Windows Hotfix Downloader 5.8 دانلود آپدیت های ویندوز و آفیس
دانلود رایگان نرم افزار

Windows Hotfix Downloader 5.8 دانلود آپدیت های ویندوز و آفیس

نويسنده : admin | تاريخ : 16:34 - 11 / 11 / 1392

Windows Hotfix Downloader.jpg
Windows Hotfix Downloader 5.8 مایکروسافت معمولا به طور منظم آپدیت هایی را با عنوان هات فیکس (Hotfix) برای ویندوز منتشر میکند که کار این آپدیت ها این است که آخرین بسته های امنیتی را روی ویندوز نصب می کنند و مشکلات قبلی را برطرف می نمایند. اما آپدیت آنلاین ویندوز، برای نسخه های کپی که معمولا ما از آنها استفاده میکنیم با محدویدت هایی همراه است. نرم افزار Windows Hotfix Downloader نام ابزار کم حجم و مفیدی است که قادر است شما را از آخرین آپدیت های ارائه شده برای ویندوز و آفیس مطلع کرده و آنها را برای شما دانلود کند. فایل هایی که این نرم افزار دانلود میکند به صورت آپدیت آفلاین است و شما میتوانید آنها را ذخیره کنید و در صورت نصب مجدد ویندوز بدون نیاز به دانلود مجدد آنها برای آپدیت ویندوز و آفیس خود از آن استفاده نمایید .
 

توضیحات :
  • این نرم افزار قادر است آپدیت های آفلاین را برای Windows 8, Windows 7, Windows Vista, XP / Office 2010, 2013 و 8.1 دریافت کند .
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود Windows Hotfix Downloader, برنامه Windows Hotfix Downloader, دانلود آپدیت های ویندوز و آفیس, نرم افزار Windows Hotfix Downloader, آخرین ورژن Windows Hotfix Downloader, آخرین نسخه Windows Hotfix Downloader, جدیدترین ورژن Windows Hotfix Downloader, جدیدترین نسخه Windows Hotfix Downloader, دانلود برنامه Windows Hotfix Downloader, دانلود نرم افزار Windows Hotfix Downloader, Windows Hotfix Downloader,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد