دانلود بازی Reus برای PC
دانلود رایگان نرم افزار

دانلود بازی Reus برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:25 - 1 / 3 / 1392

در بازی Reus، شما کنترل موجودات عظیم الجثه ای که به شما در شکل دهی سیاره ی مورد نظر شما کمک می کنند را در دست خواهید گرفت. شما می توانید کوه ها، اقیانوس ها، جنگل ها و … را ایجاد کنید. سیاره ی خود را با گیاهان، معادن و حیات وحش غنی نمایید. تنها یک چیز بر روی سیاره ی شما است که شما حق کنترل آن را ندارید: انسان ها! با تمام خوبی ها و بدی هایشان! شما می توانید دنیای آن ها را زینت ببخشید، اما در مورد خواسته های آن ها چنین نیست. نیازهای آن ها را مهیا کنید و آن ها می توانند رشد کنند. به آن ها بیش از حد اگر لطف کنید، آن ها حریص شده و بیشتر می خواهند! برای دانلود این بازی که جزو بازی های فکری-معمایی می باشد می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

Reus PC-VACE

 

Reus Pc Cover Small دانلود بازی Reus برای PC

 

 

source دانلود بازی Reus برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که برای اجرای بازی نیاز به پیش نیازهای بازی با نام های Microsoft XNA Framework Redistributable 4.0 و همچنین Microsoft .NET Framework 4 دارید. برای نصب این پیش نیازها می توانید به فولدر Redist در فولدر بازی خود مراجعه نمایید.

 

caution دانلود بازی Reus برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Reus برای PC دانلود:    Embedupload    Direct Link

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی رئوس برای کامپیوتر,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد