دانلود Toxic Bunny HD – بازی خرگوش زبل
دانلود رایگان نرم افزار

دانلود Toxic Bunny HD – بازی خرگوش زبل

نويسنده : admin | تاريخ : 21:1 - 8 / 4 / 1393

Toxic Bunny HD نسخه بازسازی شده از بازی قدیمی خرگوش زبل توسط کمپانی Celestial Games می باشد که اولین نسخه آن در سال 1996 برای سیستم عامل Dos منتشر شد. خرگوشی که هدایت او را در بازی بر عهده می گیرید، عاشق کافه است و با اسلحه ای که در دست دارد، به مبارزه با موجودات عجیب جنگل مشغول می شود و شما هم باید او را در این مسیر دشوار همراهی کنید.

Toxic Bunny HD دانلود Toxic Bunny HD   بازی خرگوش زبل

برای کسب انرژی در بازی Toxic Bunny HD همیشه باید مواد مورد نیاز مخصوص تهیه کافه را داشته باشید یا به دست آورید، در غیر این صورت امکان ادمه دادن از بازیکن سلب می شود و مجبور به شروع بازی از بخش اول خواهید بود. تنها یک نوع اسلحه در دست خرگوش زبل نخواهید دید، بلکه از سلاح های بسیار بزرگی همانند پرتاب کننده همستر و حیوانات کوچک برای نابودسازی دشمنان و پیشروی در مراحل کمک خواهید گرفت.

 

اتفاقات مرموزی در جنگل رخ داده است و جان ساکنان و دوستانتان به خطر افتاده است و باید وظیفه خود را به عنوان مدافع جنگل به انجام برسانید و باری دیگر نظم و آرامش را برگردانید. به خاطر این که از موتور Unity برای طراحی Toxic Bunny HD استفاده شده است، گرافیک بسیار خوبی را در مراحل و انیمیشن های کوتاهی که در طول هر مرحله وجود دارند، مشاهده خواهید کرد و از زمین تا آسمان با نسخه قدیمی تفاوت پیدا کرده است. بیش از 100 مرحله خاطره انگیز در بازی Toxic Bunny HD قرار داده شده اند و اکثریت آن ها بر اساس داستانیست که در ورژن قدیمی شاهد آن بودیم و حال با کیفیت بسیار بالاتری می توانید آن ها را تجربه کنید. صداگذاری بازی نیز تا حد بسیار خوبی بهبود یافته است و در کنار گیم پلی عالی و روانی که دارد، خاطرات گذشته را زنده می کند و بازیکنان را به بیش از 18 سال پیش می برد.

حجم فایل : 192.13 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بهترین بازی های دخترانه برای کامپیوتر, بازی مرحله ای و ماجرایی, دانلود بازی خرگوش زبل, دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر, دانلود بازی باکیفت و کم حجم,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد