دانلود بازی گرافیکی بتمن Batman Arkham Origins
دانلود رایگان نرم افزار

دانلود بازی گرافیکی بتمن Batman Arkham Origins

نويسنده : admin | تاريخ : 15:45 - 17 / 4 / 1393

دانلود بازی فوق العاده گرافیکی بتمن

بازی های 2014 اندروید بتمن

با شما هستیم در معرفی نسخه جدید بازی محبوب ” بتمن ” برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی !این بازی را برای اندروید دانلود کنید تا با مفهوم گرافیک اشنا شوید. اگر شما هم با سری فیلم های رویایی ” بتمن ” آشنایی داشته باشید ؛ پیش بینی می کنیم که انتظار یک بازی گرافیکی و نقش آفرینی را داشته باشید ! بله درست حدس زده اید ؛ دقیقاً همینطور است ! با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

ارزش خود را در محافظت شهر گاتهام به عنوان یک شوالیه ی تاریکی اثبات کنید ؛ در بازی Batman Arkham Origins 1.2.1 شما در نقش بتمن ، بایست با دشمنان ، اراذل و شروران شهر مبارزه کنید و امنیت را به شهر بازگردانید ؛ بازی جدید بتمن که از سوی استودیوی NetherRealm طراحی شده است ، یک بازی مبارزه ای با دشمنان در شهر خطرناک گاتهام است ، شما می توانید با پیش بردن مبارزات خود ، مهرات خود را ارتقا داده و با کسب امتیاز و پول های بیشتر ، سلاح ها و وسایل محافظتی بتمن را تا حد بسیاری قدرتمندتر از همیشه کنید. ارتقا دهنده های بزرگی در انتظار بازی شگفت انگیز شما هستند ، با دقت و مهارت بالا می توانید ضمن نابود سازی دشمنان ، جوایز و ابزارهای جدید بسیاری را دریافت کنید و از آنان در جهت نابود سازی مخالفانتان در گاتهام بپردازید. امیدواریم لذت ببرید.

Batman Arkham Origins2

 

Batman Arkham Origins3

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۱۸٫۵ مگابایت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: اندرویدینا, بازی اندروید 4, بازی با کیفیت برای اندروید, بازی شوالیه بتمن, بتمن, بتمن 2014, بهترین بازی های اندروید, دانلود بازی 2014, دانلود بازی فیلم بتمن, دانلود بازی گرافیکی, سایت اندروید فارسروید, فارسروید, فیلم بتمن,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد