دانلود Fractal Combat – بازی جنگ هوایی اندروید
دانلود رایگان نرم افزار

دانلود Fractal Combat – بازی جنگ هوایی اندروید

نويسنده : admin | تاريخ : 20:56 - 8 / 4 / 1393

Fractal Combat از بازی های پر هیجان در سبک اکشن و شبیه ساز پرواز سیستم عامل اندروید محسوب می شود که در سال 2014 توسط Oyatsukai Games انتشار یافته است. سفینه فضایی خود را برای گشت و گذار در فضای بیکران و بی نهایت بازی خریداری کنید و سپس وارد محیطی پر از عجایب و سیارک هایی شوید که دور و برتان را فرا گرفته اند و بر فراز آن ها پرواز خواهید کرد.

Fractal Combat دانلود Fractal Combat   بازی جنگ هوایی اندروید

امکان پرواز در بیش از 7 سیاره بزرگ در بازی Fractal Combat وجود دارد و با کسب امتیاز در هر یک از آن ها می توانید سفینه تان را Upgrade کنید و با سرعت و قدرت بیشتری به نابودی دشمنان مشغول شوید. با توجه به این که در فضا حرکت می کنید، با موجودات خطرناک و بیگانه ای مواجه می شوید که قصد نابودیتان را دارند و با روش های گوناگونی به سمت شما حمله ور می شوند و باید قدرت دفاع از خود را حتما داشته باشید.

 

تجهیزات پیشرفته ای را بر روی سفینه مجهز کنید و از جدید ترین تکنولوژی روز برای ارتقاء اجزای آن کمک بگیرید تا در مبارزات با مشکل خاصی مواجه نشوید. Achievments یا همان دست آورد های Fractal Combat یکی از جالب ترین بخش های آن می باشد و پس از انجام ماموریت خاصی که در قسمت مربوطه نوشته شده است، مجموعه خود را تکمیل می کنید و آن را با سایر افراد به اشتراک می گذارید. بعد از رکورد، امکان ثبت آن در Leaderboard آنلاین سرور هم وجود خواهید داشت و همین امر باعث ایجاد رقابت در بین بازیکنان می شود. گرافیک و محیط سه بعدی بازی Fractal Combat یکی از ویژگی های بارز به حساب می آید و با جلوه های صوتی و تصویری بسیار زیبایی که دارد، این بازی را به یک عنوان منحصر به فرد در بین آثار هم سبک تبدیل کرده است.

حجم فایل : 41.30 مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه 4.0.3 یا بالاتر

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی اندروید, دانلود بازی جنگی, دانلود بازی باکیفیت, دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی اندروید بدون دیتا, ,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد