دانلود BADLAND – بازی سرزمین بد اندروید
دانلود رایگان نرم افزار

دانلود BADLAND – بازی سرزمین بد اندروید

نويسنده : admin | تاريخ : 21:14 - 8 / 4 / 1393

BADLAND یکی از برترین و بهترین عناوین سال از استودیو بازی سازی Frogmind برای سیستم عامل iOS در 2013 بود که پس از مدت ها برای اندروید هم منتشر شده است. از اکثریت وبسایت های منتقد بازی ها نیز امتیاز کامل را دریافت کرده است و نمره بسیار عالی 5/5 از گوگل را به مدت چندین ماه به دوش می کشید که به تازگی به نمره 4.5/5 گوگل تنزل یافته است ولی همچنان یک اثر خارق العاده محسوب می شود.

BADLAND دانلود BADLAND   بازی سرزمین بد اندروید

جوایزی همچون Apple Design Award سال 2013 میلادی در کارنامه بازی BADLAND می درخشد و تا کنون بیش از ده میلیون بار تنها در Googleplay دریافت شده است! داستان بازی در مورد موجود کنجکاو و کوچکیست که شاهد اتفاقات بسیار عجیبی در جنگل و محیط زندگیش می شود و تصمیم می گیرید تا با ماجراجویی، علت این مشکلات را پیگیری کند.

 

عوامل فیزیکی و شیمیایی زیادی بر روی گیاه های مختلفی تاثیر گذاشته است و خطرات زیادی برای موجودات ساکن در جنگل دارد. اما یافتن دلایل این اشکلات در BADLAND به همین راحتی نیست و با توجه به همین پیچیدگی و خلاقیت به یک بازی کم نظیر تبدیل شده است. بیش از 70 مرحله و 80 ماموریت در بخش تک نفره یا همان Singleplayer موجود می باشد که داخل هر یک از آن ها صدها معما گنجانده شده است و ویژگی های مخصوص به خود را دارند. اما بخش Multiplayer و اینترنتی بازی BADLAND جذاب ترین و چالش برانگیز ترین قسمت آن به جساب می آید و با دوستان و سایر کاربران حاضر در اینترنت همراه می شوید تا بیشتر از 21 ماموریت را در جنگل به اتمام برسانید و پاداش خوبی را از این راه عاید خود کنید. اما باید توجه داشته باشید که حداکثر 4 نفر می توانند در بخش مولتی پلیر فعالیت همزمان داشته باشندو ظرفیت سرور ها قادر به پشتیبانی از افراد بالاتری نمی باشد.

حجم فایل ها : 150.55 مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه 2.3.3 یا بالاتر

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم از سرور سایت

دانلود دیتا با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی

محل قرار گیری پوشه دیتا پس از خارج سازی از حالت فشرده : sdcard/Android/obb


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی سرزمین بد, دانلود بازی زیبای سرزمین بد, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی بسیار زیبای سرزمین بد برای اندروید, سرزمین بد, دانلود بازی اندروید, دانلود, دانلود بازی جالب, دانلود بازی کم حجم سرزمین بد,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد