورژن نرم افزار, دانلود برنامه Mozilla Firefox, دانلود فایرفاکس 2013, دانلود فایرفاکس فارسی, دانلود مرورگر Firefox, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار Mozilla Firefox, دانلود نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود نسخه 21 فایرفاکس, دانلود پلاگین فایرفکس, دانلودها, فایرفاکس فارسی, نرم افزار Mozilla Firefox, وبگردی سریع, ورژن جديد فاير فاكس, ورژن جديد موزيلا,

مرورگر زیبا و پرقدرت Avant Browser 2013 Build 16

نويسنده : admin | تاريخ : 15:0 - 29 / 2 / 1392

Avant Browser یک مرورگر وب پرسرعت، قدرتمند و روان می باشد که می توانید با استفاده از امکانات کاربردی و جالبی که این نرم افزار به مرورگر اینترنت اکسپلورر اضافه می کند، از وبگردی لذت دوچندان ببرید. این نرم افزار با اضافه کردن قابلیت هایی چون بلاک کردن Pop-up ها، جلوگیری از باز شدن تبلیغات فلش، RSS/ATOM خوان خودکار، تنظیمات حرفه ای برای موتور جستجوی گوگل، بازگردانی پنچره ها و تب های بسته شده، پاکسازی اطلاعات اضافی مرورگر و افزایش سرعت بارگذاری، پشتیبانی از ۴۱ زبان زنده دنیا، دارای پوسته های بسیار زیبا و … مرورگر اینترنت اکسپلورر را به یک مرورگر منحصر به فرد و دلخواه همگان تبدیل می کند.

 

Avant Browser1 مرورگر زیبا و پرقدرت Avant Browser 2013 Build 16

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: آخرین ورژن مرورگر Avant Browser, آوانت بروزر, اوانت, برنامه Avant Browser, دانلود, دانلود Avant Browser, دانلود Avant Browser لینک مستقیم, دانلود مرورگر Avant Browser, دانلود مرورگر افزایش دهنده سرعت, دانلود نرم افزار Avant Browser, دانلود نرم افزار بستن تبلیغات, دریافت Avant Browser, مرورگر آوانت, نرم افزار Avant Browser, ورژن جدید ,

نسخه جدید مروگر سریع فایرفاکس Mozilla FireFox 19.0

نويسنده : admin | تاريخ : 14:59 - 29 / 2 / 1392

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

Mozilla Firefox نسخه جديد مروگر سريع فايرفاكس Mozilla FireFox 19.0


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: برنامه Mozilla Firefox, دانلود, دانلود Mozilla Firefox, دانلود آخرین نسخه فایرفاکس, دانلود اخرين ورژن نرم افزار, دانلود برنامه Mozilla Firefox, دانلود فایرفاکس 2013, دانلود فایرفاکس فارسی, دانلود مرورگر Firefox, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار Mozilla Firefox, دانلود نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود پلاگین فایرفکس, دانلودها, فایرفاکس فارسی, نرم افزار Mozilla Firefox, ورژن جديد فاير فاكس, ورژن جديد موزيلا,

نسخه جدید مروگر سریع فایرفاکس Mozilla FireFox 18.0.1

نويسنده : admin | تاريخ : 14:58 - 29 / 2 / 1392

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

Mozilla Firefox نسخه جديد مروگر سريع فايرفاكس Mozilla FireFox 18.0.1


دسته بندي : <-CategoryName->


مرورگر محبوب و قدرتمند Mozilla Firefox 18.0

نويسنده : admin | تاريخ : 14:57 - 29 / 2 / 1392

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

Mozilla Firefox مرورگر محبوب و قدرتمند Mozilla Firefox 18.0


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: برنامه Mozilla Firefox, دانلود, دانلود Mozilla Firefox, دانلود آخرین نسخه فایرفاکس, دانلود اخرين ورژن نرم افزار, دانلود برنامه Mozilla Firefox, دانلود فایرفاکس 2013, دانلود فایرفاکس فارسی, دانلود مرورگر Firefox, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار Mozilla Firefox, دانلود نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود پلاگین فایرفکس, دانلودها, فایرفاکس فارسی, نرم افزار Mozilla Firefox, ورژن جديد فاير فاكس, ورژن جديد موزيلا,

سریعترین مرورگر دنیا Google Chrome 23.0.1271.95 Stable

نويسنده : admin | تاريخ : 14:56 - 29 / 2 / 1392

نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد.

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome سریعترین مرورگر دنیا Google Chrome 23.0.1271.95 Stable


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: آخرین ورژن گوگل کروم, دانلود Google Chrome, دانلود آخرین نسخه گوگل کروم, دانلود بهترین مرورگر وب, دانلود جدیدترین ورژن گوگل کروم, دانلود سریعترین مرورگر وب, دانلود مرورگر, دانلود مرورگر اينترنت, دانلود مرورگر گوگل کروم, دانلود نرم افزار Google Chrome, دانلود گوگل كروم جديد, دریافت Google Chrome, مرورگر شركت گوگل, مرورگر گوگل كروم 18, مرورگر گوگل کروم, نرم افزار Google Chrome, ورژن جدید,

مرورگر سریع و محبوب Opera Web Browser 12.11

نويسنده : admin | تاريخ : 14:55 - 29 / 2 / 1392

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد.

شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد.  قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

opera مرورگر سریع و محبوب Opera Web Browser 12.11


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: آخرین نسخه Opera, آخرین ورژن Opera, بهترین مرورگر اینترنت, دانلود Opera, دانلود مرورگر اپرا, سریعترین مرورگر اینترنت, مرورگر اینترنتی, مرورگر سریع وب, مرورگر محبوب وب, نسخه جدید opera, ورژن جدید Opera,

مرورگر قدرتمند و سریع Mozilla Firefox 17.0

نويسنده : admin | تاريخ : 14:53 - 29 / 2 / 1392

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت. 

 

Mozilla Firefox مرورگر قدرتمند و سریع Mozilla Firefox 17.0

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: برنامه Mozilla Firefox, دانلود, دانلود Mozilla Firefox, دانلود اخرين ورژن نرم افزار, دانلود اخرین نسخه مرورگر فایرفکس, دانلود برنامه Mozilla Firefox, دانلود مرورگر Firefox, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار Mozilla Firefox, دانلود نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود پلاگین فایرفکس, دانلودها, نرم افزار Mozilla Firefox, ورژن جديد فاير فاكس, ورژن جديد موزيلا,

مرورگر سریع اپرا Opera Web Browser 12.10 Build 1652 Final

نويسنده : admin | تاريخ : 14:52 - 29 / 2 / 1392

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد.

شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد.  قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

opera مرورگر سریع اپرا Opera Web Browser 12.10 Build 1652 Final


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: آخرین نسخه Opera, آخرین ورژن Opera, بهترین مرورگر اینترنت, دانلود Opera, دانلود مرورگر اپرا, سریعترین مرورگر اینترنت, مرورگر اینترنتی, مرورگر سریع وب, مرورگر محبوب وب, نسخه جدید opera, ورژن جدید Opera,

وبگردی سریع و امن با فایرفاکس Mozilla Firefox 16.0.2

نويسنده : admin | تاريخ : 14:49 - 29 / 2 / 1392

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت. 

 

Mozilla Firefox وبگردی سریع و امن با فایرفاکس Mozilla Firefox 16.0.2

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: برنامه Mozilla Firefox, دانلود, دانلود Mozilla Firefox, دانلود اخرين ورژن نرم افزار, دانلود اخرین نسخه مرورگر فایرفکس, دانلود برنامه Mozilla Firefox, دانلود مرورگر Firefox, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار Mozilla Firefox, دانلود نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود پلاگین فایرفکس, دانلودها, نرم افزار Mozilla Firefox, ورژن جديد فاير فاكس, ورژن جديد موزيلا,

انتقال سریع فایل در اف تی پی با FlashFXP v4.3.0.1937

نويسنده : admin | تاريخ : 12:17 - 29 / 2 / 1392

FlashFXP نرم افزاری کاملا قدرتمند و حرفه ای در زمینه انتقال دیتا از طریق پروتوکول FTP می باشد. FTP که مخفف File Transfer Protocol می باشد یکی از قدرتمند ترین و سریعترین راه های انتقال اطلاعات در شبکه های رایانه ای می باشد. امروز این پروتوکول و اینگونه نرم افزار ها اکثرا برای انتقال و دریافت اطلاعات وب سایت ها بکار می روند به صورتی که شما با قابلیت کشیدن و رها کردن این نرم افزار می توانید پس از اتصال به سرور, تعداد نامحدودی از فایل ها را انتخاب و به آسانی آپلود نمایید. نرم افزار FlashFXP قابلیت ساخت یک لیست نامحدود از مسیر های اتصال به همراه نام کاربری و کلمه ی عبور را دارا می باشد که به شما این قابلیت را می دهد که پس از ذخیره سازی اطلاعات ورود به پروتوکول مربوطه در هر زمان تنها با یک کلیک به سرور خود وصل شوید و همچنین شما می توانید توسط این نرم افزار به صورت همزمان چند فایل را آپلود نمایید. یکی از مهمترین ویژگی هایی که این نرم افزار را نسبت به سایر نرم افزار های هم رده متمایز نموده است بالا بودن تعداد کانکشن ها هنگام انتقال اطلاعات می باشد که این قابلیت باعث افزایش سرعت انتقال نیز می گردد.

 

ftp انتقال سریع فایل در اف تی پی با FlashFXP v4.3.0.1937


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: FlashFXP, FlashFXP v4, 3, 0, 1937, ftp دانلود نرم افزار, انتقال سریع فایل در اف تی پی با FlashFXP v4, 3, 0, 1937, دانلود FlashFXP, دانلود FlashFXP v4, 3, 0, 1937, دانلود آخرین ورژن FlashFXP, دانلود سریعترین آپلودر اف تی پی, سریعترین نرم افزار آپلود,

مدیریت و ارتباط با سرورهای FTP توسط ConcordFTP 5.0

نويسنده : admin | تاريخ : 12:16 - 29 / 2 / 1392

ConcordFTP یک پل ارتباطی میان رایانه شما و سرورهای اف تی پی است که برای برقراری ارتباط ، داشتن مشخصات لوگین کاملاً ضروری و طبیعی می باشد . همزمان با این برنامه می توانید به چندین سرور مختلف متصل شوید و به دریافت و ارسال فایل های گوناگون به صورت امن بپردازید. نرم افزار ConcordFTP را در ادامه می توانید از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

ConcordFTP مدیریت و ارتباط با سرورهای FTP توسط ConcordFTP 5.0

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: ConcordFTP, اف تی پی, برنامه ConcordFTP, دانلود, دانلود ConcordFTP, دانلود ConcordFTP لینک مستقیم, دانلود نرم افزار ConcordFTP, دانلود نرم افزار مدیریت اف تی پی, دریافت ConcordFTP, مدیریت FTP, مدیریت اف تی پی, مدیریت سرور FTP, مدیریت و ارتباط با سرورهای FTP, نرم افزار ConcordFTP, نرم افزار اف تی پی, ورژن جدید ConcordFTP ,

راه اندازی سرور FTP بر روی سیستم خود با Xlight FTP Server v3.7.2

نويسنده : admin | تاريخ : 12:15 - 29 / 2 / 1392

Xlight FTP Server v3.7.2 نام یکی  از نرم افزار های ساخت سرور اف تی پی می باشد . این برنامه به خاطر حجم بسیار پایین خود ( کم تر از ۴ مگابایت ) از شهرت خاصی برخوردار است ؛ٰ اما با این وجود تمامی قابلیت های مورد نیاز یک کاربر را در خود گنجانده است . بیشتر نرم افزارهایی که برای تبدیل کامپیوتر به سرور طراحی شده اند به دلیل حجم بالای خود ،‌ استفاده بسیار زیادی از حافظه و CPU می کنند که این عامل برای پایداری یک Server به هیچ وجه خوشایند نمی باشد . Xlight FTP Server که قابلیت نصب و اجرا بر روی تمامی ویندوز های مایکروسافت را داراست با یک رابط گرافیکی ساده اما جذاب در استفاده از قابلیت های قرار داده شده به شما کمک می کند .

 

Xlight FTP Server راه اندازي سرور FTP بر روي سيستم خود با Xlight FTP Server v3.7.2


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: download direct link Xlight FTP Server v3, 7, 2, تبديل رايانه به سرور اف تي پي, تبديل ويندوز به سرور اف تي پي, دانلود Xlight FTP Server v3, 7, 2, دانلود برنامه Xlight FTP Server v3, 7, 2, دانلود نرم افزار, نرم افزار تبدیل کامپیوتر به سرور FTP,

برقراری ارتباط با سرور اف تی پی با WinSCP 5.0.3 Build 1758

نويسنده : admin | تاريخ : 12:13 - 29 / 2 / 1392

WinSCP ابزاری کوچک و رایگان برای برقراری ارتباط با سرورهای FTP است که در محیطی امن شما قادر به ارسال و دریافت انواع فایل بین کامپیوتر خود و سرورهای اف تی پی هستید . از پروتکل های مختلفی نظیر SFTP ، FTP و … پشتیبانی می کند . پشتیبانی از کشیدن و رها کردن ، رابط گرافیکی ، ارسال همزمان چند فایل ، پشتیبانی از U3 ، ویرایشگر متن ، هماهنگ سازی دایرکتوری به صورت تمام اتوماتیک ، پشتیبانی از SSH رمز عبور و … از ویژگی های این نرم افزار است .

 

winSPC برقراري ارتباط با سرور اف تي پي با WinSCP 5.0.3 Build 1758


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: WinSCP 5, 0, 3 Build 1758, آپلود فايل به هاست, برقراري ارتباط با هاست, دانلود WinSCP 5, 0, 3 Build 1758, فرستادن فايل به سرورهاي اف تي پي, نرم افزار آپلود, نرم افزار اف تي پي, نرم افزار قدرتمند ftp,

مدیریت قدرتمند FTP با نرم افزار FlashFXP 4.1.1.1651 Final

نويسنده : admin | تاريخ : 12:12 - 29 / 2 / 1392

سایت های اینترنتی مختلف برای ذخیره اطلاعات خود همواره نیازمند فضایی در اینترنت هستند که به آن هاست گفته می شود. حال آنکه انجام امور مختلف در هاست نیازمند نرم افزارهای مدیریت هاست است. در این زمینه شرکت های مختلف نرم افزارهای بسیاری را با هدف ارئه نرم افزاری با امکانات بیشتر و سرعت بهتر در زمینه مدیریت هاست عرضه کرده اند. نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم FlashFXP نام دارد. این نرم افزار با وجود سادگی که در ظاهرش می توان مشاهده نمود ، امکانات بسیار مناسبی را در زمینه مدیریت هاست در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی اقدام به آپلود و دانلود فایل با حداکثر سرعت و به ساده ترین شکل ممکن نمایید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید به انتقال اطلاعات میان دو سرور مختلف بپردازید و در دو هاست مجزا تبادل داده انجام دهید. نرم افزار FlashFXP برای کاربرانی که دارای سایت اینترنتی نیستند نیز امکاناتی فراهم آورده است تا بتوانند در محیط های مختلف اینترنتی فایل های عکس ، موسیقی ، ویدیو و دیگر فایل های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

 

FlashFXP 4.1.1.1651 Final مدیریت قدرتمند FTP با نرم افزار FlashFXP 4.1.1.1651 Final


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: FlashFXP, FlashFXP 4, 1, 1, 1651 Final, ftp, برنامه FlashFXP, دانلود, دانلود FlashFXP, دانلود با لینک مستقیم FlashFXP 4, 1, 1, 1651 Final, دانلود برنامه FlashFXP, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار FlashFXP 4, 1, 1, 1651 Final, دانلود نرم افزار با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار مدیریت اف تی پی, دریافت FlashFXP, مدیریت FTP, نرم افزار FlashFXP, نرم افزار قدرتمند ftp, نرم افزار مدیریت FTP,

آموزش نصب و کرک کردن Internet Download Manager, دانلود Internet Download Manager 6.15.11 Final, دانل

نويسنده : admin | تاريخ : 12:7 - 29 / 2 / 1392

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.15.12 Final


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: آخرین ورژن دانلود منیجر, آموزش ريجستر كردن IDM, آموزش كرك كردن IDM, افزایش سرعت دانلود, بهترین نرم افزار مدیریت دانلود, دانلود IDM نسخه جدید, دانلود Internet Download Manager, دانلود patch اينترنت دانلود منيجر, دانلود آخرین نسخه IDM, دانلود سریعترین دانلود منیجر دنیا, دانلود منیجر کرک شده, دانلود نسخه جدید idm همراه با کرک, دانلود نسخه جدید idm کرک شده, دانلود پچ دانلود منیجر 6, 15, دانلود کرک تست شده IDM 6, نرم افزار اینترنت دانلود منیجر, نرم افزار مدیریت دانلود, نسخه جدید اینترنت دانلود منیجر, نسخه جدید دانلود منیجر,

محبوب ترین دانلود منجیر دنیا Internet Download Manager 6.15.11 Final

نويسنده : admin | تاريخ : 12:6 - 29 / 2 / 1392

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM محبوب ترین دانلود منجیر دنیا Internet Download Manager 6.15.11 Final


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: آموزش نصب و کرک کردن Internet Download Manager, دانلود Internet Download Manager 6, 15, 11 Final, دانلود آخرین آپدیت نرم افزار IDM, دانلود آخرین نسخه نرم افزار Internet Download Manager, دانلود آی دی ام جدیدترین نسخه, دانلود با لینک مستقیم Internet Download Manager 6, 15, 11 Final, دانلود جدیدترین آپدیت Internet Download Manager, دانلود رایگان Internet Download Manager 6, 15, 11 Final, دانلود نرم افزار دانلود منیجر حرفه ای, دانلود نسخه کرک شده Internet Download Manager 6, 15, 11 Final, دانلود پچ برای Internet Download Manager 6, 15, 11 Final, دانلود پچ برای آپدیت نرم افزار Internet Download Manager, دانلود پچ برای نسخه 6, 15, 11, دانلود کرک IDM, دانلود کرک نهایی نرم افزار Internet Download Manager,

آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.15.10 Final

نويسنده : admin | تاريخ : 12:4 - 29 / 2 / 1392

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.15.10 Final

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: آخرین ورژن دانلود منیجر, آموزش ريجستر كردن IDM, آموزش كرك كردن IDM, افزایش سرعت دانلود, بهترین نرم افزار مدیریت دانلود, دانلود IDM نسخه جدید, دانلود Internet Download Manager, دانلود patch اينترنت دانلود منيجر, دانلود آخرین نسخه IDM, دانلود سریعترین دانلود منیجر دنیا, دانلود منیجر کرک شده, دانلود نسخه جدید idm همراه با کرک, دانلود نسخه جدید idm کرک شده, دانلود پچ دانلود منیجر 6, 15, دانلود کرک تست شده IDM 6, نرم افزار اینترنت دانلود منیجر, نرم افزار مدیریت دانلود, نسخه جدید اینترنت دانلود منیجر, نسخه جدید دانلود منیجر,

محبوب ترین دانلود منجیر دنیا Internet Download Manager 6.15.9 Final

نويسنده : admin | تاريخ : 12:3 - 29 / 2 / 1392

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM محبوب ترین دانلود منجیر دنیا Internet Download Manager 6.15.9 Final


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: آموزش نصب و کرک کردن Internet Download Manager, دانلود Internet Download Manager 6, 15, 9 Final, دانلود آخرین آپدیت نرم افزار IDM, دانلود آخرین نسخه نرم افزار Internet Download Manager, دانلود آی دی ام جدیدترین نسخه, دانلود با لینک مستقیم Internet Download Manager 6, 15, 9 Final, دانلود جدیدترین آپدیت Internet Download Manager, دانلود رایگان Internet Download Manager 6, 15, 9 Final, دانلود نرم افزار دانلود منیجر حرفه ای, دانلود نسخه کرک شده Internet Download Manager 6, 15, 9 Final, دانلود پچ برای Internet Download Manager 6, 15, 9 Final, دانلود پچ برای آپدیت نرم افزار Internet Download Manager, دانلود پچ برای نسخه 6, 15, 9, دانلود کرک IDM, دانلود کرک نهایی نرم افزار Internet Download Manager,

محبوب ترین دانلود منجیر دنیا Internet Download Manager 6.15.8 Final

نويسنده : admin | تاريخ : 12:2 - 29 / 2 / 1392

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM محبوب ترین دانلود منجیر دنیا Internet Download Manager 6.15.8 Final

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: آموزش نصب و کرک کردن Internet Download Manager, دانلود Internet Download Manager 6, 15, 8 Final, دانلود آخرین آپدیت نرم افزار IDM, دانلود آخرین نسخه نرم افزار Internet Download Manager, دانلود آی دی ام جدیدترین نسخه, دانلود با لینک مستقیم Internet Download Manager 6, 15, 8 Final, دانلود جدیدترین آپدیت Internet Download Manager, دانلود رایگان Internet Download Manager 6, 15, 8 Final, دانلود نرم افزار دانلود منیجر حرفه ای, دانلود نسخه کرک شده Internet Download Manager 6, 15, 8 Final, دانلود پچ برای Internet Download Manager 6, 15, 8 Final, دانلود پچ برای آپدیت نرم افزار Internet Download Manager, دانلود پچ برای نسخه 6, 15, 8, دانلود کرک IDM, دانلود کرک نهایی نرم افزار Internet Download Manager,

سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.15.7 Final

نويسنده : admin | تاريخ : 12:1 - 29 / 2 / 1392

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.15.7 Final


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: آموزش ريجستر كردن IDM, آموزش كرك كردن IDM, افزايش سرعت دانلود, افزایش سرعت دانلود, برنامه Internet Download Manager, بهترین دانلود منیجر, بهترین نرم افزار مدیریت دانلود, دانلود, دانلود Internet Download Manager, دانلود patch اينترنت دانلود منيجر, دانلود آخرين نسخه IDM, دانلود برنامه Internet Download Manager, دانلود جدیدترین نرم افزار, دانلود كرك IDM نسخه 6, دانلود كرك اينترنت دانلود منيجر, دانلود كرك سالم IDM, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار Internet Download Manager, دانلود نرم افزار با لینک مستقیم, دانلود پچ idm, دانلود کرک Internet Download Manager, نرم افزار Internet Download Manager, نرم افزار اینترنت دانلود منیجر, نرم افزار مدیریت دانلود, نسخه جدید اینترنت دانلود منیجر, نسخه جدید دانلود منیجر,

سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.15.5 Final

نويسنده : admin | تاريخ : 11:59 - 29 / 2 / 1392

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.15.5 Final


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: آموزش ريجستر كردن IDM, آموزش كرك كردن IDM, افزايش سرعت دانلود, افزایش سرعت دانلود, برنامه Internet Download Manager, بهترین دانلود منیجر, بهترین نرم افزار مدیریت دانلود, دانلود, دانلود Internet Download Manager, دانلود patch اينترنت دانلود منيجر, دانلود آخرين نسخه IDM, دانلود برنامه Internet Download Manager, دانلود جدیدترین نرم افزار, دانلود كرك IDM نسخه 6, دانلود كرك اينترنت دانلود منيجر, دانلود كرك سالم IDM, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار Internet Download Manager, دانلود نرم افزار با لینک مستقیم, دانلود پچ idm, دانلود کرک Internet Download Manager, نرم افزار Internet Download Manager, نرم افزار اینترنت دانلود منیجر, نرم افزار مدیریت دانلود, نسخه جدید اینترنت دانلود منیجر, نسخه جدید دانلود منیجر,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد