دانلود بازی جنگجویان اندروید – Eternity Warriors 3
دانلود رایگان نرم افزار

دانلود بازی جنگجویان اندروید – Eternity Warriors 3

نويسنده : admin | تاريخ : 12:21 - 1 / 9 / 1393

Eternity Warriors 3 سومین نسخه از بازی جنگجویان ابدیت برای سیستم عامل Android بوده که در سال 2014 توسط شرکت بزرگ Glu Mobile در گوگل پلی منتشر شده است. شیاطین و بیگانگان به شهرتان هجوم آورده اند و هر چیزی را که سد راهشان شده، از بین برده اند. چشم همگان به شماست تا همانند قهرمانی وارد عرصه شوید و دشمنان را یکی پس از دیگری از میان بردارید و نابودشان کنید.

دانلود Eternity Warriors 3 - بازی جنگجویان اندروید

صلح و آرامش، تنها چیزیست که مردم و ساکنان شهرتان در بازی Eternity Warriors 3 خواستار آن هستند ولی به همین سادگی حاصل نمی شود. یکی از نژاد های موجود را برای قهرمانتان برگزینید و آیتم های اولیه را با پول نسبتا کمی که دارید، تهیه کنید و اولین نبردتان را به صورت اینترنتی انجام دهید. سبک RPG یا همان نقش آفرینی برای این عنوان در نظر گرفته شده و به کنترل شخصیت مورد نظرتان در دنیای بزرگ به پیش می روید.

 

به طور کلی، سه قهرمان یا جنگجوی مخصوص در گروهتان هستند و تنها می توانید کنترل یکی از آنان را به دست بگیرید. هر یک از آنان در Eternity Warriors 3 دارای ویژگی منحصر بفردی هستند و با توجه به نیازهایتان انتخاب کنید. اکثریت ماموریت هایی که در بازی جنگجویان ابدیت طراحی شده اند، به صورت Co-op یا همان چند نفره هستند و می توانید با سایر دوستان یا کاربران متحد شوید و به جنگ تاریکی ها بروید. هر نبردی را که با موفقیت به اتمام می رسانید، پاداشی به حساب کاربریتان افزوده می شود. حمله و دفاع با حرکات و تکنیک های مختلف به همراه سرعت عمل، مهم ترین کار هایی هستند که در طول هر بخش از بازی Eternity Warriors 3 باید با مهارت کامل به انجام برسانید. در غیر این صورت از نیرو های دشمن شکست سختی خواهید خورد و صدمات جبران ناپذیری به خودتان و اعضای گروهتان وارد خواهد شد.

حجم فایل ها : 5.46 و 180.01 مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه 3.0 یا بالاتر

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم از سرور سایت

دانلود دیتا با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی

محل قرار گیری پوشه دیتا پس از خارج سازی از حالت فشرده : sdcard/Android/Data & Obb

توجه :

برای اجرا نیاز به اینترنت دارید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی, دانلود بازی کامپیوتری, دانلود بازی جدید, دانلود کانتر استریک, دانلود بازی کانتر, دانلود بازی Counter, دانلود Counter Strike, دانلود بازی کانتر آفلاین, دانلود بازی کانتر تک نفره, دانلود کانتر استریک جدید, دانلود ورژن جدید کانتر, دانلود کانتر استریک گلوبال آفنسیو, دانلود کانتر گلوبال, دانلود کانتر GO, دانلود Counter Strike Global Offensive, ,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد