دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing برای PC
دانلود رایگان نرم افزار

دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:27 - 2 / 3 / 1392

اگر با موجودات افسانه ای مانند گرگ نماها، خون آشام ها، ارواح و… آشنایی داشته باشید، حتماً شکارچی قدیمی این موجودات که آبراهام ون هلسینگ (Abraham Van Helsing) نام دارد را نیز می شناسید. برای او مبارزه با دراکولا یا یک گرگ نما تفاوتی ندارد. ون هلسینگ دارای قدرت ها و تجهیزات منحصر به فردی است که همیشه به او در این مبارزات کمک می کنند. استودیوی NeocoreGames مدتی است که در حال ساخت بازی ای بر اساس این شخصیت است. The Incredible Adventures of Van Helsing یک بازی Hack and Slash مانند God of War یا Castlevania نیست، بلکه یک عنوان نقش آفرینی به سبک Diablo و Torchlight است. بخش داستانی بازی دارای ۳ بخش مختلف است که بازیکنان بین آن ها در گردش خواهند بود و شهرها، ساختمان ها و مأموریت های گوناگونی را پشت سر خواهند گذاشت. در این بین، باید با موجودات بسیار قدرتمندی مبارزه کنید که برای پیروزی بر آن ها باید کارهای زیادی انجام دهید تا بسیار قوی شوید. هر چقدر که دشمنان را از بین ببرید، Level Up خواهید شد و به نیروهای فراوانی دسترسی پیدا می کنید. سیستم ارتقاء قدرت ها به صورت درختی است و شما می توانید هر کدام را که دوست دارید، برای شخصیت خود انتخاب کنید. هر بار که کسی را می کشید، آیتم هایی را بدست می آورید که می توانید آن ها را در زمان مبارزه ها فعال کنید.

The Incredible Adventures of Van Helsing PC-RELOADED

 

Van Helsing pc cover دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing برای PC

 

 

یکی از آن ها گلوله های نقره ای هستند که برای کشتن گرگ نماها بسیار به کار می آیند. داستان بازی در سرزمینی به نام Borgovia رخ می دهد و ون هلسینگ به همراه یک روح که کاتالینا (Katalina) نام دارد از راه می رسد. کاتالینا تنها یک همراه معمولی نیست و می تواند در زمان مبارزه ها تأثیرگذار باشد و به نوعی نقش حیوان خانگی را دارد. می تواند از دور به دشمنان حمله کند و همچنین می تواند نقش یک پشتیبان را داشته باشد، اما شما می توانید قدرت هایش را شخصی سازی و حتی او را Level Up کنید. به تازگی برخی از بازیکنان توانسته اند که قسمت کوچکی از بخش اول TIAoVH را تجربه کنند که خیلی ها را نا امید کرد. در این قسمت باید با گروهی از گرگ ها و دزدان مبارزه می کردید و پس از مدتی نیز Droveها به آن ها اضافه می شدند.

محیط های بازی چندان پرجزئیات نیستند و خشک به نظر می رسند و موجودات افسانه ای نیز چندان دلچسب به نظر نمی رسند. شما در طول بازی از کنار روستایی ها عبور می کنید و به آن ها کمک خواهید کرد. در اولین شهری که به آن می رسید، مأموریت پیدا می کنید که با یک گرگ نما مبارزه کنید و از مردم آن شهر دفاع کنید. محیط ها در این قسمت خیلی جالب به صورت Supernatural طراحی شده بودند. بعد از اینکه توانستید گرگ نمای تا دندان مسلح را از بین ببرید، به دنیای رویاها که The Ink نام دارد، خواهید رفت. در آنجا باید چیزی را نابود کنید که این هیولاها را به سرزمین های مختلف می فرستد. با به نمایش این قسمت، دموی قابل بازی این عنوان به پایان رسید، اما به نظر می رسد که TIAoVH یک بازی جالب توجه در سبک نقش آفرینی باشد. سازندگان گفته اند که اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر می کنند، پس باید منتظر نمایش های دیگری از آن باشیم.

منبع توضیحات : وبلاگ بازیون

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windows XP, Vista, Windows 7, Windows 8
Processor:Dual Core CPU 2.0 GHz
Memory:1 GB RAM
Graphics:Nvidia 8800 GT, Intel HD4000 or AMD HD3850
DirectX®:9.0c
Hard Drive:20 GB HD space
Sound:DirectX 9.0c compatible sound card

 

سیستم پیشنهادی:

OS:Windows XP, Vista, Windows 7, Windows 8
Processor:Quad Core CPU 2.0 GHz
Memory:2 GB RAM
Graphics:Nvidia 275 GTX or AMD HD5770
DirectX®:9.0c
Hard Drive:20 GB HD space
Sound:DirectX 9.0c compatible sound card

 

تصاویری از محیط بازی:

Van Helsing screenshots 01 small دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing برای PC Van Helsing screenshots 02 small دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing برای PC

Van Helsing screenshots 03 small دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing برای PC Van Helsing screenshots 04 small دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing برای PC

Van Helsing screenshots 05 small دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing برای PC Van Helsing screenshots 06 small دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing برای PC

 

source دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Direct Link 2    Direct Link


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی The Incredible Adventures of Van,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد