دانلود بازی مبارزان جنجالی–Brawl Busters
دانلود رایگان نرم افزار

دانلود بازی مبارزان جنجالی–Brawl Busters

نويسنده : admin | تاريخ : 15:25 - 18 / 4 / 1393

Brawl Busters یک بازی هیجان انگیز در سبک شوتر سوم شخص با محیطی فانتزی و نسبتا طنز آمیز است که در سال 2011 به دست Rock Hippo Productions منتشر شده است. مبارز مورد علاقه خود را از بین چندین کاراکتر بازی انتخاب کنید تا به یکی از Map ها وارد شوید و یک مبارزه تمام عیار را تجربه کنید. اسلحه و تجهیزات خود را با کسب امتیاز خریداری کنید تا افراد بیشتری را نابود سازید.

Brawl Busters دانلود Brawl Busters   بازی مبارزان جنجالی

شخصیت هایی همچون Firefighter, Boxer, Rocker و Blitzer در بازی Brawl Busters وجود دارند و هر یک از آن ها دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند و باید نسبت به توانایی هایتان، یکی از آن ها را برگزینید. امکان شخصی سازی یا همان Customize نیز برای هر فرد در این بازی قرار داده شده است. قیافه و لباس کاراکترتان را تغییر دهید و با سلاح های جدیدی به جنگ با دشمنان بروید.

 

به صورت آنلاین تا حداکثر 16 نفر داخل یک نقشه به مبارزه بپردازید، حال این تعداد نفرات می توانند به صورت گروهی یا تکی باشند که بستگی به Game Mode خواهد داشت. بیشتر بر روی قسمت Multiplayer عنوان Brawl Busters کار شده است و تمامی جوانب برای افزایش جذابیت یک بازی گروهی و تیمی در نظر گرفته شده است. نقشه های مخصوصی هم در این بازی طراحی شده اند که آیتم های جالبی برای جمع آوری دارند و پس از برداشتن این آیتم ها می توانید دشمن را در بهترین شرایط از بین ببرید و در قسمت امتیازبندی نفر اول شوید. XP یا تجربه ای به ازای هر نبردی که در بازی Brawl Busters انجام می دهید، به شما تعلق می گیرد و در نهایت این تجربیات باعث افزایش سطح (Level Up) مبارز می شوند. گرافیک و گیم پلی بسیار خوبی برای این بازی ساخته شده است تا یک عنوان شوتر پر از هیجان و به یادماندنی باشد.

حجم فایل : 232.14 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده

توجه :

اکثریت قسمت های این بازی به صورت آنلاین می باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید از سایت سرزمین رایانه, دانلود بازی کامپیوتری جدید جنگی, سایت بازی های کامپیوتری سال2006, دانلود بازی های کم حجم تفنگی, دانلود بازی sniperelite, معرفی بازیهای تریلی در جاره های کشور, بازیهای کمحجم اینترنتی, بازیهای پر هیجان اول شخص برای کامپیوتر, بازی های اکشن کامپیوتری 2013, باز ی برای کامپیوتر, ,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد