دانلود بازی جزیره مردگان – Escape Dead Island
دانلود رایگان نرم افزار

دانلود بازی جزیره مردگان – Escape Dead Island

نويسنده : admin | تاريخ : 12:15 - 1 / 9 / 1393

Escape Dead Island بازی هیجان انگیزی در سبک ماجرایی و Survival از کمپانی Deep Silver برای کامپیوتر می باشد که ترس هم چاشنی داستان پرمحتوای آن شده است. Cliff Carlo شخصیت اصلی این عنوان به حساب می آید و داستان از جایی روایت می شود که او برای یک ماموریت بسیار مهم به جزیره Narapela واقع در بمبئی اعزام شده ولی ماجرا چیزی نیست که طبق روال پیش برود.

دانلود Escape Dead Island - بازی جزیره مردگان

او پس از رسیدن به جزیره در ابتدای بازی Escape Dead Island با جمعیت عظیمی از Undead ها مواجه می شود که خصوصیت های شبیه به زامبی دارند و کنترل مغزشان تا حدودی در دست خودشان نیست. بنابراین به سمت هر انسان سالمی حمله می کنند تا او را نیز همانند خودشان بیمار کنند. چند کاراکتر مثبت دیگر در طول داستان با شما همراه می شوند تا ماموریتتان را به اتمام برسانید و در نهایت بتوانید از دست این موجودات خطرناک نجات یابید.

 

راه برگشتی از این جزیره به خانه وجود ندارد، یعنی تمامی کشتی ها یا قایق ها از بین رفته اند و وقتی هم برای ساخت چنین چیزی ندارید. پس مهارتتان را در ضربه زنی و شلیک به سمت مردگان متحرک در Escape Dead Island ارتقا بخشید و به سمت جلو پیش بروید تا قادر به انجام ماموریتتان به بهترین شکل ممکن باشید. منطقه ای که در آن به ماجراجویی می پردازید، پر از خطرات احتمالیست و امکان مرگتان وجود دارد. به همین دلیل نیز در Escape Dead Island باید حواستان را جمع کنید و مراقب اتفاقات محیط باشید تا با مرگ دست و پنجه نرم نکنید! گرافیک و محیط کلی بازی Escape Dead Island به صورت فانتزی و انیمیشنی بوده و همانند عناوین امروزی نمی باشید. این خود نوعی تنوع در بازی های ترسناک به شماره می رود و هیجان بیشتری به بازی فرار از جزیره مردگان می بخشد.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows Vista SP2 / 7 / 8 / 8.1
Processor : Intel Core 2 Duo E4600 or AMD Athlon 64 X2 4800
RAM : 2 GB
Graphics : Radeon HD 5450 (1 GB) or GeForce GT 430 – 1 GB VRAM
DirectX : 11
Hard Drive : 5 GB free space

حجم تقریبی : 2.7 گیگابایت

تصویری از محیط بازی (1)

تصویری از محیط بازی (2)

پسورد : www.freegames.ir

لینک های دانلود : ( پس از چند ماه غیر فعال می شوند )

پارت 1 : Direct Link

پارت 2 : Direct Link

پارت 3 : Direct Link

آموزش نصب :

تمامی پارت های دانلود شده را در کنار هم قرار داده و پوشه بازی را با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. سپس فایل Setup ظاهر شده در صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. پس از اتمام نصب، نرم افزار های داخل پوشه Redist را نیز نصب نمایید.

- قبل از نصب و اجرا، آنتی ویروستان را غیر فعال کنید.

- در صورت مواجهه با ارور CRC Failed، از امکان Repair نرم افزار Winrar استفاده کنید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی ماجرایی اندروید, دانلود بازی برای ps, دانلود بازی جدید برای کامیوتردانلود ها پر حجم, دانلود بازی ماجرای کم حجم برای کامپیوتر,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد