دانلود بازی پنالتی زنی اندروید – Perfect Kick
دانلود رایگان نرم افزار

دانلود بازی پنالتی زنی اندروید – Perfect Kick

نويسنده : admin | تاريخ : 15:23 - 18 / 4 / 1393

Perfect Kick نام یکی از بازی های پرطرفداری از شرکت Gamegou Limited در سبک فوتبالی برای اندروید می باشد که تا کنون بیش از ده میلیون بار دانلود شده است. تیم مورد علاقه خود را از بین 41 تیم منتخب کشوری بازی انتخاب نمایید تا وارد میدان فوتبال شوید و شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنید. پنالتی بزنید و امتیاز کسب کنید تا سایر رقیبان را پشت سر بگذارید و قهرمان شوید.

Perfect Kick دانلود Perfect Kick   بازی پنالتی زنی اندروید

نحوه ضربه زدن در بازی Perfect Kick بسیار آسان است و تنها با یک انگشت دست انجام می گیرد و توپ به سمت دروازه توسط بازیکنتان شلیک می شود. گل شدن این توپ ها تا حدودی به شانس و اقبال بازیکن بستگی دارد اما کسب مهارت در ضربه زنی هم در اولویت های اولیه می باشد و هر چه قدر که این بازی را تجربه کنید، مهارت بیشتری را در این زمینه کسب می کنید و می توانید به مسابقات بعدی راه پیدا کنید.

 

حتی جایگان خود را به عنوان دروازه بان یا شوتزن می توانید انتخاب کنید و بازیکن مورد علاقه تان را شخصی سازی کنید، به طوری که ظاهر او تغییر کند و بهتر از قبل شود. لباس ورزشی مناسب در Perfect Kick تهیه کنید، هم چنین کفش و سایر چیز های مورد نیاز یک بازیکن را تهیه نمایید تا بعد ها از این نظر مشکلی به وجود نیاید و به راحتی مسابقه دهید. محیط بازی به صورت فانتزی و انیمیشن گونه طراحی شده است و از جلوه های ویژه بسیاری برای بهتر شدن کیفیت آن کمک گرفته شده است. بازی Perfect Kick با نمره بسیار عالی 4.5/5 وبسایت Googleplay توانسته خود را به عنوان برترین عنوان پنالتی زنی به صورت Real-time به اثبات برساند و روزانه بیش از چند صد هزار نفر آن را چه به صورت آنلاین یا همان Multiplayer و چه به صورت آفلاین و در برابر هوش مصنوعی تجربه می کنند.

حجم فایل : 45.34 مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه 2.2 یا بالاتر

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی های جالب تبلت برای اندروید, بازیهای دختران بد برای اندروید, بازیهای باربی اندروید برای تبلت, بازی کلاش اف کلانس انواع لول ها, بازی های ترسناک دخترانه برای تبلت, بازی جالب برای تبلت, بازی باربی برای گوشی اندروید, بازی اندروید2و4, بازی های رایگان ارایشی برای تب لت, نسخه هک شده کلاش اوف کلانس, ,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد