دانلود Zombie Hell – بازی جهنم زامبی اندروید
دانلود رایگان نرم افزار

دانلود Zombie Hell – بازی جهنم زامبی اندروید

نويسنده : admin | تاريخ : 21:4 - 8 / 4 / 1393

Zombie Hell عنوان بازی پر هیجانی از شرکت Luandun Games مخصوص سیستم عامل اندروید طراحی و عرضه شده است و یک محیط پر از خشونت و دشمنی را به تصویر می کشد. همه افراد و دوستانی که در بازی از قبل ارتباط داشته اید، حال به زامبی یا همان مرده متحرک تبدیل شده اند و به صورت دستی جمعی برای ویروسی کردن شما به سمتتان حمله ور می شوند.

Zombie Hell دانلود Zombie Hell   بازی جهنم زامبی اندروید

با این که انسان های زیادی در سرتاسر جهان به این بیماری خطرناک در بازی Zombie Hell دچار شده اند اما تنها راه مقابله، به قتل رساندن دسته جمعی و از بین بردن عامل بیماری در بین آن هاست تا نسل انسان ها را از خطر انقراض حفظ کنید و در کل دنیا به عنوان یک قهرمان بزرگ و قدرتمند شناخته شوید. تعداد معدودی از افراد در چند نقطه از شهر سالم مانده اند و برای کمک رسانی و دفاع از آن ها نیاز به سرعت عمل دارید.

 

اسلحه مرگبار خود را بردارید، تجهیزات نظامی و حرفه ای برای نبرد را آماده سازید و به جنگ با Zombie ها بروید تا ریشه آن ها را بخشکانید. امکان استفاده از آیتم هایی همانند نارنجک ها یا بمب های دستی در Zombie Hell وجود دارد و در مواقعی که تعداد دشمن بیش از حد می شود و قابل کنترل نیستند، به کمکتان می آیند و بازیکن را از باخت حتمی نجات می دهند. کسب رکورد و امتیاز در این بازی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و پس از کسب آن می توانید در فضای اینترنت، آن را با سایر کاربر ها به اشتراک بگذارید. محیط سه بعدی و جذابی که در بازی Zombie Hell به خوبی طراحی شده است، نسبت به حجم فوق العاده پایینی که دارد، واقعا باور نکردنیست و یکی از شاهکار های گرافیکی اندروید تا کنون به حساب می آید. هر چند تعداد مراحل بالا نیست ولی هیجان را به خوبی احساس خواهید کرد.

حجم فایل : 28.00 مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه 2.3.3 یا بالاتر

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی رایگان اندروید برای تبلت, دانلود رایگان بازی اندروید برای تبلت زامبی, دانلود بازى تبلت, دانلود با ز یها ی تبلت, دانلود با ز ی تبلت, دانلد بازی برای تبلد, بازی های گوشی نوکیا, بازی های دخترانه برای اندروید و تبلت, هک بازی کلش اف کلنز با استفاده از گیم کیلر, بازی تبلت اندروید با هک, دانلود بازی جهنم زامبیها, دانلود بازی زامبی, دانلود, دانلود بازی, دانلود بازی های زیبا, دانلود بازی ترسناک,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد