WinReducer 8.1 v0.99.4 + 8 v1.02 Final ساخت دیسک نصب سفارشی ویندوز 8 و 8.1
دانلود رایگان نرم افزار

WinReducer 8.1 v0.99.4 + 8 v1.02 Final ساخت دیسک نصب سفارشی ویندوز 8 و 8.1

نويسنده : admin | تاريخ : 21:44 - 5 / 10 / 1392

WinReducer


WinReducer 8.1
همانطور که میدانید مراحل نصب ویندوز 8 همانند نسخه قدیمی این سیستم عامل یعنی ویندوز 7 در حالت پیش فرض به صورت خودکار اعمال می شوند و راهی برای تغییر و سفارشی سازی آن ها به صورت دلخواه وجود ندارد. اما اگر دوست دارید به صورت کامل نسخه های نصب شده را سفارشی سازی کنید میتوانید از برنامه رایگان WinReducer استفاده کنید .

توضیحات :

با اجرای نرم افزار شما با پیغام خطایی روبرو میشوید که این پیغام به شما میگوید که باید به طور دستی ابزارهای خاصی که WinReducer برای اجرا نیاز دارد را دانلود کنید که باید بر روی OK کلیک کنید و سپس روی لینک های ظاهر شده کلیک کنید تا نرم افزارهای خاص مورد نیاز WinReducer را دانلود کنید .

بعد از انجام کارهای گفته شده، محتویات دیسک نصب ویندوز 8 را روی یک پوشه در هارد دیسک خود کپی کنید و نرم افزار WinReducer را به آدرس این پوشه پیوند دهید. بعد از پیوند دادن نرم افزار WinReducer به فایل های نصب ویندوز 8 ، ویرایشی از ویندوز 8 را که استفاده میکنید انتخاب کرده و بر روی دکمه Mount کلیک کنید، بعد از این کار نرم افزار WinReducer به صورت خودکار فایل های نصب ویندوز 8 را خوانده و شما می توانید کار خود را با آن آغاز کنید .






 

 

پسورد فايل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تايپ کنيد )

 

  ( 4.6/5 )

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندي : <-CategoryName->


آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد