دانلود بازی سفینه جنگنده –Zeit 2
دانلود رایگان نرم افزار

دانلود بازی سفینه جنگنده –Zeit 2

نويسنده : admin | تاريخ : 15:21 - 18 / 4 / 1393

Zeit 2 از جمله بازی های دو بعدی شرکت Ubisoft در سبک Arcade و Shoot’em Up برای کامپیوتر است که در سال 2011 عرضه شده و عنوان نسبتا موفقی به حساب می آید. در این بازی باید به سفر زمان بروید و خود را به کهکشان های دیگری برسانید تا از نابودی نسل انسان ها جلوگیری کنید. دشمنان را به مرور زمان شناسایی کنید و با اسلحه های فوق پیشرفته ای که روی سفینه کار گذاشته شده اند، آن ها را به نابودی بکشید.

Zeit 2 دانلود Zeit 2   بازی سفینه جنگنده

جذاب ترین بخشی که در بازی Zeit 2 وجود دارد، شخصی سازی سفینه فضاییتان می باشد که به کمک آن هر کاری را ممکن می سازید و ماموریت های مختلفی را با آن به انجام می رسانید. در هر مرحله از بازی، امتیاز جمع آوری کنید تا بهترین آیتم ها را بر روی سفینه پیاده سازی کنید و بتوانید از پس دشمنان سرسخت و بسیار قوی در مراحل بالاتر بر آیید.

 

بیشتر از 6 نوع گیم ماد برای تجربه فضا از ظوار متعدد برای کاربر قرار داده شده اند و بر طبق میل خود می توانید وارد یکی از این بخش ها شوید و به بازی بپردازید. Score Attack یکی از این ماد های Zeit 2 محسوب می شود که در آن تنها کسب امتیاز ملاک برای راه یابی به بخش بعدی می باشد و نیاز به نابودی دشمنان بسیار زیادی دارید تا رکورد های قبلی را بشکنید و دست آورد های جدیدی را نسیب خود کنید. Survival از دیگر قسمت های بازی Zeit 2 است، در این بخش تنها برای زنده ماندن از دست دشمنان فضایی و سفینه هایی که به سمتتان هجوم می آورند، تلاش خواهید کرد و فقط باید از دست آن ها فرار کنید. البته از بین بردن آن ها هم می تواند برای زنده ماندن هر چه بیشترتان کمک کند. گرافیگ و گیم پلی این نسخه از بازی در حد متوسطی قرار دارد و نمره 7/10 را از وبسایت IGN دریافت نموده است.

حجم فایل : 273.67 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: باریهای که در کامیوتر با دسته میتوان بازی کرد, دانلود بازی رایگان انلاین, دانلود بازی کم حجم تفنگی کامپیوتر, دانلود بازی سفینه جنگنده, دانلود بازی جنگی کمحجم برای کامپیوتر, دانلود بازی جنگی واکشن, دانلود بازی جنگی و تفنگی, دانلود بازی اول شخص قدیمی برای pc, بازی کامپیتری تفنگی رایگان, دانلود رایگان بازی های کامپیوتری زیبا وجذاب دخترانه, ,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد