دانلود رایگان نرم افزار

Aiseesoft Total Media Converter 7.1.20 + Platinum 6.3.60 مبدل مالتی مدیا

نويسنده : admin | تاريخ : 18:27 - 10 / 10 / 1392

Aiseesoft Total Media Converterنرم افزار Aiseesoft Total Media Converter 7.1.20 یک نرم افزار چند منظوره مبدل فایل های چند رسانه ای است که دارای توابع تبدیل DVD و ویدئو برای کاربران مالتی مدیا جهت تبدیل فایل های ویدئویی و صوتی و ریپ کردن دی وی دی به هر نوع فرمت ویدئویی و صوتی نظیر MPEG, AVI, MOV, FLV, SWF, MP3, AAC و بسیاری دیگر می باشد.به کمک این نرم افزار به راحتی می توانید تمامی فرمت های صوتی و تصویری را به یکدیگر تبدیل کنید. در ورژن جدید این نرم افزار تمامی فرمت های مالتی مدیا که در حال حاضر در سراسر جهان کاربرد دارند گنجانده شده تا کاربر در هنگام کار با آن با مشکل رو به رو نشود و به سراغ مبدل دیگری نرود. این نرم افزار امکانات دیگری همچون اعمال افکت روی ویدئو، انتخاب فایل صوتی و زیرنویس مورد نظر برای فایل خروجی ویدئو، قرار دادن واترمارک روی ویدئو، تبدیل همزمان و … را در اختیار شما قرار می دهد.


دسته بندي : <-CategoryName->


STANDARD Codecs 1.84 for Windows 7 and 8 کدک های ویندوز 7 و 8

نويسنده : admin | تاريخ : 18:22 - 10 / 10 / 1392

STANDARD Codecs 1.84 for Windows 7 and 8ADVANCED Codecs یک بسته کدک صوتی و ویدئویی برای استفاده در ویندوز 8 می‌باشد. با نصب این کدک در ویندوز 8 فایل‌هایی با پسوند amr، mpc، ofr، Divx، mka، apa، flac، Flv، MKV، Rmvb، Xvid و ...توسط پخش کننده ویندوز 8 به راحتی اجرا می‌شوند. این برنامه با اضافه کردن فایل‌هایی مثل MKV به پلیر ویندوز 8 تنها با استفاده از راست کلیک کردن امکان نمایش فوری این فایل‌ها را فراهم می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این برنامه امکان فعال کردن خاصیت پیش نمایش برای فایل‌هایی مثل MKV و FLV و فایل‌های جدید دیگر می‌باشد.این برنامه همچنین قابل استفاده در ویندوز 7 نیز میباشد.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود STANDARD Codecs, برنامه STANDARD Codecs, نرم افزار STANDARD Codecs, آخرین ورژن STANDARD Codecs, آخرین نسخه STANDARD Codecs, جدیدترین ورژن STANDARD Codecs, جدیدترین نسخه STANDARD Codecs, دانلود برنامه STANDARD Codecs, دانلود نرم افزار STANDARD Codecs, STANDARD Codecs,

ADVANCED Codecs 4.4.2 for Windows 7 and 8 کدک های ویندوز 7 و 8

نويسنده : admin | تاريخ : 18:20 - 10 / 10 / 1392

ADVANCED Codecs 4.4.2 for Windows 7 and 8ADVANCED Codecs مجموعه ای کامل از کدک های مختلف جهت اجرای فایلهای صوتی و تصویری مخصوص ویندوز 7 و 8 میباشد که اجرای هرچه بهتر فرمتهای مختلف را در این دو ویندوز فراهم میکند، با نصب این نرم افزار در ویندوز خود کدک ها به پلیرهای موجود در سیستم شما اضافه شده و با آنها هماهنگ میشوند و این امکان را به شما میدهد تا هر فایل صوتی و تصویری را از طریق پلیرهایی که نصب کرده اید اجرا کنید. در واقع این نرم افزار کدک های مورد نیاز برای اجرای فایلهای صوتی و تصویری را به پلیرهای ویندوز شما اضافه میکند .


دسته بندي : <-CategoryName->


Video Booth Pro 2.5.6.6 قرار دادن افکت به روی تصاویر و ویدئو

نويسنده : admin | تاريخ : 18:18 - 10 / 10 / 1392

Video Boothنرم افزار Video Booth Pro 2.5.6.6 به شما کمک می کند تا بجای داشتن عکس ها و فیلم های جدی، به عکس های فوری و فیلم هایی که از طریق وب کم خود ضبط می کنید افکت های جالب، سرگرم کننده و طنز گونه اضافه کنید. این نرم افزار فیلم ها را به صورتی شفاف و بدون افت کیفیت ضبط می کند و امکان اضافه کردن کاریکاتور و خلق تصاویر خنده دار و سرگرم کننده را نیز برای کاربران فراهم می کند. همچنین کاربران قادر خواهند بود تا فیلم تولید شده را در محیط یوتیب برای دوستان خود به اشتراک بگذارند.

قابلیت های نرم افزار Video Booth Pro:

  • گرفتن عکس با وب کم
  • دارای حالت های مختلف عکاسی مانند حالت گرفتن چهار عکس متوالی
  • پیش نمایش تصویری که قرار است از آن عکس بگیرید در مانیتور
  • ضبط کلیپ های ویدئویی با وب کم
  • افزودن افکت به تصویر
  • و ...

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: نرم افزار مالتی مدیا,

MediaPortal 1.6.0 Final تبدیل رایانه به یک مدیا سنتر

نويسنده : admin | تاريخ : 18:14 - 10 / 10 / 1392

MediaPortal 1.6.0 FinalMediaPortal نرم افزاری کدباز ایده آل برای تبدیل رایانه ویا تلویزیون شما به یک مدیا سنتر پیشرفته می باشد. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا به موزیک و رادیوی مورد علاقه خود خود گوش دهید، دی وی دی ها و ویدئوهای خودرا ذخیره و تماشا نمایید، تلویزیون پخش زنده را بوسیله یک ضبط کننده دیجیتال ویدئو زمان بندی و ضبط نموده و بسایری مواردی از این قبیل را انجام دهید. می توانید را MediaPortal به عنوان نرم افزاری کدباز استفاده نمایید. این بدان معنی می باشد که حتی میتوانید به توسعه و نیز بهبود این نرم افزار نیز بر حسب نیاز های خود با استفاده از پلاگینهای جدید بسیار موجود در مجموعه MediaPortal کمک نمایید.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: نرم افزار مالتی مدیا,

Free Studio 6.2.4.1230 مبدل فایلهای صوتی و تصویری

نويسنده : admin | تاريخ : 18:13 - 10 / 10 / 1392

Free Studio 6.2.4.1230Free Studio نرم افزار تبدیل فایل می باشد که چندین مبدل را در خود جای داده که توسط آن می توان فایل ها را از فرمت های مختلف به یکدیگر تبدیل کرد. اگر شما در آیپاد به موسیقی گوش می دهید یا ویدئوهای خانگی خود را در دی وی دی رایت می کنید حتما به یک مبدل خوب نیاز خواهید داشت و نرم افزار Free Studio یکی از بهترین گزینه هاست که به شما بسیار کمک خواهد کرد این نرم افزار از ۴ قسمت  Internet, DVD & Video, MP3 & Audio and CD/DVD/BD تشکیل شده است که هر کدام از آنها ابزار مربوط به خود را داراست برخی از مبدل های این نرم افزار سرعت بیشتری دارند اما تمام آنها آزمایش شده اند و کار کردن آنها بسیار ساده است.

Free Studio 6.2.4.1230 نرم افزار تبدیل فایل می باشد که چندین مبدل را در خود جای داده که توسط آن می توان فایل ها را از فرمت های مختلف به یکدیگر تبدیل کرد. اگر شما در آیپاد به موسیقی گوش می دهید یا ویدئوهای خانگی خود را در دی وی دی رایت می کنید حتما به یک مبدل خوب نیاز خواهید داشت و نرم افزار Free Studio یکی از بهترین گزینه هاست که به شما بسیار کمک خواهد کرد این نرم افزار از ۴ قسمت  Internet, DVD & Video, MP3 & Audio and CD/DVD/BD تشکیل شده است که هر کدام از آنها ابزار مربوط به خود را داراست برخی از مبدل های این نرم افزار سرعت بیشتری دارند اما تمام آنها آزمایش شده اند و کار کردن آنها بسیار ساده است.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: Free Studio 6, 2, 4, 1230 ,

Aiseesoft Audio Converter 6.2.90 مبدل فایل صوتی

نويسنده : admin | تاريخ : 19:28 - 7 / 10 / 1392

soft98با کمک نرم افزار Aiseesoft Audio Converter 6.2.90 اگر بخواهید یک فایل صوتی را به فرمت دیگری تبدیل کنید , در عین حال بخواهید کیفیت آن را تغییر دهید تگهای ID3 آن را ویرایش نمایید و با سرعت بالا خروجی مربوط را دریافت کنید. بدون شک Aiseesoft Audio Converter انتخاب خوبی در این زمینه خواهد بود. یکی از ویژگیهای منحصر به فرد Aiseesoft Audio Converter 5.0.26 پشتیبانی از فایل های MP4 و M4A برای تبدیل به سایر فرمت هاست که امروزه کمتر نرم افزاری این امکان را فراهم میکند. یکی دیگر از ویژگیهای Aiseesoft  Audio Converter این است که در هنگام تبدیل 2 فایل صوتی و در هنگام ذخیره سازی آن ID3 Tag های آن 2 فایل را نیز به صورت خودکار کپی میکند. یعنی شما دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات آهنگ های خود مانند : نام خواننده , سال انتشار , حق کپی رایت , متن آهنگ , سبک آهنگ , عنوان آهنگ , نام آلبوم و .. نخواهید بود.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: Aiseesoft Audio Converter 6, 2, 90,

Lumion Pro 4.02 شبیه سازی 3 بعدی محیط و بنا های مختلف

نويسنده : admin | تاريخ : 19:25 - 7 / 10 / 1392

Lumion Pro 4.02soft98 یک نرم افزار قدرتمند برای مجسم سازی معماری سه بعدی به صورت بلادرنگ می باشد که می تواند ابزاری مفید برای معماران، برنامه ریزان و طراحان شهری محسوب شود. این برنامه برای ساخت فیلم و یا عکس های سه بعدی از یک محیط، با امکان چرخش سریع و تفسیر کامل محیط، بسیار مناسب خواهد بود تا از این طریق مسئولین پروژه بتوانند به طور کاراتری در هزینه، زمان و انجام کارها، صرفه جویی داشته باشند. در حقیقت Lumion یک راه حل ساده برای ایجاد ویدئو و تفاسیر سه بعدی از یک مجموعه در حال توسعه است که با دیدن نتیجه کار شما می توانید کاملاً خود را در محیط شبیه سازی شده تصور کنید.

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: Luion Pro 4, 02m,

AVIToolbox 2.3.1.40 ویرایش سریع فایل های تصویری AVI

نويسنده : admin | تاريخ : 19:16 - 7 / 10 / 1392

AVIToolbox 2.3.1.40AVI Toolbox شاید برای شما هم این نیاز به وجود آمده باشد که قصد ویرایش یک فایل AVI را داشته باشید. به عنوان مثال قصد جداسازی یک فایل تصویری را دارید و قصد دارید که آن را به دو تکه فایل جداگانه تقسیم نمایید. یا به طور مثال قصد دارید تا یک تکه از فیلم را بریده و سانسور نمایید. نرم افزار های متعددی در این زمینه یافت می شوند که معمولا نرم افزار های بزرگ و مشهوری می باشند و در حجم های بالا برای کاربران ارائه می شوند. اما AVIToolbox نام ابزار کم حجمی می باشد که بدین منظور توسط شرکت KC Softwares به بازار نرم افزاری عرضه شده است .


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: AVIToolbox 2, 3, 1, 40,

Tipard DVD Ripper 7.1.50 + Platinum 6.2.18 مبدل DVD

نويسنده : admin | تاريخ : 15:57 - 6 / 10 / 1392

Tipard DVD RipperTipard DVD Ripper برنامه ای قدرتمند برای کپی کردن فیلم های DVD است و میتواند DVD مورد نظر را به فرمت های AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264, RM, MOV, M4V, XviD, 3GP, MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, OGG و غیره تبدیل کند.
این نرم افزار dvd میتواند فایل های سازگار با iPod, iPhone, PSP, Apple TV و برای دیگر دستگاه های قابل حمل تبدیل کند. ابزار برای تغییر ساز، تبدیل قسمت هایی از کلیپ، افکت های Overlay،اضافه کردن لوگو، و پیش نمایش در این نرم افزار موجود است. نرم افزار تبدیل مجهز به یک فایل Batch است که با آن امکانات زیادی مانند دریافت اطلاعات مربوط از اینترنت در این نرم افزار اضافه شده است.


دسته بندي : <-CategoryName->


دانلود و دخیره ویدیو و صوت های آنلاین WM Recorder 14.16.1.0

نويسنده : admin | تاريخ : 13:1 - 6 / 10 / 1392

WM Recorder نرم افزاری کارآمد برای دانلود و ذخیره ویدیوها و صداهای انلاین درون وبسایت ها می باشد. بدین ترتیب کافی است که ویدیو و صوت انلاین را پخش کنید ، WM Recorder با یافتن منبع پخش و نمایش ، آن را با کیفیت بالا دانلود خواهد کرد. این نرم افزار با دارا بودن ویرایشگر و تبدیل کننده داخلی میتواند صدا و ویدیوهای دانلود شده را قبل از ذخیره سازی به دلخواه کاربر ویرایش کند. قابلیت های ویرایشی نظیر trim , cut , crop , merge , spilt و قابلیت ذخیره با فرمت های صوتی و تصویری متفاوت. در زمینه دانلود ، نرم افزار میتواند انواع ویدیو و صوت های به اشتراک گذاشته شده درون صفحات سایت ها که با روش هایی نظیر Flash Video که شامل فایل های فلش هستند و Windows Media و Real Media و Quicktime و Straming Audio را برای کاربر شناسایی و دانلود نماید. با داشتن قابلیت resume کاربر میتواند به ضبط کامل و بدون دردسر فایل های مالتی مدیا توسط این نرم افزار اعتماد کند. همچنین ویدیوهای قفل دار نیز میتوانند توسط این نرم افزار شناسایی و دانلود شوند که این قابلیت نیز بسیار کارامد و حائز اهمیت خواهد بود. 

 

wm recorder دانلود و دخیره ویدیو و صوت های آنلاین WM Recorder 14.16.1.0

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود نرم افزار WM Recorder, دانلود کرک WM Recorder, نرم افزار دانلود فیلم های انلاین, نرم افزار دانلود فیلم های سایت ها, نرم افزار دانلود ویدیوهای انلاین, نرم افزار دانلود ویدیوهای سایت ها, نرم افزار ذخیره آهنگ های آنلاین, نرم افزار ذخیره آهنگ های انلاین, نرم افزار ذخیره آهنگ های سایت ها, نرم افزار ذخیره صوت های آنلاین, نرم افزار ذخیره صوت های انلاین, نرم افزار ذخیره صوت های سایت ها,

ویرایش تصاویر AVS Photo Editor 2.2.1.140

نويسنده : admin | تاريخ : 12:50 - 6 / 10 / 1392

AVS Photo Editor نرم افزاری مناسب برای انجام امور ویرایشی روی عکس ها می باشد. قابلیت های ویرایشی این نرم افزار کامل بوده و میتواند جایگزینی مناسب برای آنهایی باشد که انجام امور ویرایشی را با نرم افزارهای سنگین مانند فتوشاپ انجام میدهد. قابلیت هایی نظیر چرخش تصاویر،بریدن قاب تصاویر،تغییر اندازه و تنظیم رنگ،کنتراست،نور و وضوح از جمله توانایی های نرم افزار محسوب می شود. تصحیح قرمزی چشم نیز به عنوان قابلیتی پرمصرف در نرم افزار گنجانده شده است. این نرم افزار از طیف وسیع فرمت های عکس نظیر BMP, ICO, WMF, EMF, JPEG, JPG, GIF, PNG, TIF, TIFF, EXIF, PCX, TGA, RAS, CRW, CR2, RAF, DNG, MEF, NEF, ORF, ARW, SRW پشتیبانی میکند. قابلیت اضافه کردن افکت های زیبا به عکس ها و همچنین قرار دادن متن و واترمارک از جمله دیگر امکانات نرم افزار محسوب می گردد. 

 

avs photo editor ویرایش تصاویر AVS Photo Editor 2.2.1.140


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود نرم افزار AVS Photo Editor, دانلود نرم افزار ویرایش عکس, دانلود کرک AVS Photo Editor, نرم افزار افکت گذاشتن روی عکس, نرم افزار تبدیل فرمت عکس, نرم افزار تغییر اندازه عکس, نرم افزار واترمارک گذاشتن روی عکس,

Sony Vegas PRO 11.0.700 x86 + 12.0.770 x64 ویرایش حرفه ای فیلم

نويسنده : admin | تاريخ : 22:54 - 5 / 10 / 1392

Sony Vegas PROSony Vegas PRO  همانطور که از نامش هم بر می آید محصول بخش نرم افزار کمپانی سونی محسوب می شود. این محصول قدرتمند ابزاری است که توانایی تدوین فیلم ها را به قوی ترین شکل ممکن داراست. ابزاری که از واسط کاربری جذابی بهره می برد و توانایی پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج در زمینه های مختلف چندرسانه ای را دارا می باشد ؛ آنچه از سونی سراغ داریم این است که در بیشتر موارد جدیدترین تکنولوژی ها را در محصولاتش به کار می برد و این محصول هم از این قاعده مستثنا نیست.
استفاده از نهایت کیفیت در صداها و تصاویر خروجی که نهایت لذت را برای ببینده به همراه دارد یکی از مهم ترین خصوصیاتی است که در Sony Vegas Pro به چشم می خورد. انواعی از افکت ها در این ابزار گنجانده شده اند تا کاربران حرفه ای به راحتی با کنار هم قرار دادن تصاویر و همین افکت ها به جذاب تر شدن کار خود کمک کنند. این محصول سونی توانایی پشتیبانی از انواع ورودی ها نظیر دوربین های دیجیتالی که امروزه بسیار هم رایج شده اند را دارد ؛ پس باید گفت که کاربران می بایست با خیالی آسوده دوربین های دیجیتالی را به سیستم متصل و منتظر بمانندتا Sony Vegas Pro آن ها را شناسایی و فیلم ها را ویرایش کنند.


دسته بندي : <-CategoryName->


Xilisoft Audio Converter Pro 6.5.0.20131129 + Portable مبدل صوتی

نويسنده : admin | تاريخ : 22:49 - 5 / 10 / 1392

Xilisoft Audio Converter Pro 6.5.0.20131129Xilisoft Audio Converter حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید یک فایل صوتی را به فرمت دیگری تبدیل کنید , در عین حال بخواهید کیفیت آن را تغییر دهید تگهای ID3 آن را ویرایش نمایید و با سرعت بالا خروجی مربوط را دریافت کنید. بدون شک Xilisoft Audio Converter  انتخاب خوبی در این ضمینه خواهد بود. یکی از ویژگیهای منحصر به فرد Xilisoft Audio Converter پشتیبانی از فایل های MP4 و M4A برای تبدیل به سایر فرمت هاست که امروزه کمتر نرم افزاری این امکان را فراهم میکند. یکی دیگر از ویژگیهای Xilisoft Audio Converter این است که در هنگام تبدیل 2 فایل صوتی و در هنگام ذخیره سازی آن ID3 Tag های آن 2 فایل را نیز به صورت خودکار کپی میکند. یعنی شما دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات آهنگ های خود مانند : نام خواننده , سال انتشار , حق کپی رایت , متن آهنگ , سبک آهنگ , عنوان آهنگ , نام آلبوم و .. نخواهید بود.


قابلیت های نرم افزار Xilisoft Audio Converter :

  • تبدیل فرمتهای MP4 ,M4A , ACC , به MP3 و بالعکس
  • تبدیل همه فرمتهای صوتی به یکدیگر : ACC , MP4 , MP3 , WAV , WMA , MP2 , VQF , APE , OGG , FLAC
  • خروجی گرفتن از صدای فیلم ها به فایل صوتی با فرمتهای : AVI , WMV , MPEG , MP4
  • پشتبانی از تبدیل چندین فایل به چندین فایل به صورت همزمان (multithreading)
  • کپی ID3 Tag
  • قابلیت تنظیم فایل ها قبل از کپی : Bitrate , VBR , CBR , Stereo , Mono

دسته بندي : <-CategoryName->


JetAudio 8.1.1.2010 Plus VX + Portable پلیر قدرتمند

نويسنده : admin | تاريخ : 22:44 - 5 / 10 / 1392

JetAudioنرم افزار JetAudio 8.1.1.2010 Plus VX یک برنامه چند رسانه ای جامع ترکیب شده در یک پک جمع جور است. نه تنها این نرم افزار می تواند فایل های مختلف موسیقی و ویدیویی را اجرا کند، بلکه ویژگی هایی مانند رایت سی دی، ضبط، تبدیل به فرمت های دیگر و غیره را پشتیبانی کند. علاوه بر این ویژگی ها شما قادر خواهید بود رادیو تلویزیون اینترنتی خود را با استفاده از JetCast که با نرم افزار جت آدیو ارائه می شود استفاده کنید. پخش تمام فرمت های فایل و دیسک ها، شامل WAV, MP3, MP3Pro, OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM و ویدئو و سی دی های صوتی، امکان تبدیل بین فرمت های صوتی، ضبط صدای آنالوگ به فرمت های مختلف نرم افزار Cowon JetAudio را به یک نرم افزار چند رسانه ای قدرتمند صوتی تصویری تبدیل کرده است.


دسته بندي : <-CategoryName->


MAGIX Music Maker 2014 Premium 20.0.4.49 ساخت آهنگ

نويسنده : admin | تاريخ : 22:31 - 5 / 10 / 1392

MAGIX Music Maker 2014 Premium 20.0.4.49MAGIX Music Maker نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به ساخت آهنگ می باشند. این نرم افزار با ظاهر گرافیکی بسیار خوبی که دارد به کاربران مبتدی نیز این اجازه را می دهد تا به راحتی آهنگ مورد نظر خود را ساخته و اقدام به تنظیم آن نمایند. این نرم افزار که از سافت نود و هشت دانلود میکنید با توجه به امکانات بالایی که دارد برای کاربران حرفه ای نیز دارای کاربرد می باشند و افراد حرفه این نیز می توانند در زمینه آهنگ سازی از این نرم افزار بهره لازم را ببرند. این نرم افزار یکی از تولیدات کمپانی Magix Software می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای صوتی بسیار حرفه ای می باشد.


دسته بندي : <-CategoryName->


ضبط فعالیت های خود با Movavi Screen Capture SE 4.3.0

نويسنده : admin | تاريخ : 17:20 - 2 / 3 / 1392

مهم نیست که هدف شما از ضبط تصویر نمایش کامپیوتر خود چیست – ایجاد ویدیوهای آموزشی، آماده سازی یک پروژه دانشگاهی، ضبط یک مکالمه ی تصویر از دوست خود در دوردست، یا مستند سازی باگ های یک نرم افزار – نرم افزار فوق حرفه ای Movavi Screen Capture با قابلیت فیلم برداری ۶۰ فریم بر ثانیه از صفحه نمایش شما با امکاناتی انعطاف پذیر به شما اجازه می دهد تا تمامی فعالیت های صفحه نمایش خود را ذخیره نمایید و با بهترین کیفیت آن ها را ذخیره کنید. شما می توانید توسط این نرم افزار حتی در حالت تمام صفحه نیز به ضبط تصاویر بپردازید. همچنین در حالی که شما به ضبط ویدیوهای خود پرداخته اید می توانید صداهای آن ها را نیز ذخیره نمایید تا به این منظور هیچ نیازی به نرم افزارهای دیگر نداشته باشد.

 

Movavi Screen Capture SE 4.3.0 ضبط فعالیت های خود با Movavi Screen Capture SE 4.3.0

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: نرم افزار برای ریکورد صفحه نمایش,

طراحی مدل های ۳بعدی خود با Trimble SketchUp Pro 2013 13.0.3689

نويسنده : admin | تاريخ : 17:19 - 2 / 3 / 1392

Trimble Sketchup Pro خلاقانه ترین راه برای طراحی، مستند سازی و ارتباط با ایده های شما به صورت ۳بعدی می باشد. صدها هزار نفر از حرفه ای ها در زمینه های معماری، شهرسازی، مهندسی، طراحی داخلی، نورپردازی، معماری طبیعت، طراحی آشپزخانه و حمام، طراحی بازی های رایانه ای، فیلم و صحنه، چوب کاری، و بسیاری از زمینه های دیگر از نرم افزار Sketchup Pro همیشه استفاده کرده اند. این نرم افزار در مقابل نرم افزار گران و پیچیده CAD به مقابله برخواسته است. شما با این نرم افزار می توانید به طراحی، ویرایش، اندازه گیری، چرخش و مقیاس بندی فضای طراحی خود بپردازید، تکسچرهای از قبل آماده شده را به مدل های خود اضافه کنید و یا تکسچرهای جدیدی طراحی نمایید، مکان های دوربین های فیلم برداری خود را شبیه سازی کنید، تصاویر ۲بعدی خود را وارد نرم افزار نمایید و یا از مدل طراحی شده ی خود یک تصویر ۲بعدی ذخیره سازی نمایید، به راه رفتن در مدل طراحی شده ی خود بپردازید و …

 

Trimble SketchUp Pro 2013 13.0.3689 طراحی مدل های 3بعدی خود با Trimble SketchUp Pro 2013 13.0.3689

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود آخرین آپدیت Trimble SketchUp Pro 2013,

حرفه ای ترین کپی DVD با OpenCloner DVD-Cloner 2013 10.40.1207

نويسنده : admin | تاريخ : 17:14 - 2 / 3 / 1392

امروزه با توجه به ازدیاد دستگاه های DVD و افزایش این دیسک ها در میان کاربران، آن ها را وادار داشته تا فایل ها و اطلاعات خود را بر روی این نوع دیسک ها قرار دهند. نرم افزارهای مختلفی را می توان نام برد که قابلیت کپی فایل ها و فرمت های دی وی دی را داشته که در این میان نرم افزار DVD-Cloner پیشرفته ترین برنامه کاربردی است که به آسانی DVD را بر روی DVD-R/RW  کپی می کند. این نرم افزار با کاربرد ساده به شما امکان رایت DVD، فیلم و کپی های سفارشی را می دهد. شما می توانید DVD تان را در ۲-۳ دقیقه با همان کیفیت نسخه اصلی کپی کنید. DVD کپی شده می تواند در هر DVD Player اجرا شود. DVD-Cloner از معدود نرم افزارهای backup است که ریپر CSS/DVD دارد. و شما نیازی به دانلود برنامه های دیگر مانند DVD43 یا AnyDVD ندارید. موتور رایت جدید می تواند کپی ۱:۱ انجام دهد، هوشمندانه نوع دیسک را شناسایی کند و مدل های کپی را برای انتخاب شما نمایش دهد. از Blu-ray  ،HD DVDs پشتیبانی می کند و مرحله به مرحله شما را برای رایت آسان راهنمائی می کند.

 

OpenCloner DVD Cloner 2013 10.40.1207 حرفه ای ترین کپی DVD با OpenCloner DVD Cloner 2013 10.40.1207

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود آخرین نسخه نرم افزار DVD-Cloner,

SolveigMM Video Splitter 3.6.1305.22 Final - حذف قسمتی از فیلم

نويسنده : admin | تاريخ : 15:46 - 2 / 3 / 1392

SolveigMM Video Splitter 3.6.1305.22 FinalSolveigMM Video Splitter ویرایشگر ویدئویی قدرتمند برای کار با فایل های MPEG-2 ،AVI ،WMV ASF ،MP3 ،WMA بدون از دست دادن کیفیت می باشد. توسط این ویرایشگر به سرعت قسمت های ناخواسته از فیلم را تنها با چند کلیک موس جدا نمایید. به وسیله این نرم افزار می توانید آن قسمت از فیلم را که نیاز ندارید جدا کرده و یا فیلم مورد نظر را به تکه های مختلف تقسیم کنید.

قابلیت های كلیدی نرم افزار SolveigMM Video Splitter :

  • تکه تکه کردن فیلم
  • ویرایش دسته ای فایل ها
  • توانایی تقسیم فیلم مورد نظر به تکه های مختلف
  • پشتیبانی از فایل های MPEG-2 ،AVI ،WMV ،ASF ،MP3 ،WMA
  • توانایی بریدن چندین قسمت از فیلم در یک زمان
  • امکان تعمیر فایل های آسیب دیده

دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: حذف قسمتی از فیلم,

مراسم کامل معرفی ایکس باکس وان A Next Generation Xbox Revealed

نويسنده : admin | تاريخ : 17:32 - 1 / 3 / 1392

A Next Generation Xbox Revealed – امشب یکی از مهم ترین شب های صنعت بازی بود ، در این شب مایکروسافت رسما نسل بعدی کنسول گیم خود را معرفی کرد . ایکس باکس جدید با نام Xbox One با قابلیت های جدید و شگفت انگیزی معرفی شد تا عرصه ی رقابت بین این کنسول و PS4 داغ تر شود . ظاهر این کنسول با تمام تصورات منتقدین و فن های ایکس باکس متفاوت بود ، سادگی را به وضوح می توان در طراحی این کنسول مشاهده کرد . علاوه بر خود کنسول ، بازی های جدیدی نیز به نمایش درآمد که مهم ترین آن ها سری جدید بازی ندای وظیفه با نام Call Of Duty: Ghosts بود . در ادامه می توانید این مراسم را به صورت کامل و با کیفیت HD از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Xbox One مراسم کامل معرفی ایکس باکس وان A Next Generation Xbox Revealed

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود مراسم 21 می مایکروسافت, دانلود مراسم A Next Generation Xbox Revealed,

مجموعه ۷۵ رینگتون هشدار زنگ Alarm Alert RingTones

نويسنده : admin | تاريخ : 17:21 - 1 / 3 / 1392

این پک شامل ۷۵ هشدار زنگ جدید و زیبا می باشد که با توجه به فرمت آن ها (Mp3) در اکثر گوشی های موبایل و یا کامپیوتر قابل استفاده هستند . از این رینگتون ها می توانید به عنوان زنگ هشدار خواب و … استفاده کنید که امیدواریم از آن ها لذت ببرید .

 

Alarm Alert RingTones مجموعه 75 رینگتون هشدار زنگ Alarm Alert RingTones

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود آهنگ هشدار زنگ موبایل,

ویرایش فایل های صوتی خود با AVS Audio Editor 7.1.6.484

نويسنده : admin | تاريخ : 15:40 - 29 / 2 / 1392

AVS Audio Editor نام نرم افزاری بسیار قدرتمند و البته بسیار حرفه ای در این زمینه است که با استفاده از یک سری توابعی که در آن به عنوان قابلیت گنجانده شده توانایی تدوین موزیک ها را به بهترین شکل ممکن دارد. این نرم افزار که از واسط کاربری جذابی هم بهره می برد با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی قادر است تا کار برش یا چسباندن موزیک ها ، اضافه نمودن افکت ها ، حذف نویز موجود برروی موزیک ها و انواع مختلفی از دستورات را انجام دهد. امکان استخراج فایل های صوتی از درون فایل های تصویری نظیر ویدئوها و همچنین فیلم ها ، قابلیت ویرایش همزمان چندین ترک صوتی ، ذخیره سازی با فرمت و کیفیت دلخواه ، امکان ضبط صدا از انواع ورودی ها ، قابلیت Import از اکثر سیستم های صوتی دیگر و البته قابلیت جالبی برای دوستداران iPhone که با استفاده از آن می توان برای این گوشی تلفن همراه Ringtone ساخت از جمله خصوصیات اصلی و کلیدی این نرم افزار جالب محسوب می شوند.

 

AVS Audio Editor ویرایش فایل های صوتی خود با AVS Audio Editor 7.1.6.484

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود AVS Audio Editor 7, 1, 6, 484, دانلود آخرین نسخه نرم افزار AVS Audio Editor, دانلود رایگان AVS Audio Editor 7, 1, 6, 484, دانلود لینک پر سرعت AVS Audio Editor 7, 1, 6, 484, دانلود مستقیم AVS Audio Editor 7, 1, 6, 484, دانلود نرم افزار AVS Audio Editor, دانلود نرم افزار ادیت آهنگ, دانلود نرم افزار ادیت صدا, دانلود نرم افزار ویرایش صدا کم حجم,

ساخت سریع اسلایدشو GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 6.0.0

نويسنده : admin | تاريخ : 15:39 - 29 / 2 / 1392

GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro نرم افزاری آسان برای ساخت اسلایدشوهای زیبا و ذخیره آنها با فرمت فیلم و ویدویی است. با این نرم افزار میتوانید عکس هایتان را به همراه موسیقی دلخواه و افکت های سه بعدی و دوبعدی زیبا تزئین کنید و سپس انها را به صورت اسلایدشو دراورید و با فرمت ویدیویی ذخیره سازید. اسلایدشو ساخته شده میتواند با فرمت های AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, AVCHD, MKV, RM, MOV, XviD or 3GP ذخیره گردد. در ساخت اسلایدشو ، میتوانید از عکس هایی با فرمت ها و اندازه های مختلف استفاده کنید و محدودیتی از این نظر نخواهید داشت. لازم به ذکر است ابزارهایی جهت ویرایش عکس ها نیز وجود دارد تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد. همچنین از نظر انتخاب موزیک فرمت های مختلفی پشتیبانی شده اند نظیر MP3,WAV,WMA,OGG,FLAC,M4A,AU . نرم افزار برای راحتی کار کاربران ، دارای تم ها و قالب های از پیش طراحی شده نیز است تا کاربران در صورت نیاز برای تسریع در انجام فرایندها از آنها استفاده کنند. در کنار تعداد بالایی از تم های اماده ، تعداد بسیار زیادی افکت سه بعدی و دو بعدی نیز همانطور که گفته شد ، وجود دارد. نرم افزار دارای بخش پیش نمایش نیز می باشد تا در هرلحظه کاربر بتواند اسلایدشو ساخته شده را بدون ذخیره سازی ، مشاهده نماید.

 

GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro ساخت سریع اسلایدشو GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 6.0.0

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود GiliSoft Slideshow Movie Creator Pro, دانلود کرک GiliSoft Slideshow Movie Creator Pro, نرم افزار ساخت آلبوم عکس دیجیتال, نرم افزار ساخت آلبوم عکس ویدویی, نرم افزار ساخت اسلایدشو, نرم افزار ساخت کلیپ, نرم افزار ساخت کلیپ عروسی, نرم افزار طراحی آلبوم عکس دیجیتال, نرم افزار طراحی اسلایدشو, نرم افزار طراحی فیلم اسلایدشو, نرم افزار طراحی کلیپ,

ویرایش قدرتمند صدا CyberLink AudioDirector Ultra 3.0.2731

نويسنده : admin | تاريخ : 15:37 - 29 / 2 / 1392

CyberLink AudioDirector Ultra  نرم افزاری قدرتمند در زمینه صدا و موسیقی می باشد که تمامی امکانات لازم جهت کار با فایل های صوتی را داراست. این نرم افزار قدرتمند برای غنی سازی صدا و بکر و تنظیم آن بسیار قدرتمند است. قابلیت های تدوین و ویرایش و افزایش کیفیت و میکس و افکت گذاری فراوانی دارد. همچنین از تکنولوژی  state-of-the-art برای رفع صداهای اضافه نیز استفاده میکند. توانایی این نرم افزار به طور کلی شامل ۴ بخش می شود که به این شرح است : طراحی و تنظیم صدا برای ویدیو،ضبط و میکس و تنظیم و تدوین صدا،ابزار کامل ویرایش و افکت گذاری صدا و ابزار روتوش حرفه ای صدا. در بخش اول نرم افزار امکانات ویرایش و تنظیم صدا برای قرارگرفتن روی ویدیو یا صداهای روی ویدیو را در اختیار کاربر قرار میدهد. بدین ترتیب کاربر میتوانید ضمن تنظیم صدا نسبت به ویرایش کیفیت و از بین بردن نویز آنها نیز اقدام کند. باتوجه به اینکه نرم افزار با قابلیت پیش نمایش ویدیو به همراه نمودارهای مربوط به صدا ارائه شده است ، این کار بسیار ساده خواهد بود. از فرمت هایی ویدیو نظیر H.264, MPG, WMV, MKV, MOV, FLV و AVI پشتیبانی خواهد شد. در بخش دوم ، قابلیت ضبط از چندین منبع صدایی برای کاربرانی که به آهنگسازی علاقه دارند بسیار مفید خواهد بود. قرار دادن افکت های مناسب روی صداهای ضبط شده و ضبط با کیفیت صدا با عمق ۳۲ بیت و بالاتر از ۷٫۱ کانال از امکانات مهم این بخش است. در بخش سوم مربوط به افکت گذاری و ویرایش امکانات قدرتمندی وجود دارد. نرم افزار صدا را به صورت موج نمایش میدهد و شما تمامی قسمت های صدا را خواهید دید. نرم افزار دارای افکت های محبوب فراوانی است که در اینجا مجال نام بردن انها نیست و کاربر میتواند افکت ها را به هر بخش از صدا اختصاص دهد. نرم افزار پلاگین محبوب VST نیز پشتیبانی میکند. قابلیت روتوش حرفه ای صدا نیز با نمایش نویز ها به صورت کاملاً بصری که امکان حذف آنها را به کاربر میدهد. آنالیز فرکانس و هامورنیک صدا که این نیز به کاربر کمک میکند تا به سادگی صداهای اضافی و نویزها را تشخیص دهد. به طور کل نرم افزار بسیار قدرتمند بوده است و به کاربران حرفه ای که نیازمند توضیحات دقیق هستند ، مطالعه امکانات نرم افزار در سایت سازنده پیشنهاد می شود.

 

cyberlink audio director ultra ویرایش قدرتمند صدا CyberLink AudioDirector Ultra 3.0.2731


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود CyberLink AudioDirector Ultra, دانلود نرم افزار از بین بردن صداها اضافه, دانلود نرم افزار تصحیح صدا, دانلود نرم افزار رفع نویز صدا, دانلود نرم افزار روتوش صدا, دانلود نرم افزار مسترینگ صدا, دانلود نرم افزار میکس صدا, دانلود نرم افزار ویرایش صدا, دانلود کرک CyberLink AudioDirector Ultra, نرم افزار تنظیم صدای فیلم, نرم افزار ضبط با کیفیت صدا, نرم افزار ویرایش صدای فیلم,

ضبط صداهای خروجی کارت صدا Snooper 1.39.1

نويسنده : admin | تاريخ : 15:36 - 29 / 2 / 1392

Snooper نرم افزاری عالی برای ضبط هرآنچه از کارت صدای کامپیوتر خارج می شود ، می باشد. این نرم افزار به سادگی با تشخیص تمامی صداهایی که از کارت صدا خارج می شوند ، آنها را با کیفیت بالا ضبط خواهد کرد و با فرمت های صوتی تحویل کاربر قرار خواهد داد. به این ترتیب کاربر میتواند برای مثال نسبت ضبط صداهایی که دانلودها آنها از اینترنت امکان پذیر نیست اقدام کند. باتوجه به اینکه این نرم افزار تمامی صداهای خروجی از کارت صدا را ضبط و ذخیره میکند ، بنابراین هیچ محدودیتی در آن وجود ندارد. ابزارهایی تصحیح صدا و رفع نویزهای صدا نیز در نرم افزار تعبیه شده است تا کاربران بتوانند صدای با کیفیت تری را در خروجی داشته باشند. همچنین نرم افزار قابل زمان بندی می باشد و کاربر میتواند مشخص کند در زمانی مشخص ضبط صدا شروع و پایان یابد و همچنین میتواند همان صدا را به ایمیلی خاص ارسال نماید. قابلیت تنظیم کیفیت و همچنین ذخیره فایل های ضبط شده با فرمت mp3 از دیگر امکانات نرم افزار است. نرم افزار برروی ویندوزهای مختلف ۳۲ بیت و ۶۴ بیت قابل نصب است. 

 

snooper ضبط صداهای خروجی کارت صدا Snooper 1.39.1

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود Snooper, دانلود نرم افزار Snooper, دانلود نرم افزار ضبط صدای کارت صدا, دانلود کرک Snooper, نرم افزار ذخیره صدا ویندوز, نرم افزار ذخیره صدای خروجی کارت صدا, نرم افزار ذخیره صدای کارت صدا, نرم افزار ضبط صدای بازی ها, نرم افزار ضبط صدای خروجی ویندوز, نرم افزار ضبط صدای چت صوتی,

نرمال سازی و بهبود کیفیت صدا با Sound Normalizer 4.2

نويسنده : admin | تاريخ : 15:35 - 29 / 2 / 1392

Sound Normalizer نرم افزاری مناسب برای نرمال سازی صدا و افزایش کیفیت صدا و در مخالف آن کاهش حجم صدا ها می باشد. این نرم افزار با پشتسیانی از طیف وسیع فرمت های صوتی موجود میتواند با تست و نرمال سازی لایه های فایل های صوتی ، کیفیت آنها را بهبود بخشد. همچنین در رابطه با بخش کاهش حجم، این نرم افزار میتواند با استفاده از امکانات encoding تصمیم کاهش حجم فایل صوتی را با کمترین کاهش کیفیت انجام دهد به صورتی که در رابطه با فایل های صوتی flac این کاهش حجم با تبدیل به فرمت mp3 با کمترین کاهش کیفیت انجام خواهد شد. این نرم افزار میتواند فرایندهای پشتیبانی شده را به صورت همزمان برروی چندین فایل انجام دهد و این یعنی نرمال سازی و بهبود کیفیت صدا به صورت همزمان برای چندین فایل و همچنین قابلیت کاهش حجم برای چندین فایل صوتی. فرمت های پشتیبانی شده شامل : Mp3, FLAC and Wav (PCM 8, 16, 24, 32 bits, DSP, GSM, IMA ADPCM, MS ADPCM, AC3, MP3, MP2, OGG, A-LAW, u-LAW); می باشند. روش های نرمال سازی شامل Peak Normalization و RMS normalization خواهد بود که میتواند تاثیری مناسبی برای رفع نویز ها داشته باشد. نرم افزار دارای قابلیت ویرایش تگ های ID3 مربوط به موزیک با ویرایشگر کامل است و همچنین توانایی تبدیل فرمت بین تمامی فرمت های صوتی نیز می باشد.

 

Sound Normalizer نرمال سازی و بهبود کیفیت صدا با Sound Normalizer 4.2

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: افزایش کیفیت mp3, دانلود کرک Sound Normalizer, نرم افزار افزایش کیفیت صدا, نرم افزار بهبود کیفیت صدا, نرم افزار بهینه سازی صدا, نرم افزار تبدیل فرمت صوتی, نرم افزار رفع خش صدا, نرم افزار رفع نویز صدا, نرم افزار ویرایش صوت,

برترین نرم افزار آهنگ سازی Image-Line FL Studio Producer Edition 11.0.0

نويسنده : admin | تاريخ : 15:34 - 29 / 2 / 1392

FL Studio 11 یک نرم افزار کامل در زمینه ی ایجاد موزیک می باشد که توسعه های بیش از ۱۴ سال این نرم افزار و آپدیت های رایگانی که برای آن عرضه شده است را یکجا به ارمغان می آورد. هرچیزی که شما برای آهنگ سازی، تنظیم موزیک، ضبط، ادیت، میکس و مستر حرفه ای موزیک نیاز داری را در خود جا داده است. FL Studio 11 سریعترین راه برای انتقال آنچه از ذهن شما می گذرد به اسپیکرهای کامپیوترتان می باشد. نسخه جدید این نرم افزار قابلیت کار کردن بدون نیاز به موس و بر روی صفحه های لمسی می باشد که از قابلیت Multi-touch نیز برای راحتی بیشتر کاربران پشتیبانی می کند. Playlist نرم افزار از ۹۹ ترک به ۱۹۹ ترک افزایش پیدا کرده است. توسط پورت ورودی MIDI می توانید قابلیت ارتباط بین کنترلرهای خود برقرار کنید و بسیاری از ویژگی های جدیدی که در این نسخه از نرم افزار قرار گرفته است.

 

Image Line FL Studio Producer Edition 11.0.0 برترین نرم افزار آهنگ سازی Image Line FL Studio Producer Edition 11.0.0

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: fl studio 11 download putlocker, دانلود Image-Line FL Studio Producer Edition 11, 0, 0, دانلود آخرین نسخه نرم افزار fl studio, دانلود آخرین نسخه نرم افزار fruity loops 11, دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار flstudio 11, دانلود رایگان Image-Line FL Studio Producer Edition 11, 0, 0, دانلود فروتی لوپز 11, دانلود مستقیم fl studio 11, دانلود نرم افزار Image-line 11, دانلود نرم افزار آهنگ سازی, دانلود نرم افزار برای میکس و مستر, دانلود نسخه 11 نرم افزار اف ال استودیو, دانلود نسخه کرک شده Image-Line FL Studio Producer Edition 11, 0, 0, دانلود کرک Image-Line FL Studio Producer Edition 11, 0, 0,

دیجی و میکس موسیقی با FutureDecks DJ Pro 3.6.1

نويسنده : admin | تاريخ : 15:34 - 29 / 2 / 1392

FutureDecks DJ pro نام نرم افزاری برتر برای دیجی ها می باشد که با آخرین ویژگی های دنیای امروز دیجی ها که هم پاسخگوی نیاز دیجی های حرفه ای و هم دیجی های درحال رشد باشد ساخته شده است. این نرم افزار می تواند در تمامی منظورها همراه دیجی ها باشد، از دیجی هایی که در خانه ی خود کار می کنند تا ریمیکس ها و میکس های مورد علاقه ی خود را بسازند تا دیجی های حرفه ای که در کلاب ها فعالیت می کنند و همچنین برای دیجی هایی که در اجراهای زنده کار می کنند. با توجه به تعداد بیشماری ویژگی های پیشرفته و منعطف، هیچ چیزی مانع از خلاقیت شما در موسیقی نخواهد شد، مگر ذهن خود شما.

 

FutureDecks DJ Pro دیجی و میکس موسیقی با FutureDecks DJ Pro 3.6.1

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود FutureDecks DJ Pro 3, 6, 1, دانلود رایگان FutureDecks DJ Pro 3, 6, 1, دانلود مستقیم FutureDecks DJ Pro 3, 6, 1, دانلود نرم افزار DJ, دانلود نرم افزار ادیت صدا, دانلود نرم افزار برای ریمیکس آهنگ, دانلود نرم افزار برای میکس صدا, دانلود نرم افزار برای میکس موسیقی و صدا, دانلود نرم افزار دی جی, دانلود نرم افزار مخصوص دیجی کردن,

محبوب ترین نرم افزار آهنگسازی با نام Image-Line FL Studio 10.0.9

نويسنده : admin | تاريخ : 15:32 - 29 / 2 / 1392

FL Studio مخفف (Fruity Loops Studio) یک ایستگاه کارى و کامپیوترى صوت دیجیتال (Digital Audio Workstation) مى‌باشد که توسط Didier Dambri، مؤسس شرکت نرم‌افزارى Image-Line ساخته شده است و از آن براى ساخت موسیقى‌هاى ریتمیک و بر پایه‌ى الگو (Pattern-Based) استفاده مى‌شود. عواملى مانند محیط کاربرپسندانه‌ى FL Studio، امکان ساخت سبک‌هاى مختلف موسیقى (Hip-Hop، Electronica، Techno و …) و عدم نیاز به دانش خاصى در زمینه موسیقى، سبب شده‌اند که این نرم‌افزار در میان دوستداران موسیقى دیجیتال شناخته شده باشد و کاربران تازه‌کار و حرفه‌اى را به سمت خود جذب کند.

 

FL Studio محبوب ترین نرم افزار آهنگسازی با نام Image Line FL Studio 10.0.9

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود Image-Line FL Studio 10, 0, 9, دانلود آخری نسخه نرم افزار fl studio, دانلود آخرین نسخه نرم افزار اف ال استدیو, دانلود دایرکت لینک Image-Line FL Studio 10, 0, 9, دانلود رایگان نرم افزار ادیت موزیک, دانلود مستقیم Image-Line FL Studio 10, 0, 9, دانلود نرم افزار آهنگ سازی, دانلود نرم افزار برای ساخت آهنگ, دانلود نرم افزار برای ساخت موزیک, دانلود نرم افزار ساز مجازی, دانلود نرم افزار موسیقی, دانلود نرم افزار پیانو مجازی, دانلود نسخه 10 نرم افزار اف ال استودیو, دانلود نسخه سالم Image-Line FL Studio 10, 0, 9, دانلود نسخه نهایی Image-Line FL Studio 10, 0, 9, دانلود نسخه کرک شده Image-Line FL Studio 10, 0, 9, دانلود کرک Image-Line FL Studio 10, 0, 9,

پخش ، تبدیل و کدک DivX با نرم افزار DivX Plus 9.1.1 Build 1.9.0.528

نويسنده : admin | تاريخ : 15:25 - 29 / 2 / 1392

DivX Plus نرم افزاری بسیار عالی است که میتواند فرمت های فشرده شده DivX را با کیفیت بسیار بالا پخش کند و در کنار این قابلیت ، نمایش دیگر فرمت های ویدیویی و تبدیل به فرمت DivX و تبدیل دیگر فرمت ها و همچنین وجود دارا بودن Codec Pack این نرم افزار را بسیار کامل جلوه میدهد. فرمت DivX فرمتی محبوب است زیرا که با انجام عمل کدینگ فایل های ویدویی را بدون کاهش کیفیت بسیار فشرده می سازد و غالبا در دی وی دی ها به کار گرفته می شود. این فرمت جهت پخش نیازمند نرم افزاری ویژه است که DivX Plus با داشتن بخش DivX Plus Player این فرمت ها را پخش میکند ضمن اینکه از دیگر فرمت های صوتی و تصویری نظیر AVI, DIVX, MKV, MP4, MOV, WMV نیز پشتیبانی میکند. همچنین این نرم افزار امکان نمایش زیرنویس حتی چندین زیرنویس را نیز فراهم آورده است. فرمت های با کیفیت HD (DivX, XVID, H.264, x264 و WMV*, RMVB**, AVCHD) نیز پشتیبانی شده اند. در زمینه تبدیل نرم افزار میتواند فرمت های نامبرده را به یکدیگر تبدیل کند. در زمینه تبدیل فرمت های دیگری MPG, TS, VOB and SVCD نیز پشتیبانی شده اند و قابلیت هایی مانند اضافه کردن چندین زیرنویس به فیلم ، ادغام فایل های ویدیوی و تنظیم bitrate و حجم نیز امکان پذیر است. بخش DivX Plus Web Player نیز برای پخش فیلم هایی است که با تکنولوژی DivX در سطح وب منتشر شده اند ، می باشد و قابلیت اصلی این بخش امکان دانلود این ویدیوها می باشد. قابلیت رایت لوح های فشرده نیز فراهم آماده است تا از این نرم افزار بسیار ویژه بسازد.

 

divx plus پخش ، تبدیل و کدک DivX با نرم افزار DivX Plus 9.1.1 Build 1.9.0.528

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود DivX Plus Pro, دانلود DivX Plus Pro ورژن 9, دانلود کرک DivX Plus Pro, نرم افزار باز کردن فرمت دایوکس divx, نرم افزار تبدیل فرمت divx دایوکس, نرم افزار رایت فرمت divx دایوکس, نرم افزار مبدل فرمت divx, نرم افزار مشاهده فرمت دایوکس divx, نرم افزار نمایش فرمت دایوکس divx, نرم افزار پخش فرمت دایوکس divx, نرم افزار کدک فایل divx دایوکس,

پخش انواع فایل های صوتی و تصویری با ALLPlayer v5.5 Final

نويسنده : admin | تاريخ : 15:24 - 29 / 2 / 1392

ALLPlayer برنامه ای قدرتمند برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری می باشد . با قابلیت LiveUpdate این برنامه می توانید در صورت مشکل در کدک و باز نشدن فرمت خاصی ، کدک های برنامه را آپدیت نمایید . آل پلیر برای پخش فیلم ها از DirectX نیز استفاده می کند که این قابلیت این امکان را به شما می دهد تا هر فیلمی را پخش نمایید . قابلیت دیگر این برنامه قابلیت سینک کردن حرفه ای صدا و زیرنویس می باشد . فرمت هایی همچون FLV, MKV, DivX, Xvid, DVDs, CDs, RMVB, MP4 و … به راحتی با این برنامه قابل مشاهده هستند .

 

ALLPlayer پخش انواع فایل های صوتی و تصویری با ALLPlayer v5.5 Final

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: ALLPlayer, Download ALLPlayer, برنامه ALLPlayer, برنامه پلیر مالتی مدیا, دانلود, دانلود ALLPlayer, دانلود ALLPlayer لینک مستقیم, دانلود نرم افزار ALLPlayer, دانلود نرم افزار پلیر مالتی مدیا, دانلود پلیر مالتی مدیا, دانلود پلیر مالتی مدیا لینک مستقیم, دریافت ALLPlayer, نرم افزار ALLPlayer, نرم افزار پلیر مالتی مدیا, ورژن جدید ALLPlayer, پلیر مالتی مدیا,

پخش مالتی مدیا با BS.Player Pro 2.64 Build 1073 Final

نويسنده : admin | تاريخ : 15:23 - 29 / 2 / 1392

BS Player یکی ازبهترین پخش کننده چندرسانه ای برای فرمتهای DivX, HD and AVC video, movie, audio, DVD در دنیا می باشد.از سال ۲۰۰۰ که این پلیر عرضه شد،همواره یکی از محبوبتریت پخش کننده های مالتی مدیا بوده است.یکی از دلایل این محبوبیت،دادن تمرکز به کاربربرای تماشای فیلم بجای داشتن دغدغه برای یافتن کدک مناسب برای تماشای فیلم است.این ابزار در حال حاضر توسط بیش از ۷۰ میلیون کاربر استفاده می شود و همچنین به بیش از ۹۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده است.این نرم افزار هم چنین از سی پی یو به مبزان کمی برای پخش فایلهای چندرسانه ای استفاده می نماید بنابراین برای افرادی که قابلیتهای سیستمی آنها زیاد نیست این پلیر انتخاب بسیار مناسبی می باشد.
حال شما میتوانید فیلمهای با کیفیت HD DVD and AVCHD را باعالی ترین کیفیت وبا نیازمندیهای سیستمی کم تماشا کنید.و یکی استثنایی این نرم افزار اینست که میتواند ویدئوهای موجود در یوتیوب را وسط آن مستقیما ازطریق اینترنت تماشا و برروی سیستم خود ذخیره نمایید.از همه مهمتر BS Player،پلیری رایگان بوده وتنظیمات پیشرفته ای برای زیرنویس داشته و از فرمتهای معروف زیرنویس مانند MicroDVD .sub, VobSub .sub + .idx, SubViewer .sub, (Advanced) SubStation Alpha .ssa or .ass, SubRip .srt, VPlayer .txtو غیره پشتیبانی کامل مینماید.علاوه براین به عنوان یک AVCHD player محسوب میشود که با آن میتوانید فایلهای ویدئویی با فرمت AVCHDرا که در دوربینهای دیجیتال استفاده میشوند را مشاهده کنید.

 

BSPlayer Pro پخش مالتی مدیا با BS.Player Pro 2.64 Build 1073 Final

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود BS, Player Pro 2, 64 Build 1073 Final, دانلود رایگان BS, Player Pro 2, 64 Build 1073 Final, دانلود مستقیم BS, Player Pro 2, 64 Build 1073 Final, دانلود نرم افزار پخش دموهای بازی ها, دانلود نرم افزار پخش همه ی فرمت ها, دانلود نرم افزار پخش ویدیو بازی, دانلود نرم افزار پلی کردن ویدیوهای گیم ها, دانلود پلیر BS, Player Pro 2, 64 Build 1073 Final, دانلود پلیر ویدیو,

پلیر قدرتمند و همه کاره CyberLink PowerDVD Ultra v13.0.2720.57

نويسنده : admin | تاريخ : 15:22 - 29 / 2 / 1392

CyberLink PowerDVD Ultra از جمله نرم افزارهای معروف پخش فیلم در کامپیوتر می باشد که شما با استفاده از آن به راحتی میتوانید فیلمهای با کیفیت DVD را در محیطی بسیار زیبا و دلنشین تماشا کنید. این برنامه ساخت کمپانی مشهور Cyberlink می باشد و در این نسخه جدید امکانات بسیار زیادی به آن اضافه شده که مهمترین آنها امکان پخش فیلمهای با کیفیت Blue-Ray و HD و نیز قابلیت پخش فیلم ها به صورت سه بعدی می باشد. علاوه بر این یکی دیگر از قابلیت های مهمی که به این نسخه اضافه گردیده کنترل برنامه با استفاده از گوشی های موبایل می باشد در واقع شما با نصب برنامه رابط و درایور نرم افزار میتوانید از راه دور و با گوشی موبایل خود به صورت کامل کنترل برنامه را در اختیار بگیرید. از دیگر قابلیت هایی که در نسخه های قدیمی این نرم افزار وجود داشت و در این نسخه هم مشاهده می شود، قابلیت پخش فایل فیلم های دی وی دی که به صورت جداگانه در هارد کامپیوتر وجود دارد و همچنین پخش فایل ویدیویی با فرمت های MKV, MPEG, AVI, FLV, MOV و … می باشد. در این برنامه امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربر قرار دارد تا در بهترین شرایط و با عالی ترین کیفیت فیلم مورد نظر خود را تماشا کند به عنوان نمونه تنظیمات مربوط به سایز تصویر و افزایش کیفیت آن و همچنین تنظمیات متنوع مربوط به نمایش زیرنویس به شکل های مختلف و … این نرم افزار در حال حاضر جز پرطرفدارترین نرم افزارهای پخش فیلمهای با کیفیت DVD در سراسر جهان می باشد و دارای امکانات و کاربردهای بسیار فراوانی است.

 

PowerDVD Ultra v13 پلیر قدرتمند و همه کاره CyberLink PowerDVD Ultra v13.0.2720.57

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود مستقیم PowerDVD Ultra v13, دانلود نرم افزار پخش فیلم dvd در کامپیوتر, دانلود نرم افزار پخش فیلم با زیرنویس, دانلود نرم افزار پخش فیلم در کامپیوتر, دانلود نرم افزار پخش فیلم دی وی دی, دانلود نسخه 13 پاور دی وی دی, دانلود نسخه جدید پاور دی وی دی, دانلود ورژن جدید پاور دی وی دی, دانلود کرک PowerDVD Ultra v13, نرم افزار جديد, نرم افزار پخش فیلم در کامپیوتر, نسخه جديد پاور دي وي دي, پخش فیلم با زیرنویس,

حرفه ای ترین پلیر دنیا با نام VLC media player 2.0.6 Final

نويسنده : admin | تاريخ : 15:21 - 29 / 2 / 1392

VLC Media Player نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد. VLC Media Playerیک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند. این برنامه همچنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio CD را دارد. شما با این برنامه به راحتی میتوانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلمهای مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه این است که به شما اجازه میدهد تا با استفاده از شبکه پر سرعت(IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید. مهمترین نکته در مورد این برنامه این است که VLC Media Player به صورت Open Source هست و شما می توانید کد برنامه رو از سایت این برنامه بگیرد و همچنین این برنامه برای سیستم عامل های به غیر از ویندوز از جمله برای Mac OS و Linux از جمله SUSE , Red Hat, Ubuntu و… هم نوشته شده است و قابل نصب بر روی تمام ویندوز ها میباشد.

 

VLC حرفه ای ترین پلیر دنیا با نام VLC media player 2.0.6 Final

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود VLC media player 2, 0, 6 Final, دانلود آخرین نسخه وی ال سی پلیر, دانلود آخرین ورژن نرم افزار vlc media player, دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار vlc player, دانلود جدیدترین ورژن وی ال سی پلیر, دانلود رایگان VLC media player 2, 0, 6 Final, دانلود مستقیم VLC media player 2, 0, 6 Final, دانلود نرم افزار پخش ویدیو آنلاین, دانلود نرم افزار پخش ویدیوهای اینترنتی, دانلود نسخه فاینال VLC media player 2, 0, 6 Final,

پخش حرفه ای مالتی مدیا با Winamp Pro v5.7.3363

نويسنده : admin | تاريخ : 15:20 - 29 / 2 / 1392

Winamp یک نرم افزار چند رسانه ای سریع، قابل انعطاف و ایجاد صدا با بهترین کیفیت آن برای ویندوز میباشد. نرم افزار Winamp قادر به پشتیبانی خیلی از فایل های صوتی (MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI و..) و فایل های ویدئویی (AVI, ASF, MPEG, NSV) است. مثل تمام ورژن های آن قادر به پشتیبانی از ظاهر کلاسیک و پوسته های بسیار زیبا که به صورت رایگان در سایت آن موجود است، تجسم های شنیداری (رقص نور) بسیار زیبا و خیالی، یک کتابخانه قوی برای دسته بندی صوت ها، پشتیبانی از رادیو و تلویزین اینترنتی، ایجاد سی دی های صوتی و رایت سی دی از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد و همچنین برای این نرم افزار اسکین پوسته های مختلف قرار داده ایم امید است با دریافت این نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری لذت کافی برده باشید. 

 

winamp پخش حرفه ای مالتی مدیا با Winamp Pro v5.7.3363

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود Winamp Pro v5, 7, 3363, دانلود آخرین نسخه winamp با لینک مستقیم, دانلود آخرین نسخه وینمپ, دانلود جدیدترین ورژن نرم افزار وینمپ, دانلود رایگان Winamp Pro v5, 7, 3363, دانلود رایگان وینمپ 5, دانلود مستقیم winamp 5, دانلود مستقیم Winamp Pro v5, 7, 3363, دانلود نرم افزار پخش آهنگ, دانلود نسخه 2013 نرم افزار وینمپ, دانلود نسخه کرک شده Winamp Pro v5, 7, 3363, دانلود کرک winamp 5,

پلیری قدرتمند با نام Arcsoft TotalMedia Theatre 6.0.1.119

نويسنده : admin | تاريخ : 15:16 - 29 / 2 / 1392

Arcsoft TotalMedia Theatre یک پلیر AIO بسیار حرفه ای مخصوصا در زمینه پخش فیلم های با کیفیت می باشد. این نرم افزار چه از بلوری و دیسک های DVD، AVCHD و چه از فایل های HD موجود در سرورهای UPnp پشتیبانی به عمل می آورد. این نرم افزار با داشتن یک رابط کاربری شهودی و ابتکاری و طراحی منحصر فرد، پخش کننده بسیار عالی با کاربرد و کیفیت بالا و پخش کننده مقدم صنعت فیلم لذت دیدن یک فیلم را چند برابر میکند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت پشتیبانی از فیلم های ۳D و پخش آن ها در محیطی کاملا مخصوص، پشتیبانی از فیلم های Blu-ray، داشتن ابزار شبیه سازی سه بعدی، ساخت فیلم سه بعدی، پخش فیلم های آنلاین با کیفیت بالا، بالا بردن کیفیت صدا به صورت کاملا ملموس و … اشاره کرد.

 

Arcsoft TotalMedia Theatre 6.0.1.119 پلیری قدرتمند با نام Arcsoft TotalMedia Theatre 6.0.1.119

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود Arcsoft TotalMedia Theatre 6, 0, 1, 119, دانلود آخرین نسخه نرم افزار Arcsoft totalmedia, دانلود آخرین نسخه پلیر آرک سافت, دانلود رایگان Arcsoft TotalMedia Theatre 6, 0, 1, 119, دانلود مستقیم Arcsoft TotalMedia Theatre 6, 0, 1, 119, دانلود نرم افزار برای نمایش فیلم های 3بعدی, دانلود نرم افزار پخش از سرور uPnp, دانلود نرم افزار پخش فیلم 3بعدی, دانلود پلیر فیلم 3,

پخش کننده همه منطوره Zoom Player Home MAX 8.6.1 Final

نويسنده : admin | تاريخ : 15:15 - 29 / 2 / 1392

حتما برخی اوقات به مشکل اجرای یک فایل صوتی یا تصویری برخورد کرده باشید.و  با عبارت: "این پسوند شناخته شده نمی باشد" برخورد کرده اید.شاید به دنبال حل این مشکل تا حد ممکن و برای همیشه هستید. خوب ما برای شما راه حلی مطمین داریم.Zoom Player Home MAX برنامه ای بسیار قدرتمند، زیبا و کارآ برای محیط ویندوز که با داشتن بکگراند فوق العاده قوی برای شناسایی اکثر فرمتهای صوتی و تصویری و حتی عکسها که میتواند نیازهای شما را در رابطه با اجرای آنهابرطرف کند.

 

zoomplayer پخش کننده همه منطوره Zoom Player Home MAX 8.6.1 Final


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود Zoom Player Home MAX 8, 6, 1 Final, دانلود آخرین نسخه Zoom Player, دانلود رایگان Zoom Player Home MAX 8, 6, 1 Final, دانلود نرم افزار برای پخش دموهای بازی, دانلود نسخه نهایی Zoom Player Home MAX 8, 6, 1 Final, دانلود نسخه کامل Zoom Player Home MAX 8, 6, 1 Final, دانلود پلیر برای فیلم های بازی کامپیوتری, دانلود پلیر برای پخش mkv hd 1080p, دانلود پلیر قدرتمند,

پلیر محبوب و قدرتمند Splash Pro 1.13.2

نويسنده : admin | تاريخ : 15:13 - 29 / 2 / 1392

Splash Pro نرم افزاری بسیار قدرتمند جهت نمایش فایل های تصویری با کیفیت بالا می باشد. اگر شما نیز مانند میلیون ها کاربر از استفاده از نرم افزار هایی که هنگام انتخاب بسیاری از فایل های تصویری خطای عدم پشتیبانی پسوند را می دهند و توانایی پخش هرگونه فایل تصویری را ندارند به ستوه آمده اید و یا نیاز به نرم افزاری برای نمایش فیلم های با کیفیت بالا را دارا می باشید ما به شما استفاده از این پلیر جدید و قدرتمند را توصیه می نماییم. نرم افزار Splash Pro توانایی پشتیبانی از فایل های  AVI, MKV, MOV, M2TS, MTS, M2T, MP4, MPG, TS را دارا می باشد و همچنین به شما این قابلیت را می دهد تا به صورتی دستی اقدام به بارگذاری زیرنویس نمایید.
 

Splash پلیر محبوب و قدرتمند Splash Pro 1.13.2

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: Splash Pro, Splash Pro 1, 13, 2, دانلود Splash PRO, دانلود Splash Pro 1, 13, 2, دانلود آخرین ورژن Splash Pro, دانلود نرم افزار Splash Pro 1, 13, 2, دانلود نرم افزار پخش قوی, دانلود پلیر قدرتمند, دانلود پلیر محبوب و قدرتمند Splash Pro 1, 13, 2, نرم افزار Splash Pro, نرم افزار قدرتمند Splash Pro, نرم افزار پخش فایل تصویری, پلیر محبوب و قدرتمند Splash Pro 1, 13, 2,

آخرین ورژن پلیر معروف J. River Media Center 18.0.143 Final

نويسنده : admin | تاريخ : 15:11 - 29 / 2 / 1392

J.River Media Center یکی از حرفه ای ترین نرم افزارها در زمینه پخش فایل های صوتی و تصویری می باشد. اگر شما هم مانند بسیاری از کاربران رایانه هنگام پخش فایل های صوتی و تصویری با خطای عدم پشتیبانی پسوند مواجه شده اید و یا نرم افزار فعلی شما فاقد امکاناتی همچون بزرگنمایی فیلم و دیگر نیاز های شما می باشد , هم اکنون ما برای شما کاربران گرامی دانلودها بهترین و حرفه ای ترین نرم افزار پلیر را اماده دریافت نموده ایم. این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی و پخش بیش از ۸۰ پسوند مختلف از فایل های صوتی و تصویری توانایی پخش انواع افکت های سه بعدی و دو بعدی را نیز دارا می باشد و علاوه بر ان شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر توسط این نرم افزار اقدام به جستجو در یوتیوب و دانلود از آن نمایید. J.River Media Center با دارا بودن قابلیت فایل وقایع به شما این امکان را می دهد تا تمام فایل هایی که از ابتدای کار نرم افزار تا به امروز پخش نموده اید را مشاهده نمایید و همچنین هنگام پخش فایل های صوتی می توانید انواع تگ های موجود در هر فایل را به صورت جداگانه مشاهده نمایید. این نرم افزار علاوه بر قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری قابلیت تبدیل فایل های صوتی به Mp3 و رایت همزمان آن را دارا می باشد و همچنین شما می توانید به سادگی توسط این نرم افزار اقدام به طراحی لیبل جهت چاپ روی سی دی وی دی وی دی نمایید.

 

jv آخرین ورژن پلیر معروف J. River Media Center 18.0.143 Final


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: J, River Media Center 18, 0, 143, J, River Media Center 18, 0, 143 Final, آخرین ورژن پلیر معروف J, River Media Center 18, 0, 143 Final, دانلود J, River Media Center 18, 0, 143, دانلود J, River Media Center 18, 0, 143 Final, دانلود آخرین ورژن پلیر معروف J, River Media Center 18, 0, 143 Final, دانلود قدرتمندترین نرم افزار پخش فایل صوتی و تصویری, دانلود نرم افزار J, River Media Center 18, 0, 143, دانلود پلیر قوی, قویترین نرم افزار پخش, نرم افزار J, River Media Center 18, 0, 143,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد