دانلود بازی جدید و اکشن تاریکی Dark برای PC
دانلود رایگان نرم افزار

دانلود بازی جدید و اکشن تاریکی Dark برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:22 - 17 / 4 / 1393

 

Dark PC Game – Black Box Version

Dark یا تاریکی بازی جدید با سبکی اکشن و متفاوت بوده که توسط کمپانی Kalypso Media برای PC در سال 2013 میلادی منتشر شده است. شخصیت اصلی بازی تصمیمی سرنوشت ساز و تاثیر گذار برای نجات جامعه ی بشری و برپایی عدالت گرفته است. درست زمانی که ظلم و جنایت به نقطه ی اوج خود رسیده و عدالت در پس تاریکی شب سرنگون شده ,  تنها یک وجود حرف اول را در دنیا می زند و آن خون آشام است. وجودی پلید و خبیث که با شرارت های خود در آشکار و نهان خون انسان های پاک و بی گناه را برای زنده ماندن مانند کفتاری به دندان میکشد. اکنون این فرصت در اختیارتان قرار داده شده تا عدالت را در جامعه تان برقرار کنید و مردم کشورتان را از نابودی نجات دهید. البته راه دشوار و طولانی را در ادامه مسیر در پیش خواهید داشت.

راهی که در آن باید با تمامی خون آشامان مبارزه کنید و برای نابودی آنها حتی از جان خود هم دریغ نکنید. در واقع کار اصلی شما در دل تاریکی ها آغاز خواهد شد. زمانی که خون آشامان پلید برای رسیدن به اهداف شوم خود از مخفیگاه های خود بیرون می آیند. درحالی که مرگی سخت در انتظار آنهاست. عذابی که مقدمه ی کیفر آنها به خاطر کار ها و اعمال گذشته شان است. از جمله ویژگی های زیبای این بازی میتوان به گرافیک خوب و البته ماجرای زیبا , سرگرم کننده و جذاب آن اشاره کرد که درواقع پیکره ی اصلی بازی را می سازند و می تواند هر گیمری را ساعت ها سرگرم کند و تمامی ذهن ها را برای یافتن راز بازی و رسیدن به نتیجه ی تصمیم بزرگ , درگیر خود کند. پس فرصت را از دست ندهید و از همین حالا برای نابودی خون آشامان شرور دست به کار شوید و برای برقراری عدالت که هدف اصلی شخصیت اصلی بازی Dark بوده , وارد دنیایی جدید و پر از خشم و نفرت شوید !

dvd دانلود بازی جدید و اکشن تاریکی Dark برای PCهم اکنون می توانید نسخه ی کامل ( FLT ) این بازی جذاب را در فالب دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه فری گیمز با قیمت 5500 تومان سفارش داده و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا کلیک کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP SP2
Processor : 2.0 GHz Dual Core
Memory : 2 GB RAM
Graphics : NVIDIA GeForce 9600 GT / ATI Radeon HD 4670 / Intel HD Graphics 4000, with 512 MB dedicated RAM
Hard Drive : 5 GB HD space
Sound : DirectX compatible sound card

حجم فایل ها : 2.1 گیگابایت

تصویری از محیط بازی (1)

تصویری از محیط بازی (2)

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک های دانلود : ( لینک های مستقیم تا پایان تاریخ 92/6/29 فعال هستند و پس از این تاریخ غیر فعال خواهند شد )

دانلود پارت 1 : Indirect Link – Direct Link

دانلود پارت 2 : Indirect Link – Direct Link 

آموزش نصب :

پس از دانلود , تمامی پارت ها را در کنار هم قرار داده و پوشه ی بازی را با استفاده از نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. پس از انجام این مرحله , فایل Dark.iso را به همین ترتیب و با همین نرم افزار از حالت Iso خارج کنید. سپس فایل Setup ظاهر شده در همان صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. فایل های آپدیت بازی در پوشه ی Redist قرار داده شده که پس از اتمام مراحل قبلی , می توانید آن ها را نیز نصب کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی جدید PC+ دانلود بازی جدید pc, دانلود بازی کامپیوتر پر حجم, بازی اکشن جدید, دانلود بازی های پر حجم کامپیوتر, بازیهای جدید pc, دانلود بازی کامپیوتری پر حجم, دانلود بازی های جدید پر حجم, دانلود بازی های پرحجم برای کامپیوتر, دانلود بازی پرحجم برای کامپیوتر, ,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد