دانلود Gatling Gears – بازی روبات های نابودگر
دانلود رایگان نرم افزار

دانلود Gatling Gears – بازی روبات های نابودگر

نويسنده : admin | تاريخ : 12:8 - 20 / 4 / 1393

Gatling Gears یک بازی موفقیت آمیز در سبک استراتژیک و اکشن از Vanguard Entertainment برای کامپیوتر میباشد که در سال 2011 توسط Electronic Arts منتشر شد. روبات های نابودگر در ابتدای بازی وارد عمل می شوند و قصد دارند تا منابع انسان ها را به طور کامل در تسلط خود بگیرند و هر چیزی را که سر راهشان باشد، از بین می برند و حتی اثری از آن بر روی کره زمین باقی نمی ماند.

 

Max Brawley یکی از شخصیت های اصلی بازی Gatling Gears است که قصد مقابله با آن ها را دارد تا باری دیگر آرامش و صلح به زمین برگردد و بی عدالتی در هیچ کجای سرزمین به چشم نخورد. به کمک چند کاراکتر دیگر و فردی که آموزش های اولیه را به شما خواهد داد، در مسیر روبات ها قرار بگیرید و به سیستم داخلی آن ها نفوذ کنید تا اختلال ایجاد شود و در نهایت آن ها را به نابودی بکشید و به راهتان ادامه دهید.

 

از ساختمان های نظامی و تجهیزات متعددی باید برای جلوگیری استفاده نمایید، با این که ساخت هر یک از این ها نیازمند هزینه ای می باشد اما نباید تسلیم شوید و کسب امتیاز مهم ترین بخش محسوب می شود. پس از کسب امتیاز در Gatling Gears پاداشی به عنوان های مختلف به شما تعلق می گیرد که در همه مراحل با کمک این سکه ها، امکان ساخت چیز های جدید فراهم خواهد شد. به مرور زمان، قدرت و هوش مصنوعی روبات ها تا حد بسیار بالایی افزایش پیدا می کند و مقابله با آن ها نیز کار سختی خواهد بود و نیازمند یک استراتژی قوی به همراه تجهیزات پیشرفته است تا شکست تلخی را تجربه نکنید. گرافیک بازی Gatling Gears همانند گیم پلی آن در بهترین حالت طراحی شده است و این عنوان توانسته امتیازات بالایی را از سایت های مشهوری همچون IGN و GameZone کسب کند.

حجم فایل : 332.15 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود‏ ‏بازی‏ ‏کم‏ ‏حجم, دانلود بازی استراتزی برای کامپیوتر, دانلود بازی سبک نشانه گیری کابویی, دانلود بازی ماشین بازی دخترانه برای کامپیوتر, بازی استراژیک, دانلود بازی کامپیوتر استراتژیکی قدیمی, بازی کامپیوتری استراتژی آنلاین, بازی های استرا یکی برای pc+ بازی در کامبیوتر, بازی استراتژی افلاینک, ,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد