دانلود Gomo – بازی معمای گومو
دانلود رایگان نرم افزار

دانلود Gomo – بازی معمای گومو

نويسنده : admin | تاريخ : 12:3 - 20 / 4 / 1393

Gomo نام بازی سرگرم کننده ای در سبک فکری و معمایی برای ویندوز است که در سال 2013 توسط Daedalic Entertainment بر روی شبکه معروف Steam انتشار یافته است. داستان اصلی بازی از جایی شروع می شود که دوست صمیمتان Dingo به دست موجودات فضایی و بیگانگان اسیر شده و این وظیفه شماست تا او را نجات دهید و این افراد را از سیاره تان بیرون کنید.

 

 

 

با این که در بازی Gomo قدرت های خارق العاده از از جمله قدرت بدنی برای مبارزه با آن ها ندارید، این نیروی فکر و هوشتان است که به کمکتان خواهد آمد و با کنار هم گذاشتن سرنخ هایی که در طول بازی به دست می آورید، به مقر دشمن نفوذ خواهید کرد تا دوستتان را به بیرون از این منطقه هدایت کنید. ماجراجویی های مختلفی در این بازی جالب منتظرتان هستند که اکثریت آن ها فقط با تفکر شما به پیش می روند.

 

دوست صمیمتان که در واقع یک سگ وفادار است، مرتکب کار های عجیبی در گذشته شده است و به همین دلیل بیگانگان او را با خود به سرزمینشان برده اند و زندانی کرده اند. سبک اصلی Gomo کلیک و اشاره است، به طوری که تنها با ماوس، کنترل شخصیت اصلی را در دست می گیرید و او را به جا های مختلف می برید. تمامی آیتم هایی که در مسیر جمع آوری می کنید، در مراحل بعدی به دردتان می خورند و باید دقیق عمل کنید تا هیچ سرنخی را از دست ندهید. پس از این که آیتمی را برداشتید، می توانید داخل کوله پشتیتان قرار دهید تا در امان باشند و هیچ صدمه ای به آن ها وارد نشود. شباهت زیاد بازی Gomo به عنوان Machinarium توانسته طرفداران سبک معمایی را به خود جذاب کند و با گرافیک مناسب و گیم پلی بسیار خوبی که مشاهده خواهید کرد، کاربران و بازیکنان را راضی نگه دارد.

حجم فایل : 255.07 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی فکرب, بازی جدیدبرای کا مپیوتر, دانلود بازی تام برایpc, داستان به همراه بازی های فکری دخترانه, بازی یرای کامپیوتر, بازی کامبیوتری جهان حجم باین, بازی های قدیمی زیبا pc, بازی فکری وجالب, دانلودبازى هوش, بازی رایگان فکری برای دخترانه, ,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد