دانلود رایگان نرم افزار

دانلود بازی جزیره مردگان – Escape Dead Island

نويسنده : admin | تاريخ : 12:15 - 1 / 9 / 1393

Escape Dead Island بازی هیجان انگیزی در سبک ماجرایی و Survival از کمپانی Deep Silver برای کامپیوتر می باشد که ترس هم چاشنی داستان پرمحتوای آن شده است. Cliff Carlo شخصیت اصلی این عنوان به حساب می آید و داستان از جایی روایت می شود که او برای یک ماموریت بسیار مهم به جزیره Narapela واقع در بمبئی اعزام شده ولی ماجرا چیزی نیست که طبق روال پیش برود.

دانلود Escape Dead Island - بازی جزیره مردگان


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی ماجرایی اندروید, دانلود بازی برای ps, دانلود بازی جدید برای کامیوتردانلود ها پر حجم, دانلود بازی ماجرای کم حجم برای کامپیوتر,

دانلود بازی City Island 2 – Building Story v2.1.0

نويسنده : admin | تاريخ : 12:8 - 1 / 9 / 1393

توسعه شهر جزیره ای با City Island 2 – Building Story v2.1.0

اگر به سرمایه گذاری و ساختن شهر علاقه دارید، مطمئنآ عاشق بازی City Island 2 – Building Storyمی شوید. در City Island 2 شما شروع به ساختن خانه ها و رسیدگی به نیازهای شهروندان شهر خود می کنید. برای آنها شغل ایجاد می کنید و ملزومات شادی را برایشان فراهم می کنید. با ساختن خیابانها و مسیرهای پیاده روی، رودخانه ها، خطوط راه آهن، پارک ها، صدها و … در راستای آباد کردن شهر خود بکوشید. این بازی محبوبیت زیادی بین کاربران برای خود ایجاد کرده است و تا به حال بیش از ده میلیون بار دانلود شده است.

 

ویژگی های اصلی بازی City Island 2:
- کیفیت بالای گرافیک
- گیم پلی روان با کارهای چالش برانگیز، پاداش و دستاوردهای
- ساخت و تزئین جزیره زیبا با بیش از ...


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: City Island 2, Building Story v2, 1, 0 android game, free download City Island 2 - Building Story v2, 1, 0, بازي City Island 2 - Building Story v2, 1, 0 اندرويد, بازي اندرويد, بازي اندرويدي City Island 2 - Building Story v2, 1, 0, بازی توسعه شهر اندروید, بازی شهر سازی اندروید, بازی ماجرایی اندروید, دانلود بازي City Island 2 - Building Story v2, 1, 0 براي galaxy s5, دانلود بازي جديد City Island 2 - Building Story v2, 1, 0 براي گلکسي S5, دانلود بازي جديد اندرويد,

نرم افزار امنیت اینترنت آویرا - Avira Internet Security Suite 2014 v14

نويسنده : admin | تاريخ : 15:55 - 28 / 8 / 1393

دانلود نرم افزار امنیت اینترنت آویرا

Avira Internet Security Suite 2014 v14

 

 

 

با معرفی آنتی ویروس رایگان Avira در سایت های ایرانی، بسیاری از کاربران از این آنتی ویروس قدرتمند استفاده میکنند.

 

یکی دیگر از نرم افزارهای امنیتی آویرا یعنی Avira Internet Security با اینکه قدرت بالایی در تامین امنیت سیستم دارد، اما کمتر مورد توجه کاربران است. دلیل این موضوع، عدم معرفی آن در سایت های ایرانی و همچنین مشکلات رجیستر کردن آن است.

 

خبر خوب اینکه در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، جدید ترین نسخه از این نرم افزار امنیتی را به همراه راهنمای فارسی فعال سازی آن برای شما آماده کرده ایم.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود نرم افزار, نرم افزار امنیت اینترنت, دانلود فایروال, دانلود نرم افزار ضد جاسوسی, دانلود نرم افزار شناسایی سایت های آلوده, دانلود آنتی اسپم, دانلود آنتی هک, دانلود نرم افزار اینترنت سکیوریتی, دانلود Internet Security, دانلود نرم افزار امنیت اینترنت آویرا, دانلود Avira Internet Security Suite, ,

دیکشنری و مترجم لینگوس، به همراه بهترین واژه نامه های انگلیسی و فارسی - Lingoes 2.9

نويسنده : admin | تاريخ : 15:51 - 28 / 8 / 1393

دانلود دیکشنری و مترجم لینگوس، به همراه بهترین واژه نامه های انگلیسی و فارسی

Lingoes 2.9

 

 

 

 

نرم افزار دیکشنری و مترجم لینگوس (Lingoes) با امکانات خوبی که دارد جزو بهترین و محبوب ترین دیکشنری های کامپیوتری است. این نرم افزار هرچند به اندازه Babylon معروف نیست، ولی از نظر امکانات ترجمه کاملا با آن رقابت میکند.

 

محیط و پنجره نرم افزار Lingoes تقریبا شبیه به بابیلون است. وقتی که شما به دنبال ترجمه کلمه ای در این نرم افزار میگردید، ترجمه های مختلف از واژه نامه های گوناگون را ارائه میکند. علاوه بر این اگر به اینترنت متصل باشید امکان ارائه ترجمه از واژه نامه های آنلاین را نیز دارد.

 

امکان تلفظ، تصحیح اشتباهات تایپی، و نمایش واژه های مشابه، از سایر امکانات دیکشنری Lingoes است.

 

در این مطلب، جدیدترین نسخه این دیکشنری به همراه این واژه نامه ها ارائه شده است:

- دو واژه نامه انگلیسی به فارسی

- یک واژه نامه فارسی به انگلیسی

- دو واژه نامه انگلیسی به انگلیسی

 

کافیست بعد از نصب نرم افزار، هر کدام از واژه نامه های دلخواه خود را نیز نصب کنید تا در هنگام ترجمه، از منابع آنها نیز استفاده و نمایش داده شود.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود دیکشنری, دانلود مترجم متن, دانلود نرم افزار ترجمه متن, دانلود نرم افزار, نرم افزار ترجمه انگلیسی به فارسی, نرم افزار ترجمه فارسی به انگلیسی, دانلود نرم افزار مترجم متن, دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی, دانلود لینگوس, دانلود نرم افزار لینگوس, دانلود دیکشنری لینگوس, دانلود Lingoes, دانلود دیکشنری Lingoes, ,

بازی Angry Birds Star Wars II 1.5.1 + Angry Birds Star Wars 1.5.0 برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 15:38 - 27 / 8 / 1393


soft98Angry Birds Star Wars II این بازی جدید از سری بازی های پرندگان خشمگین با همان Angry Birds شما مانند فیلم جنگ ستارگان خواهید بازی کرد به صورتی که در این بازی پزندگان با شکل و شمایل جدیدی ظاهر میشوند و با پوشیدن عبایی مشکی و یا در رنگهایی دیگر با سلاحهای جدیدی درون بازی که تا به حال در سری های قبلی این بازی ندیده اید شاهد خواهیم یود. در این بازی شما با تفنگ های لیزری عجیب و غریب امپراتوریهای ساخته شده توسط خوک های بد بازی را نابود میسازید که این نابودی با انفجاری مهیب همراه است که بازی زیبایی را برای شما به عرضه میزارد.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی angry birds star wars برای pc, دانلود بازی angry birds star wars, کرک بازی angry birds star wars, آپدیت بازی angry birds star wars, آخرین نسخه بازی angry birds star wars, جدیدترین نسخه بازی angry birds star wars, جدیدترین آپدیت بازی angry birds star wars, دانلود کرک بازی angry birds star wars, دانلود بازی angry birds star wars برای pc, دانلود angry birds star wars,

اجرای بازیهای آتاری با بهترین کیفیت

نويسنده : admin | تاريخ : 15:36 - 27 / 8 / 1393

 

soft98شما با کمک امولاتور Stella 4.1.1 قادر خواهید بود تا تمامی بازیهای کنسول Atari 2600 را با بهترین کیفیت اجرا کرده و لذت ببرید.Atari 2600 کنسول بازی قدیمی که خیلی از ماها با آن خاطره داریم, در سال 1977 معرفی شد و در ابتدای دهه ی 80 به پرطرفدارین سیستم بازیهای خانگی تبدیل شد.

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود Stella, برنامه Stella, نرم افزار Stella, اجرای بازیهای آتاری با بهترین کیفیت, نرم افزار اجرای بازیهای آتاری با بهترین کیفیت, برنامه اجرای بازیهای آتاری با بهترین کیفیت, آخرین ورژن Stella, آخرین نسخه Stella, جدیدترین ورژن Stella, جدیدترین نسخه Stella, دانلود برنامه Stella, دانلود نرم افزار Stella,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد