دانلود بازی منطقه دفاعی اندروید – Defense Zone 2 HD
دانلود رایگان نرم افزار

دانلود بازی منطقه دفاعی اندروید – Defense Zone 2 HD

نويسنده : admin | تاريخ : 12:19 - 1 / 9 / 1393

Defense Zone 2 HD از برترین بازی های شرکت ARTEM KOTOV در اندروید با ژانر Tower Defense بوده که توانسته امتیاز 4.7/5 گوگل پلی را تا کنون به ثبت برساند. سرزمینتان در حال نابود شدن به دست بیگانگان و نیرو های دشمن می باشد و این وظیفه شماست تا از آن در برابر مهاجمان و غارتگران دفاع کنید. کار دشواریست ولی باید از تمامی مهارتتان استفاده کنید تا موفق شوید.

دانلود Defense Zone 2 HD - بازی منطقه دفاعی اندروید

موج حملات دشمنان در بازی Defense Zone 2 HD به صورت Random بوده، بدین معنی که نمی توانید حرکت و تعداد نیرو های مهاجم را قبل از وقوع درگیری پیش بینی کنید. به همین دلیل نیز باید تمامی سلاح ها و تجهیزاتتان را برای دفاعی جانانه فراهم کرده و منطفه را برای پیروزی آماده سازید. ساختمان های دفاهیتان را با صرف هزینه ای Upgrade کنید تا قدرت بیشتری نسبت به قبل داشته باشند و بتوانید با تجهیزات کمی، صدمه بیشتری به دشمن وارد نمایید.

 

با توجه به این که نبرد ها در اوج پیشرفت تکنولوژی انجام می پذیرند، داشتن سرعت عمل، مهم ترین چیزیست که باید به آن توجه شود. چون امکان تغییر نتیجه جنگ در هر لحظه از Defense Zone 2 HD وجود دارد و هر دو طرف مبارزه برای پیروز شدن، نهایت تلاششان را می کنند. سطح مراحل اولیه طبق معمول در حد نسبتا پایینی بوده، پس تا می توانید امتیاز کسب کنید و سربازانی بیشتری را نابود سازید تا در سطوح بعدی دچار مشکل نشوید. با امتیاز و پولی که در هر مرحله کسب کردید، به قسمت Shop مراجعه کرده و آیتم های نظامی مورد نظرتان را تهیه کنید تا در نبرد های بعدی شکست نخورید. دکمه هایی همانند جادو در بازی Defense Zone 2 HD وجود دارند که تنها چندین بار در هر جنگ می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. از آن ها در مواقع ضروری به خوبی بهره ببرید تا پیروزی شیرینی را در آن مرحله به دست بیاورید.

حجم فایل ها : 14.67 و 173.52 مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه 2.3 یا بالاتر

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم از سرور سایت

دانلود دیتا با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی

محل قرار گیری پوشه دیتا پس از خارج سازی از حالت فشرده : sdcard/Android/Obb


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازیهای جاوا برای موبایل s5560, بازیهای اندرویید, دانلود بازی باربی برای تبلت های اندروید سامسونگ, دانلود بازی رایگان برای اندروید, دانلودبازى برای تبلت, ,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد