دانلود Skyline Skaters – بازی اسکیت اندروید
دانلود رایگان نرم افزار

دانلود Skyline Skaters – بازی اسکیت اندروید

نويسنده : admin | تاريخ : 12:21 - 20 / 4 / 1393

شهر Rio در بازی Skyline Skaters مکانیست که در آن مشغول به مسابقه می شوید و یکی از شهر های زیبا و مشهور کشور برزیل به حساب می آید. کنترل ساده و اولیه بازی به راحتی انجام می گیرد، به طوری که در کم ترین زمان ممکن با آن آشنا خواهید شد و بدون مشکل می توانید موانع ساده را پشت سر بگذارید ولی به مرور زمان، تعداد موانع به حدی زیاد می شود که در صورت انجام اشتباه کوچکی با آن ها برخورد خواهید کرد.

 

در سطوح بالاتر، پلیس هم به دنبالتان حرکت می کند تا شما را دستگیر کند، زیرا از نظر آن ها اسکیت سواری بر روی بام خانه ها کار اشتباهیست و نباید انجام بگیرد. با کسب امتیاز در Skyline Skaters می توانید اسکیت ها و لوازم مربوطه جدیدی را از قسمت فروشگاه بخرید و با سرعت و هیجان بیشتری بازی را ادامه دهید. برخی از اسکیت ها فقط برای مدت زمان محدودی در فروشگاه قابل خرید هستند و پس از این بازه زمانی هیچ وفت نمی توانید آن ها را Unlock کنید. پس تمامی سعیتان را برای به دست آوردن بهترین امتیاز در بازی Skyline Skaters انجام دهید تا تجهیزات خوبی را از آن خود کنید و سپس به رقابت بپردازید. قابلیت آنلاین یا Multiplayer نیز در این بازی قرار داده شده است و می توانید به همراه دوستان و سایر کاربران در شهر ریو اسکیت سواری کنید.

حجم فایل : 42.71 مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه 2.3.3 یا بالاتر

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی دخترانه فری, دانلودبازی اندروید تبلت مخصوص, ﺑﺎﺯ ى ﺑﺎﺭﺑﻰ ﺑﺮﺍﻯ ﺗﺒﻠﺖ ﺍﻧﺪﺭﻭﻳﺪ, بازی های تبلبت, بازی های اندروید آفلاین برای تبلت, بازی های استراتژیک کلش اف کلاین, بازی اندروید اکشن اندرید, بازی اند رو د, بازی ارایشی تبلت, بازی تبلت اندروید4, ,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد