دانلود بازی اسپلینتر سل–Splinter Cell
دانلود رایگان نرم افزار

دانلود بازی اسپلینتر سل–Splinter Cell

نويسنده : admin | تاريخ : 21:4 - 14 / 4 / 1393

Splinter Cell اولین نسخه از مجموعه بازی های اسپلینتر سل از کمپانی معروف Ubisoft برای کامپیوتر و کنسول های نسل ششم است که در سال 2002 انتشار یافته است. شرکت های بزرگی همچون Gameloft هم در طراحی این نسخه از بازی سهیم بودند ولی بعد ها کنار کشیدند و یوبیسافت به تنهایی به توسعه نسخه های جدید این بازی پرداخت و تا کنون هم موفق عمل کرده است.

Splinter Cell دانلود Splinter Cell   بازی اسپلینتر سل

همان طور که می دانید، داستان Sam Fisher از این ورژن آغاز می شود و برای سازمانی به نام Third Echelon کار می کند که زیر مجموعه ای از سازمان امنیت ملی آمریکاست. اما اتفاق بسیار تلخی برای Sam در بازی Splinter Cell اتفاق می افتد، دخترش به طور ناگهانی و مرموزی در یک صانحه رانندگی به قتل می رسد و او تصمیم می گیرد که دیگر برای هیچ سازمانی کار نکند و علل قتل دخترش را پیدا کند.

 

پس از این که تصمیم پرده برداری از کار دشمنان را می گیرید، نیاز به اسلحه و تجهیزات مخصوص به خود را دارید. این تجهیزات در Splinter Cell متشکل از عینکیست که در شب می توانید دشمن را شناسایی کنید و چند سلاح مخصوص که تنها در این بازی مشاهده خواهید کرد. مخفی کاری یا همان سبک Stealth اصلی ترین سبک این بازی به حساب می آید، البته صحنه های خشونت آمیز و اکشن را هم در برخی از مراحل تجربه خواهید کرد که به جذابیت بازی می افزایند و از خشکی و خسته کنندگی آن جلوگیری می کنند. نمرات بسیار درخشان اولین ورژن از بازی Splinter Cell باعث شد تا این عنوان به یک فرانچایز تبدیل شود و هر چند سال یکبار، نسخه جدیدی از آن به دوستداران شخصیت Sam Fisher ارائه گردد. همچنین بهترین بازی سال از دیدگان وبسایت IGN برای Xbox در سال انتشارش شناخته شد و بیشتر از سه میلیون کپی از بازی در سرتاسر جهان به فروش رفت.

حجم فایل : 284.30 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی رایانه ها, بازیهای کامبوتر, دانلود بازی کم حجم وباحال اردک کامپیوتر, دالنولد بازی جنگی جدید برای کامپیوتر, دانلود بازی جدید هیجانی کامپیوتر, دانلود بازی های جدید زیبای دخترانه برای کامپیوتر, دانلود بازی های دخترانه برای پی سی, دانلود بازی جدید, دانلود بازی جدید و رایگان, دانلود بازی جدید با لینک مستقیم, دانلود بازی اسپلینتر سل, دانلود بازی جدید اسپیلینتر سل, دانلود رایگان بازی اسپیلینتر سل, دانلود بازی با لینک مستقیم, دانلود بازی اسپیلینتر سل, اسپیلینتر سل,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد