دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PS3
دانلود رایگان نرم افزار

دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PS3

نويسنده : admin | تاريخ : 17:10 - 1 / 3 / 1392

Resident Evil: Revelations – شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

Resident Evil Revelations PS3-ANTiDOTE

 

RERevelations ps3 cover small دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PS3

 

 

گرافیک HD، این بازی را بسیار زیبا کرده و در نوع خودش جالب توجه به نظر می رسد. مدل شخصیت ها از نو طراحی شده اند و چندظلعی های (Polygon) بیشتری در آن ها به کار رفته اند. البته این موضوع در میان پرده های بازی دیده نمی شود و ضعف طراحی در این قسمت ها به خوبی دیده می شود. بافت های بازی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. فضای داخلی کشتی SS Queen Zenobia خوب طراحی شده و دارای جزئیات قابل قبولی است. در Revelations گیم پلی واقعاً عالی است و می توان آن را با هر دو آنالوگ بازی کرد. در حالیکه قسمت کمی از بازی به نمایش درآمد، همه جذب فضاسازی های آن شدند، چون تجربه ای بسیار بهتر از نسخه ۳DS به همراه داشت.

برای این نسخه یک بخش جدید به نام Raid Mode نیز طراحی شده که به نوعی قسمتی جدید برای Mercenaries به حساب می آید و بازیکنان می توانند آن را به صورت تک نفره و یا Co-op آنلاین بازی کنند. در این بخش بازیکنان در موج های مختلف با دشمنان روبرو می شوند و در فواصل بین هر نوبت باید سلاح های خود را تقویت کنند. شخصیت های خوبی برای این قسمت طراحی شده اند که در بین آن ها هانک (Hunk) نیز دیده می شود. به نظر می رسد که دوستداران نسخه های کلاسیک از این بازی راضی خواهند بود. شاید بتوان Revelations را یکی از نسخه های موفق RE در این چند سال نامید.

 

تصاویر محیط بازی :

Resident Evil Revelations S2 s دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PS3 Resident Evil Revelations S1 s دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PS3

Resident Evil Revelations S4 s دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PS3 Resident Evil Revelations S3 s دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PS3

Resident Evil Revelations S6 s دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PS3 Resident Evil Revelations S5 s دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PS3

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. 

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه ROGERO CFW 4.30 v2.05 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

 

caution دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PS3 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PS3دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۲ :   Embedupload    Direct Link


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود Resident Evil: Revelations برای Ps3, ,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد